I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Laneby - Live Museét Uddevalla 23/1-07

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-02-18 11:17

Laneby
Akin
Pure Panic - Straigt P
Doffe

http://www.youtube.com/watch?v=0T7kEb5ENaQ

Doffe är som en fluga i mitt öra. ett litet surr som man smätter iväg.

2007-02-18 21:26

2007-02-18 21:50
hahah fin save på din polare och börja dissa han när han tappa bort texten!
Planet 80!

2007-02-18 21:54
hehe, Straigt P såg mickrofon kåt ut, laenby såg lite osäker ut menmen, akin värkade sooft på chen

2007-02-19 00:06
Mike-B 

Så här e det.. visst man kanske inte hör ngt. men bättre att kunna se ngt än inget alls.
Museém är även tjänt för att anrangera för ungdomar. ja vet inte hur ni har det hos er men hos oss stöttar dom undomar till 100%
vi kör även graffiti där.

Fråga vederbörande om låtar. ja står bara för filmen

peez

2007-02-19 16:26

2007-02-19 16:38
Varför lägga upp denna skit?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-19 16:42
Hahaha, de e bra om kan sin text inann man ställer sig på scen :P
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!

2007-02-19 16:47
yes jag tappade bort mig.. men så går det när andra inte vill träna och sedan ändrar på Allt i sista minuten och tror att det ska gå bra..

Jag skiter i vilket, kvällen blev fet från purepanics freestyle men dock så borde han fått en sving för dissen :)
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2007-02-19 17:01

Pontus e fan gaaalen på denna :O:D

Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!

2007-02-19 17:33
hahah,
Purepanic lekte , han plocka asså .
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2007-02-19 20:31

Kan någon förklara vad ni menar med "Vi lägger det som zyc0re, helt fuckedup!" ? Menar ni att han lägger det fett, eller dåligt? För om ni säger att han lägger de kasst, så dissar ni er själv samtidigt?

2007-02-20 00:06
Mike-B 
vad gör d om du bor i gbg ? du har inte tänkt på att alla som uppträdde där finns här på whoa ? 2 av dom har till och med skrivit i denna tråd..
SÖK !!!

Qustaph P18
vad är det som e skit ?

Förstår inte varför alla klagar på kvallite osv. filmen e komprimerad från 2G till 30mb.

------------------------

Trodde att folk skulle uppskatta men märks att whoa are the same.. fullt me skitsnack från massa toys.
väx upp och acceptera att man kan inte få allt som man vill.
vill ni ha bättre kvalle så har ja en fil på 2G.

Jag tycker man hör utmärkt förutom purepanik, kan även meddela att man inte hörde så värst mkt när man satt där å kolla heller när han körde på.. Man hör d viktigaste.

2007-02-20 17:43
Först , skrattade som faaaan när Pontus drog igång :) Hihi , bra jobbat gubben.

Sen:
En vecka nej nåra veckor skulle ja säga + det va doffe som sa "läget e som zycore helt fuckup" å doffe hade inte beef med zycore. sen vad ja har hört så e ju inte daloz eller nån sne på zycore längre så att dom skrek vell så för att zycore satt i publiken kanske? ;)

Det var INTE veckor efter , de var veckan efter att ja hade släppt mitt sista svar till Daloz o Akin. Sen vad jag har erfarit så var det inte ens Doffe som skrev raden till mig, utan det var Akin som skrev den. :)
Och nej , inga hard feelings mellan oss nu :)

PÄYZ !
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2007-02-20 18:15
Nejnej , tror inte dom var sura på mig då . Jag tyckte mest de var skojj när dom drog låten så :)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration