Crewbattle 2007 - Kvalet.
P.g.a. olyckliga omständigheter fick jag alltså ta över kvalomgången. Jag hoppas att jag kommer sköta det bättre ;)
För kvalet gäller: . En låt med ett crew på 3-8 rappare. . I låten måste "Crewbattle 2007" nämnas. . Tillåtna språk är engelska och svenska. . Skicka länk till låten till mig senast 19:00 15/3. Deadlinen är absolut.
I kvarten, semin och finalen gäller följande: . Samma crew som lämnade in de uttagna kval-låtarna (d.v.s. inget byte av medlemmar. om avhopp sker så kanske det går att lösa) . Miss av deadline = walkover = förlust. . Endast engelska eller svenska. . Eftersom det är ett battle måste motståndarna nämnas (antingen rapparnas eller crewets namn)
Domare: . Icetail . Spitbull . Galanzy (från block 44)
Priser till vinnarna av hela tävlingen: . Beats från IceTail . Beats och gratis promotion från Spitbull
Övrigt: . Den som behöver någonstans att lägga upp låten kan lägga den på http://www.speedyshare.com/ . Det här ska skötas snyggare än schlagerfestivalen, så dela inte ut låten till någon annan innan kvalet är avgjort ;) . Om det är någonting jag glömt så kommer jag uppdatera med det i det här inlägget (med datum och kanske även tidpunkt för uppdateringen). . Ni vet vad som gäller - vinn!
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
|