Illegala & Chasse - Boom Boom session
eyy grabbarna från norr hostade upp en ny mp3 i dag ;) ta Klicken eller så här http://www.speedyshare.com/182676777.html men men skriv en rad. hälst konstruktivkritik. hoj! Vers1: joker Vers2: Schizo Vers3: Chasse knas boom: Schizo pz
ville bara påpeka att jag var ironisk
haha soft beat fan! Tycker alla la det helt godtagligt *tummen upp* Den här Schizo har förmågan att skriva refränger som sätter sig som kung-fu spark i tinningen.
facebook.com/idiomatisk - fan page
knas boom var fett najs jocke=) Joker lägger det najs! Jocke lägger det grymt najs! jag älskar dig. Chasse: Helnajs! Diggar dig mer än förut! Din röst har blivit skönare att lyssna på =)
www.slackerz.se
helskön reff jocke :) sköna verser , softa lines från jens. hasse , jocke sköna du vet
Moderator
2007-03-08 00:52
tack rain esse och plleboi! roligt att ni diggade.. själv så tycker jag att det kunde blivit bättre :/ och lite bättre ljud.. ajja upp!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
För det första, beatet var grymt som fan ;D Joker du var riktigt tajjt ;D Schizo skön text xD bra gjort määyn :D Chasse du ka det bra :) Reffen var grym Peace
tack igen då till alla :)
tack alla som har tagit sin tid att lyssna tack för alla kommentarer , jag tycker den är värd en UPP!
chasse dyker upp som döda fiskar
haha yeah tack till alla..upp som hans sa.. btw. vad gör du vaken nu :S
UPP!
Reffen var skum men skön på nått sätt. Jokers vers var lite tråkig, vet inte varför. Gillade inte din röst i denna. Texten och flowet var hyfsat. Schizos - Skönt flow, och deliviryn var ganska bra. texten funkade. Lite vanlig kanske... Chasse - Skön deliviry som vanligt. texten var bra, rolig att lyssna på, känns som du får nått sagt på nått sätt :P Ibland lät du lite otydlig och flowet var lite hackigt ibland men annars lät de bra. Beatet var skönt. PEACE
tack mannen ;)
Soft som vanligt grabbar, roligaste raden var nog från Joker "går ur bild som gamla fotomodeller" hahahaha! Keep it up dawgs!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
riktigt skön :D reffen var skööön =)
Joker - SKönt delivery, lite laidback å skönt sådär ;) texten var nääjs å håller med ludde om att de där med fotomodeller var nääjs.. ane men skönt lagt! Schizo - lät lite ansträngt men flowet var skönt och texten var helt ok, inte ditt bästa men.. Chasse - Måste hålla med Mikey, som vanligt skön delivery! å texten var nääjs å känslan var helt ok.. lät inte dom du la ner så mktpå låten men endå bra.. Reffen tkr jag var Phett SKÖN!!!! :P jag kommer ha den på hjärnan ett bra tag!! nae bra gäääys!!
5 fingrar, 4 chanser
tack allihopa ;)
Nice nice! kommer inte ihåg vem som var vem med det var nice!
hahah tack kompiz ;)
Thanks till alla som orkar lägga ner tid ;)
tack fan !! kom igen whoisar ? give us some respons
tack alla boy,, roligt att det inte lät som darin i era öron iaf :D
bra för en session :D chasse var ju bäst
nice killar, men har hört bättre
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tack Calle & Lvs :P
tack calle lvs :D UPP!
de här var soft. skjysst laggt av alla 3. men schizo lägger de bäst tycker jag själv. och ljudet var knas :S mycket brus, reffen var härlig! upp på denna sej
pojja thx mäjn
nice, mixningen sög och varför dissa reinfeldt? upp!
Freddys mamma smeker
haha yeah :D krille värsta rappern ;)
hahah fett chill flumm som fan:D Jens_ Chill:D Jocke: Softich som fan:D hasse : haha bra som fan
Nej,
haha tackar lillen :P //Illegala & Chasse - Boom Boom .mp3 This file has been downloaded 122 times File size 4.96 MB, uploaded 5 days 2 hours 25 minutes ago // cp whoa i ett nötskal kan ladda men orkar inte kommentera!
haha tack alla som tagit sin tid Krillenua : jag gillar inte snubben !
reinfeldt kan suga, bra jobbat gubbz
www.myspace.com/arudde
hahaha ;) upp
upp. din döda jävla tråd!
varför slaknar tråden hela tiden ?
jag vet inte men joker du var helt okey flowet var hyffsat bra men jag vet vad det är för fel din ring du har i läppen förstör det hela! jocke du var också hyffsad i denna men du kan bättre jag tror jag vet felet du sover lite så du låter lite bumsig.! Okey Hasse du var helt nice på din sak men det var ett fel!! din piercing kan ha förstört lite granna på flowet men annars var det bra.! tänk på det.! Bra jobbat pojks fortsätt så ni det blir bra..! Jag är helt (Seriös)..!!
peder helt off , jens hade ingen ring i läppen när han recca den
Och jag var inte trött alls :D AHAHHAHA Peder :D tack endå :P
UP!
tackar man :P