Jag är faran som lurar i natten!
först:D tankar:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
såå nice mc fish..:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
var är deliveryt? hör bara nån monoton acc på beatet !
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
FFFFFet som fffffan, älskar din delivery Peyyyys
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
hasseB P18 , det finns en länk som är frisk fyra inlägg ovanför ditt..
Nicko gör det bra som alltid, dock känns det lite sådär med resten. Men det var helt okey ändå!
nice som vanligt!
RAGOSONE
Jag tycker att båda lägger det nice. Alltså låten var helt enkelt soft:D Fet rad, "Nu är det min tur, grabben vadfan vill du, tittar ned på dina brallor ser att du är dyngsur" up!
Båda? Det är väl 3? Det är nice,Nicko lägger det bäst!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Neej tyckte inte om detta alltså " Fish " låter in som du brukade gillade inte era röster hrlt enkelt
Tung , tkr dany behöver mer inlevelse i denna,Fred
I dont give a fuck , I dont care who you are , You talking shit about me , Now you Going to fare
Alla 3 va riktigt tighta Mc Fish har jag hört mkt på så jag vet att han är bra. Men dem andra 2 har jag typ inte hört jo Dany i en diss mot problem o forzed. då han inte verkade ta i motståndet va ju inte det bästa haha. Riktigt tight från dany däremot likaså rimfel diggade hans röst.
Robin (G_Lee)
fett som fan!
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Den va soft yeea..
Södra 16 Studio
Nickokick göre fett
haha JumprN :D jag är jävligt förkyld :) visst låter jag enformig i tonerna också? jag tycker jag är fett tråkig att lyssna på haha.
feet låt.. mc fish lägger det tuungt som vanligt p'z
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
denna va riktigt niice :D Big Up
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Fett som fan! Som haxxx sa så är mcfish bäst :D
www.slackerz.se
inte det bästa jag lagt precis, men soft att ni diggar. fish out!
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
killen efter nicko, träna, din röst har potential att bli något STORT. Låt inte så förkyld för fifan! Nicko la det fint, har (som du själv sagt) hört mycket fetare av dig, men det var soft! Sista killen hade rätt roliga rader till och från, keep em comin!
soundcloud.com/brormusk/sets
najs
SL-lotter jag sa ju att du skulle bli bättre man!
Mycket bra flow och sköna röster faktist.
Jag är fett missnöjd med hur jag la det, men folket verkar ju positiva endå! Tack så mycket allihoppa som kommenterat!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
Tjooo! Nicko la det riktigt tööööööööngt som vanligt men diggade inte dom andra alls! Peysss
Ajjt, upp :)
riktit soft mayns :D diggar :D lätt in i mp3n ;)
haha, Lil_c_ får en gratis kram som oprahs vänner! Tackar för kommentarer från resten! P.S Protagonisten - Rimfel (Ångrade sig när den redan var uppe)
grymt bra gubbar !!hör av dig på söndag DANY peace out
Tackar prison_child P0 ! UPP!
Inte för att vara dum med Dany eller den andra snubben, men Mcfish ligger ju på 100 Grr högre klass än dom! aja den var endå ganska soft, peace...
Mikey fan snackaru om, ta ut din avundsjuka på nån annan.
Asså, Mikey snackar alltid ner på folk i trådar för att han vet att han aldrig kommer lyckas *Big smile*... PEACE!
Upp!
HAhahaha! Sl-slotter :P Oj vad självsäker du blev bara för att du har gjort en låt med Nicko! Och protagonisten - Grejen är att jag bryr mig inte om vad du tycker om mig osv.. Du verkar iaf vara en sån som börjar flänna direkt nån säger nått dåligt om dig, vilket ofta är sanningen. Kyssme
nah