fast jag ska skaffa en ny ändp, snart, när jag orkar
www.youtube.com/prendel
haha skönt beat som fan, låter lite halv 90tal.. prendel detta äre tightaste du lagt på länge.
work some magic
du är en bra rappare ;) du kör snabbt och det gillar jag. vem som helst kan prata sig igenom en låt.
jamen du har skönt frlow och kör snabbt det är det som gör en rappare bra in my oppionon, fattar inte varför vissa tycker t.ex 50cent är bra när han stönar sig igenom låtarna. FATTARUUUU;)
haha ah då fattar jag tack som fan asså! :D
www.youtube.com/prendel
jag kanske oxå ska börja stöna haha, nääää
www.youtube.com/prendel
ah tack
www.youtube.com/prendel
btw så kommer denna låten snart på min spelning
www.youtube.com/prendel
tyckte detta va fett :D haha
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
prendel, skicka din msn till mig när du har ny ;o
suck it dry bitches
lvs- danke selin- sure
www.youtube.com/prendel
Går kanske lite för fort i början.. Annars helt okej =)
aight tack
www.youtube.com/prendel
man kan säga att "prendel" betyder "jag-är-killen-som-rappar-så-snabbt-att-ingen-hinner-höra-vad-ajg-rappar" ;o
suck it dry bitches
nej du kan kalla mej: killen-som-rappar-så-snabbt-så-att-selin-inte-hör-vad-jag-säger-så -jag-lägger-upp-texten-i-tråden ;o
www.youtube.com/prendel
fett najs låt hehe, gillar texten och faktiskt så gillar jag ditt flow. peaace
jäffligt Duktig so mvanligt , fet låt , bra flow =) Keep it upp prendish;D!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eller så kan jag kalla dig; killen-som-rappar-så-snabbt-att-prendel-själv-inte-tror-att-selin-hör-vad-han-säger
suck it dry bitches
eller: killen-som-får-sehlin-att-tro-att-prendel-är-killen-killen-som-rappar-så-snabbt-att-prendel-själv-inte-tror-att-selin-hör-
www.youtube.com/prendel
killen-som-får-sehlin-att-tro-att-prendel-är-killen-killen-som-rappar- -så-snabbt-att-prendel-själv-inte-tror-att-selin-hör
www.youtube.com/prendel
jodå den var skön;>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eller killen-som-får-sig-själv-att-tro-att-selin-tror-att-prendel-är-killen-som-rappar-så-snabbt-att-prendel-själv-inte-tror-att-selin-hör
suck it dry bitches
hahah
www.youtube.com/prendel
TJÄÄÄÄNA MÄÄÄÄN! jag heter prendel och e känd som bond med min rapp och du e känd som han som aldrig kommer komma nånstans = HAhHHAHAHA!!! fan, detta låter inget vidare här helt ljudmässigt men texten är sjukt rolig, stilen är riktigt fräsig (som jag säger ibland) Jävligt fint flow, ah... Detta var riktigt nice. Kanske inte ditt bästa, men verkligen ett bra arbete. Nice MAN! (fan va störd i skallen du måste vara. ((på ett bra sätt))
Du ville veta vad folk tyckte om mixxningen - och jag kan säga att den var riktigt skön. Klockrent ljuD! Förövrigt så var låten grym, fett flow du är rapp i kÄften och texten var grym.
Retur P23 haha ok nja jag e ingen mästare på mixningen direkt. Tack
Mikey88 P18 haha ok nja jag e en mästare på mixningen direkt. Tack
kenzo P19 tackar å båckar
www.youtube.com/prendel
hah den var ju skön! bra jobbat prendel :) upp för denna fan! haha
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
thänkzie
www.youtube.com/prendel
du-är-en-snubbe-som-tror-att-jag-tror-att-du-tror-att-jag-tror-att-osv
www.youtube.com/prendel
eller så kan ni kalle mej: killen-som-vet-att-alla-tror-att-de-kallar-mej-för-killen-som-tror-att-alla-tror-att-prendel-tror-att-dom-vet-att-prendel-vet-att-dom-tror-att-han-vet-fast-ingen-vet-att-han-vet-han-vet-bara-själv-att-han-vet-att-han-tror-att-han-hör-vad-selin-tror-att-han-vet
www.youtube.com/prendel
Nickone tackar
www.youtube.com/prendel
100 :O
www.youtube.com/prendel
i skyn
www.youtube.com/prendel
up åsså
www.youtube.com/prendel
mer kommentarer?
www.youtube.com/prendel
härligt flow men tyvärr gillar jag inte kvaliten passar kanske inte jag vet itne riktigt för höga acapellor kanske? ngt me mixningen iaf
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Låter ju chill de här din skojjare där!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Elegant P17 yeah i know (i think) jag måste gå till en mixingskola tror jag haha. när jag har lägre accapella hör man inte vad jag säger och när jag höjer den så blir den lite för hög. jag får antingen lära mig mixa, artikulera eller sluta rappa haha
www.youtube.com/prendel
Fet låt utan tvekan! stör mig dock lite på att du alltid låter förkyld, men vad ska man göra liksom.
im not förkyld i denna TACK!
www.youtube.com/prendel
Nickone Jag föredrar att variera men tack som fan!
www.youtube.com/prendel
haha, riktigt bra låt! uppskattas med fler goda skratt under låten! piiiz!
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
tack hellge (hellyeah?)
www.youtube.com/prendel
eller så kallar vi dig killen-som-verkligen-tror-att-alla-vet-men-i-själva-verket-inte-vet-att-alla-tror-att-de-kallar-han-för-killen-som-tror-att-alla-tror-att-prendel-tror-att-dom-vet-att-prendel-vet-att-dom-tror-att-han-vet-fast-ingen-vet-att-han-vet-han-vet-bara-själv-att-han-vet-att-han-tror-att-han-hör-vad-selin-tror-att-han-vet
suck it dry bitches
eller så kallar ni mej: Bäst!
www.youtube.com/prendel