I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hubler - 704:an (prod. Ronnback)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-02-18 23:17
det är ju uppenbart att du är besatt av henne, och låtsas som att du inte är det, hon har utnyttjat dej..haha så gör du en låt om henne och tror hon ska bli kär i dej...hahah

aaapusshej P0

älskar dej med grabben puss på dej med

Skivsamlare

2007-02-18 23:23
Betongbarnet P0

Nej, inte direkt, ja har en ny flickvän & polare med både mitt ex och hennes nya pojkvän. Men att du trodde dig kunna göra en anlys av mig genom att höra en whoa-låt var rätt roande i sig.

Hahaha..

Alla andra:

Kul att ni gillar, värmer!
http://www.soundcloud.com/adamkross

2007-02-18 23:54
feet! =) Keep it comin' :)
Jag är faran som lurar i natten!

2007-02-18 23:54
Förresten beatet var skitkasst

2007-02-19 00:26
varför göra en låt om henne dåra? sluta inbilla dej saker, tönt.

jag gjorde en analys av ditt såkallade "tjej-liv"

2007-02-19 00:45
Fuck it.. Ibland kan det vara hard to let go.

Bb - Det borde väl du veta, som fortfarande är kär i din mamma :]. Ditt jävla oidipuskomplex - barn. Gör dig inte rolig på någon annans bekostnad din tönt. Gör dig inte besväret överhuvudtaget att spela nonchalant i whoa-forum.

Jag menar, hur många positiva vibbar har du gett, någonsin?
Du snackar skit i varenda jävla tråd.

Kunde du inte bara ha skrivit vad som var bra med låten? Om du inte gillade den, kunde du väl gjort som många andra och knipit käften / inte skrivit något.

Och jag är inte kompis med hubler, så jag tar inte parti för honom, jag är bara jävligt trött på dig och att se ensidiga inlägg från barnrumpor som dig.

Anledningen till att jag kikade in igen i forumet, var för att meddela att låten håller än (hos mig). Den finns med på mp3n nu också. Only cuz' i can relate 2 this one.

Det var allt jag ville säga för tillfället.
/Michelangelo baywatch mitch

2007-02-19 01:17
Om du inte gillade den, kunde du väl gjort som många andra och knipit käften / inte skrivit något.

HAHAHHA skysst mot hubler...

och för din infomation så har jag delat ut props till dom jag verkligen TYCKER är bra. dom här kilalrna är ju bara överhypade så det finns inte!

henka är cool, hmmm, shazaam är fan bäst på hela whoa (toppen sluta bajta han btw) TTDD är också grym. Fonky har också talang i sig. men det va typ alla...fyll gärna i

2007-02-19 01:28
Betongbarnet, kommentera låten istället för att snacka om vad du känner för andra rappare .. Denna tråden är ju faktiskt skapad för att givas kritik till hublers låt..

2007-02-19 01:43
hahaha är du hög eller? jag svarade på någon som gick off topic.

har redan gett hubler kritik, typ lär dej utala "e"

2007-02-19 01:47
vad emnar du med att ajg ska lära mig uttala "e" ?

2007-02-19 01:47
menar*

2007-02-19 01:48
jag menade hubler ska lära sig utala sig det

2007-02-19 01:50
Okej aja, sluta skriv här nu och så gör jag det med så slipper hans tråd bli fuckdup

2007-02-19 01:53
jag tror den redan är det, men han gilar mkt inlägg,

tack o hej, vi syns i nästa tråd =) hahha

och hubler, sluta tänk på henne när du komer så går besattheten över....pusss

Skivsamlare

2007-02-19 11:36
Nice, tack :)
http://www.soundcloud.com/adamkross

2007-02-19 12:19
fet låt hubler! bra jobbat! upp för denna!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"

2007-02-19 14:24
Big up broder!

och såklart måste the concrete child hata i varenda tråd! bögjävel