I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Majkel&SKutte - Tusen bitar

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-02-26 17:08

Majkel&SKutte - Tusen bitar

vår nya låt, lite sorgsen, säg va ni tkr :)

ge gärna några tips

http://www.speedyshare.com/494323977.html

peace

//skutte

2007-02-26 17:24
okey lyssnar nu, anatr att det är majkel som lägger första, tycker du inte verkar självsäker när du kör, det känns som du tvekar lite och inte ger allt, din text var bra, bra djup så dne gillades

andra versen var det väl skutte och tycker det e lite bättre för du verlkar ge mkt mer, kör på och texten var bra den med, men kör på hårt båda 2 så blir det nog jävligt bra i fortsätnningen

PZ
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch

2007-02-26 17:34

Första versen var bra text´mässigt, håller även jag med om att det känns som att vem som än la den inte ger fullt ut, tro mer på dig själv o tryck på o ´resultatet kommer ´bli bättre.

Håller även med om andra versen, kännms som du tar i mer än han i första versebn dock verkar du tveka lite då och då.

Annars bra låt,

Pz

2007-02-26 21:15

Tack för att ni ger tips, osv:)
dock va klockan 2 på natten och skola dagen efter så ja va lite MÖÖR:P
tänkte recca om den men orkade inte, satsar på att kicka mycktet olika i stellet så att jag får in flowet bättre, mer attityd osv! , men tack

The Rain

2007-02-26 23:58
nice faktist, gillar den

2007-03-12 15:11

Texten har bra innehåll, ni måste dock träna så det går ihop i varandra, låten är skön att lyssna på, och som alla andra sagt , Majkel du måste trycka ut dina känslor i rösten och inte sitta som på ett rum så inte mordin ska höra dig, DJUPARE!

Annars tyckte jag låten var väldigt bra, bra innehåll i texten,

keep up the work (Y)

2007-03-12 16:00
tackar :)