Frida - Malmö Stad
En lite tidig sommar låt :D Med ett ganska skönt gung om jag får säga det själv *nickar* Beat: Kaggen Mixninge: BanditenLadda Här (Speedyshare)Ladda Här (Soundclick) Lyssna, kommentera osv :D Hade VÄLDIGT kul med denna.. Väldigt avslappnad hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
langa upp texten kan inte höra skånska så bra :P men det flytet o så låter bra
HANINGE
FEEETASTE låten på länge asså ! Jag fattar skånska men de e för mkt adds på verserna så de blir lite otydligt men lyssnart man noga så här man ÅÅÅÅ ÅHOJ VILKEN FET LÅT:D Sommaren är kort , Du du duuu Det mesta regnar bort , Oh Uh uhhhhhh
whazzup?!
Frida. den här låten e underbar. kan inte sluta lyssna på den.. Är en låt bra då tröttnar man inte på den. Och så e den här låten.. Har lyssnat på den konstant när jag mixade den. och ville bara fortsätta att lyssna när den vart färdig mixat... en härlig låt men skönt gung..... Fortsätt så här //Banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Feett sjuukt najs ! :) reppin' Eriksfält ! :) vart bor du tjejen ?
VA FERM!!!!! :@
Texten :D
Frida - Malmö Stad
Ohooooooooo osv ;)
Upp o hoppa det e sol idag
Sluta slöa vi ska ut på stan
Va händer där? Ja vi får väl se
Men solen lyser kom häng med
Vi möts på Gustav ska vi säga klockan ett
Gågatan ner till Möllan för o äta något lätt
Oh shit tjejer titta där Timbuktu HAN ÄR HÄR
Badibididapdap ooooooo osv ;)
Så fint o leva här
Malmö Stad hör o lär
Jag hör Eshan på Din gata snacka massa skit
Men skåne i mitt hjärta o han hör ju dit
Höjer volymen och jag skrattar en liten stund
Eshan fan vad du är dum
Alla ute ställen som vi har att välja på
Jag väljer parken och min radio jag sätter på
Höjer volymen o jag chillar en liten stund
Eshan fan vad du är dum
Så fint o leva här
Malmö stad jag hör hemma här
Solen lyser o ribban väntar ju
Ta med din radio vi spanar fina killar nu
För solen lyser och vi tänkte få oss lite färg
Tjejer häng med mig
Så fint o leva här
Malmö stad jag hör hemma här
Så i enad trupp vi tuffar fram
alla Malmö tjejer vi visar vi kan
Vi håller ihop o vi håller sams
Tjejer häng med mig
Hela Malmös befolkning e beredda nu
För på sommaren e vi alla ute ju
Vi invaderar alla gator och torg och vi dansar hela natten lång
Sätter på radion och höjer volymen högt ÖPPNA FÖNSTERNA
Tjona in Din Gata och höj upp volymen högt ÖPPNA FÖNSTERNA
Ja upp och hoppa det är sol i dag o vi ska dansa hela dagen lång
Ja sätt på radion hör Eshan han pratar på din gata hela dagen lång
Hela dagen lång
Hela dagen lång
Hela dagen lång
Badibididapdap
Malmö Stad
Malmö Stad
Malmö Stad
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ye, fan vad jag saknar sommaren! Sjukt tung låt
Tack vänner :D Kul att ni gillar! Knug> Vet du jag har bott överallt så jag har inget speciellt område faktiskt. Malmö i helhet vill jag säga.... Ja helt enkelt MALMÖ STAD!! hihi
haha, okej ! :) själv bor man på eriksfält och gör sina raplåtar :) vill du höra nån låt jag/vi gjort ? så kanske du kan hooka nångång om du känner för det. ?
VA FERM!!!!! :@
jag fick inte ner låten, förstod inte vad jag gjorde för fel.. :/
så bra, den va lika fet utan pitch! :P
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
eller bara jag som får den i pitch? haha
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
den poppigaste reggaen någonsin mkt fin röst men använd den till något annat tycker jag
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
Jofan det låter najs, tycker dock addlipsen är lite för höga ibland, och låter som dom ligger pytte lite fel också.. Detta är för mkt pop för min smak, men helt klart en bra låt för den som gillar sånt här. Big up!
Vad vore internet utan porr grabbar?
PorrKungen.. inte för att vara petig men när man sjunger så kallas de stämmor. Och jag som mixade valde å lägga vissa av stämmorna lite högre så man hör dom. Det e nog en smaksak.. Men fel ska dom inte ligga... dom ligger som när frida spelade in låten.. så det ska inte ligga fel. Men sånt här e ju en smaksak.. //Banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Banditen Jo vet att det kallas stämmor, men jag valde att säga så. Jag menar mer att hon inte riktigt vart med i svängarna och lagt sina stämmor där dom borde ligga, att hon kommit efter/före ibland på vissa stämmor!
Vad vore internet utan porr grabbar?
PorrKungen oki du menar så.. nu hänger jag med.. misstolkade ditt förra inlägg då... Ja jag tycker dom ligger bra asså så som frida lagt dom. men de kanske e en smaksak där me... för vissa saker kan man lägga olika.. men vi ska inte starta en diskution om de här.. kul endå att du tycke låten va soft.... /Banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Tackar igen då :D Mats PLATS skräm nu inte bort dom som lyssnar ;) KRAM
GRYMT!
www.infernoproductions.se
sjukt skön känsla i låten, men grov skånska är den absolut fulaste dialekten jag vet, annars är det en skön låt.....
/ Känslan tar mig dit EP2009
Riktigt skön, man blir glaad.
Mushhh gröööt
Hampuss: östgötska måste nog vara snäppet fulare dialekt haha. skånska e najz ibland.
www.infernoproductions.se
giddara du om ? vad e de för fel på östgötska ; D?
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
skiiit skööön låt gumpan... men de är något som känns fel i mixningen kan inte sätta fingret på de... allt känns rörigt på något sätt...de är inte behagligt o lyssna på. men kort sagt en grym låt som ja lätt tror hade kunnat bli en sommar hit :D
hehe rätt het också =))
men är det inte lite....ehm..smurfhits?
Grymt sköön låt!;) glad blev ja nu också :)
vilken platt och hög vägg c(=
nej, blev för mkt av det goda =/
AIK
GBS
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem
Hånglar upp hela Whoa och tackar för alla underbara kommentarer :D GRUPP KRAM!!!!!!!
hahaha
Hm, tycker det är soft.. Men stör mig på att ingen klagar på rim/konstiga meningar här.. Visst, det är inte rap, men tycker dock att man inte ska göra om meningen för att få det att rimma :/
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
haha wtf.. ajja nice =D pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
den va fett riktig sommar känsla :D
Konse''
Faaaaaaan vad sooft lååått :D
Eriksson1337 ftw!
Måste uppa den en gång Uppaupp
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Mixning var rå grötig. Samt kändes vissa partier små falsk.. Men en cool låt i övrigt.
www.CitizensOnline.tk
Tack alla för visat intresse :D Nu förklarar jag denna tråden död hihi R.I.P