men dom va ju int alls dåliga janina..
& du vet jag tkr om dina låtar ;)
Dom va ju helt ok ju. Fan va jag gillar dig röst. Fortsätt så...
OH! DÄR ÄR DU!! Jag har lyssnat på " du gav mig nya andetag " ända sen din bror ( tror jag han är ) skickade den till mig för några dagar sen och tycker att du sjunger hur fint som helst i refrängen.. Hoppas att han skickade vidare min kritik som jag skrev till honom ang. den låten... Jag ser potential i dig tjejen, du är skitduktig och om du fortsätter fokusera dig på rim och flyt så kommer du bli skitbra! Kom till sthlm så spelar vi in en låt tillsammans :D Puss och kram!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Okej skriver med syn över båda låtarna =) texterna är bra flow helt ok , Reffrängerna är HELT SJUKA jävligt bra =) mixxningen och kvallan går att förlåta då man hör reffrängen på båda =) Keep it up !
OH! DÄR ÄR DU!! Jag har lyssnat på " du gav mig nya andetag " ända sen din bror ( tror jag han är ) skickade den till mig för några dagar sen och tycker att du sjunger hur fint som helst i refrängen.. Hoppas att han skickade vidare min kritik som jag skrev till honom ang. den låten... Jag ser potential i dig tjejen, du är skitduktig och om du fortsätter fokusera dig på rim och flyt så kommer du bli skitbra! tack så mkt. och jodå han skrev till mig något som du bett honom hälsa :)
Janina du är ju helt sjuk på att sjunga , reffen på - Du gav mig nya andetag är nog den bästa reff jag hört här på whoa, fortsätt sådär ..
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
Janina du är ju helt sjuk på att sjunga , reffen på - Du gav mig nya andetag är nog den bästa reff jag hört här på whoa, fortsätt sådär .. tack macke :]
nya ande tag kommer pumpas länge på min dator! få låtar på whoa som man kan fortsätta lyssna på men den här va fett bra!! om du har fler låtar så släng gärna upp dom här på whoa lr nått:)
Hiphop For Life
tack micke_mus & jordå, kommer säkert komma fler låtar. :)
sheeet asså du e skit najs... texten e riktigt bra.. refrängen e jävlit grym.. hoppas de kommer fler låtar :) peace
oj shit jag såg inte att du hadde två låtar :P haha lite blind men jag mena den som va högst upp.. ha de bra
tack så mkt & som sagt, det kommer säkert fler låtar :)
gash, tråkisar. kommentera osv ffs:)
aight aight, jag tycker du ska ägna mer åt sången för got damn det var bra! så midnre rapp och mer sång skulle jag vilja höra i nästa! :) ha det
diggade dina låtar ;D vad använder du för program med mixningen o så?
diggade dina låtar ;D vad använder du för program med mixningen o så? tack :) adobe audition har jag!
np ;) har du några fler låtar du gjort elr? :) hehe okej tack
snygg tjej som kan sjunga,aj aj aj
RAGOSONE
haha, satan.. Riktigt fina låtar ;d
jesse89 jordå, jag ha gjort mer låtar.:)shneak tack så mkt :)
hihih, janina är döööktig =)) jag har redan sagt vad jag tkr =] keep em' coming! ;> pözz
haru nån sida elr ngt där du har låtar elr om du vill skicka ? ^^
jesse89 nej jag har ingen sida, men du kan adda msn ska kan jag skicka nån låt.
[email protected]
Asså satan janina, dom dära fick du till, :)..är så jävla sköööööööna så de finns inte :P, hoppas att de kommer fler :) pz
Janina asså jag blir kär i din röst:) du e riktigt duktig
Äntligen. Jag har länge suttit och undrat om det verkligen är sant som det verkar, att kvinnliga rappare med kvalité på whoa inte existerar. Nu vet jag att det inte är sant.
Mixningen, som du själv påpekar, är väl sisådär.. Inget man direkt stör sig på, men det finns ändå en del att finslipa på.
Första låtens (I din närvaro) refräng är riktigt, riktigt bra. Du låter väldigt säker på tonerna och detta gör att, iallafall jag, kan ta det hela mer seriöst.. Verserna är helt okej, även om de inte är på samma nivå som refrängen. Flowet är bra, trots vissa missar.
Texten är helt okej. Lite simpel i uppläggning osv. men som sagt.. Helheten låter nice, men givetvis finns det några småsaker du gärna kunde reccat/mixat annorlunda.
6/10 Andra låten: Overdubsen (eller är det dubbel accapella?) låter lite småkonstiga. Det långsamma flowet är nice och texten i denna är bättre än första! Refrängen är gudomlig!
7/10 Du har fett med potential och jag tror att du med tiden kommer växa både lyriskt och flowmässigt. Sången är riktigt, riktigt bra.. skulle absolut inte kunna tro att sådana stämmor kom från en 14-åring.
Du får mer än gärna säga till om du är sugen på att lägga refräng på någon låt! Behöver verkligen någon med dina talanger till bl.a. ett kommande mixtape, så..
kolla audio på:
http://www.myspace.com/maxoceder och
www.frizon.info (längst ner på startsidan,"Gjord på en dag EP")
msn:
[email protected] =)
www.myspace.com/cedermusik