Majkel&SKutte - Tusen bitar
vår nya låt, lite sorgsen, säg va ni tkr :)ge gärna några tipshttp://www.speedyshare.com/494323977.htmlpeace //skutte
Första versen var bra text´mässigt, håller även jag med om att det känns som att vem som än la den inte ger fullt ut, tro mer på dig själv o tryck på o ´resultatet kommer ´bli bättre.Håller även med om andra versen, kännms som du tar i mer än han i första versebn dock verkar du tveka lite då och då.Annars bra låt, Pz
Tack för att ni ger tips, osv:) dock va klockan 2 på natten och skola dagen efter så ja va lite MÖÖR:P tänkte recca om den men orkade inte, satsar på att kicka mycktet olika i stellet så att jag får in flowet bättre, mer attityd osv! , men tack
Texten har bra innehåll, ni måste dock träna så det går ihop i varandra, låten är skön att lyssna på, och som alla andra sagt , Majkel du måste trycka ut dina känslor i rösten och inte sitta som på ett rum så inte mordin ska höra dig, DJUPARE! Annars tyckte jag låten var väldigt bra, bra innehåll i texten, keep up the work (Y)