I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

FlaMur - 25 BARS (diss

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-02-14 16:25

FlaMur - 25 BARS (diss

Han har fått för mkt luft, så det var dags att sätta stopp på det.
Han ville spela in låtar med mig/oss men han fick inte .
Så här får du dissen , horunge ...

Låten

http://www.speedyshare.com/318639799.html

Beat . vette fan
Mixnig : Jag

Lyssna och njut , och hans svar kommer imorrn får vi hoppas, Det sa han till mig ;)

PAYYYYYS

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-14 16:27
manne du satte han på plats alltså:D
beat: fett
flow:fett
mix:gillades:D

BIGG UPP!!:.REPRESENT 0521
-I've got my pistol pawn cocked..Ready to lay shots nonstop until i see your monkey ass drop/-

2007-02-14 16:28
hahahahaha vet du inte vilket beat det är?

grymt, Vbg i huset.

lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt.
(Kung Fu Tse, Kina)

2007-02-14 16:36
lil phil din horunge
-I've got my pistol pawn cocked..Ready to lay shots nonstop until i see your monkey ass drop/-

2007-02-14 16:36
Enda gången du krossar nått är när du tittar dig i spegeln.

2007-02-14 16:37

jävla horunge mannen , det känns jag nu när jag ger serbien kuk i röven

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-14 16:58

ja paske qi nanen hehe

2007-02-14 17:04
Det var fett!

Du knoolllaa han totalt a.

Får se vad snubben har att komma med.

Peeace!!!

2007-02-14 18:01
tung tung, fortsätt spotta

2007-02-14 18:07
Ey flamurish, me ta kthy fjalen me ni tjeter diss, shtinum edhë mu në loj, Se po du me priish kreejt Albanian style.

Bara albaner fattar det som står ovan och dom som kan albanska, tung diss flamur, du tog han lätt, ifall han svarar så....
*no comments*...

2007-02-14 18:16
Ta dina monotoma ass-lickande ord någon annan stans duso,killen la de tight och du gråter? Har nog aldrig sett dig skriva något positivt i nån tråd, blev du tappad som barn? eller fick du albansk pushk i röven? Sheet droppa din diss istället om du nu är så jävla bra som du säger och sätt flamur på plats, palla att du ska smutsa ner trådar me dina rader!!!!! Om du svarar detta så ställ ingen fråga för jag pallar fanimig inte tjafsa med skolflickor!!

2007-02-14 18:36
grym
haha du dödade han

han kommer aldrig i närhetet av de här

2007-02-14 20:28
Det är inte ens värt att dissa någon som lil_phil..
Han är en väldigt tråkig person, som lider av det mesta liksom..
http://www.myspace.com/bigdomilicous

2007-02-14 22:00
, mannnen fuck dig din äckliga serb knulla din mamma mannen fuck dig fuck allt du har fuck din land , vad ska du göra se po ta qi nonen pidh !

Tack alla !!

2007-02-14 22:14

vart fick du luft i från din lilla horunge , gå och sov innan du får smaka på kuk, mammas pojke

2007-02-14 22:17

ja precis eller kom till mig, och fuck gb, sen jag ska vissa vem som är tönt ;) 

2007-02-14 22:19
hayyay feet låt flamur:)

2007-02-14 22:27
Profile P13 ..

Mannen lyssna , har jag sagt att jag har gjort beatet ?

Rim,text,Punchlines,Flow , ka qyhnai zotit ... mannen du är 12-13 a qka kari je , pa mannen ni lär er att skriva alfabetet nu i skolan , men vettu vad , jag hade skämmmms om jag va alban eller nu om du är det,   

Vad ska man göra alla diggar inte dissen, du skriver vad du tycker jag svarar

Tack för kritik ;)

2007-02-14 22:44
aww shiit mannen, de här va riktigt tight fan.
fin o slätt flow som sagt o de va bara niceish:):D, mannen du pippa han o hela serbien.

hahahah dom knulla upp er usa bomba sönder serbien era jävla hornungar vi har All makt bakom oss

// Bony
Bony the one that makes girls horney

2007-02-14 23:10
hahahah Flamur mannen du knullar hans mamma svär på allt,abooo hahhaha  shiit mannen som sakt ingen fuckar oss albaner ;);)  ey nqofse ki nevoj me beat adda mig ;) tung

2007-02-14 23:59
Testa rulla ner mot skåne hållet och säg så lil phil :)

2007-02-15 05:05
Lil, Vad ska du göra, ta ihop dina polare och dissa tillbaka eller?, va fan spelar det för roll, snälla snubben, dissa själv, ta inte in kaggen eller nån, hoppas verkligen du svarar din lille skit, haha juggen, vilket skämt..
pz

2007-02-15 11:18

Manneen han lever instängd i hudddinge, han kommer inte våga gå ut från det stället mer :)  och längtar tills din diss kommer  ..
Hela fucking serbien kan vara med ,kommer knulla deras familjer !

Tack alla som tkr låten är bra och som ger kritik . Peace and love !

Och dom andra som snackar skit, Ni är fisar alla, ni är såna fisar som umngås på whoa , fuck er fuck er mamma era allt,

FUCK SERBER ju qifsha nonen pidh era horungar, Juggen din horunge, snacka på du snacka ;) men mannen OM nån alban har hört sätt vad du har skrivit du kommer skita på dig din äckliga serbhora,

jaja skriv på gb:n om ni inte har nått viktigt att skriva

Hajt tung

2007-02-15 11:25

kaakaa äkta småbarn och juggen tänk på vad du säger om att ditt folkslag dödade vårat...för du ser laa att deet 'är många albaner i sverige ochh många kan komma till dig tänk efter lite...Nu till dissen shieett jag tappade hakan allså flowet las bra!...detta beatet är skönn en gammal goodie!....men en sak som man kanske inte ska ha med i dissen är familjen men men juggen du ville komma in i leken och då får du leken tåla! spelar ingen roll om det är bara albaner som skriver WE ALBANIENS RIDE TOGHETER AND DIE TOGHETER

//Besart

Burn bitch cuse you suck!!!

2007-02-15 12:04
Kom ner på jordin lil_phil? Ditt påstående om att vi inte skulle vara stora längre? beby vårat kontaktnät i Sverige är enormt mycket större en serbernas.. Liksom, vad har ni för nåt? Några psykade idioter som hör röster och springer in i affärer och mördar utrikesministern? Naa :)

2007-02-15 12:07
DÅ hade dem redan gjort det ellerhur?

2007-02-15 12:18
Haha.. Nej bryr mig inte så värst mycket, jag vet vilken nivå jag står på och jag vet vilken DU står på. Så jag tar inte åt mig så mycket om vad du säger om min musik.

Men å andra sidan så är det ganska onödigt av dig att dra upp massa "jugge vs alban" Maffia krig. När du inte har någon om aning om hur stor varken jugge maffian eller alban maffian är liksom. Om du slår upp te.x som dem kallar sig nu "naser-ligan" Så kan du få upp vart den ligan står i en såkallad topplista av mest tyngsta maffiorna i Sverige. Därefter kan du komma hit och jämföra dig.

2007-02-15 12:31
Digga inte..
Highfive anyone, anyone?

2007-02-15 12:53
Juggen, vart är svaret då ? :S

2007-02-15 13:47
okej men ey du Lil_PhiL kom till Landskrona o sejj samma sak som du sejjer här på whoa koom koom ;) horunge

2007-02-15 14:00
Den här är ju inte bra alls...
för och främst behöver du träna på flowet, och om du tog ''juggen'' vetifan det kan bli jämt mellan er, och offbeat? så nu kommer typ hälften av tråden hata mig, jag säger bara vad jag tycker om ni inte klarar ta kretik, har ni inget här och göra
Don't!

2007-02-15 14:21

Vad ska man göra alla diggar inte ;D tack för kritiken ,

Jag sa till juggen att jag skulle göra disssen , jag gjorde den , jag spela in den svin snabbt , men nästa grabbar jag svär på min mamma han kommer bli mer knullad en vad han är !

Alla mina albanska bröder.. Det är bara att hoooka på  nästa diss ;) Det var mellan mig och han men , när horungen börjar snacka om albaner . då ska han få smaka på albaner fucking horunge

Tack alla !

2007-02-15 14:42
Ärligt lil_phil, Vadå vann över albanerna? Hade ni vunnit kriget så hade vi nu blivit kallade Jugoslaver. Ni vann ingenting, ni förlorade mark. Ni gick grovt minus när usa bombade ner era största industrier. Sen så är ni 8 miljoner, det bor 2 miljoner kosovo.. Men ändå så kunde ni inte erövra landet (provinsen) under den tiden och det var flera år innan usa kom och backa upp oss. Jag menar klarar ni inte att ta landet när ni är 6 miljoner mer.. Hur fan hade det gått för er om vi var lika stort land som er och lika många invånare?

Palla shii, att jag ens sitter här och förklarar historia för dig..
En självklarhet är väll att om ni vunnit, hade ni haft landet, men ni fick inte det så vart fan kan du hosta fram att ni vunnit?

2007-02-15 14:48

Nej vi klarar inte att vinna när vi ligger sex miljoner personer under. Vart vill du komma?

2007-02-15 14:50
fucking serber..vart vill ni komma....vi är hjärtat i balkan era horungar!!...KOSOVA 4 LIFE

2007-02-15 14:52
WOOORD ! VI ÄR HJÄRTAT I BALKAN ERA HORUNGAR hahaha

2007-02-15 14:59
aoow? va detta för keff skit. pusi kurac! ni albaner kan bara sno saker ingen gillar. er lyssna på erat språk mannen kors körs qi kisr .... juggen jebar er
 :)

2007-02-15 15:16
manekäng, ja våra föräldrar flydde jugoslavien för att få frid men va händer när alla länder som kriga me varann åker till samma land å för med sig sina tankar och dispyter klart som fan att man blir lack på kossan som säger kuk i serbien

2007-02-15 15:18
JosipR  ...

Kuk i serben , menar man alla då din lilla horunge mannen ,
Snacka inte din mes , leker göran persson , pa fuck dig jävla tönt .

2007-02-15 15:24

snacka inte horunge. om du säger kuk i serbien klart du menar alla? annars får du nog formulera om de lite tills dess sug min kuk.

2007-02-15 15:26

Josipr mannen , du är efterbliven , KUK I SERBIEN nu säger jag det , KUK I DIN MAMMA, kuk i din syrra , vad ska du göra din jävla tönt skriv till gbn om du vill mig nått ,

Rappare

2007-02-15 15:33
Beatet heter Fight Music, med D12
Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest

2007-02-15 19:56
Asså jag är inte direkt phils idol, men denna sög. Ärligt... Gå och dö. Kallaru mig tjock? :)

2007-02-15 20:42

Kolla beefen'

2007-02-15 20:48
Snälla, vem bryr sig om vem som är vad? Bara för att ni har generationer före eran tid som dödat varandra behöver ni väll inte hata varandra? Visst ni kan hata varandra för den andra personens sätt att vara, men tror och vet att det finns lika mycket schyssta albaner som serber. Men nu till låten, du börjar bli tight flamur. Gillade beatet, flowet börjar komma igång. Fett fett, hoppas på svar! Peace :)

2007-02-15 21:32
Lil_phil är du stolt över att dina landsmän måste våldta för att få fitta? ... alltså du är så pinsam!

2007-02-15 21:37
Passabel snacka inte så mkt är du ledsen för att jag har dissat din kompis ? , fyfan alltså såna som du som tror sig mannen , du är en tönt , men hade jag träffat dig mannen på riktigt tror jag inte du hade vart så tyken , men vet du vad , fuck dig.. du är en fågel mannen, "flamur du är så kass" oo nonen ta qifsha more hajvan , skriv i mitt inlägg att jag är kass , 

skriv vad ni tycker om låten  och ge kritik , vill ni nått kom till mig och säg det fattar ni internet , wow vem som helst kan leka men kom och vissa om ni är män, leker gangsters bakom datorn , fucking datanördar

Tack alla som har skrivit om låten och vad det har tyckt,

pays

2007-02-15 21:42

Gillades inte alltså .. va inte "WOOOOOW fan va dödad han blev" som alla skriver , nej , inte bra .. ingen av er är bra så : )

soundcloud.com/jerrones

2007-02-15 23:00
Lil_PhiL P0  vadå va du ska göra där ? du sa att vi skulle få kuk av alla serber så kom du o dina serbkompisar o ge oss kuk då din lillahrounge.!!!

så får vi se sen ;);) koom kooom

2007-02-15 23:05

ni är gulliga ;) kom kom hahahhaha ! :) Gangstas !

soundcloud.com/jerrones

2007-02-15 23:06
Fan ni flippar ur mer än mig.
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt.
(Kung Fu Tse, Kina)