que feat. asma, anti, bobbo, marke & anta - bitches!
yup, en låt tillägnad pontang och djuren dom sitter på :)låt intro: asma & smale vers 1: que vers 2: asma vers 3: asma vers 4: bobbo vers 5: marke outro: antagonisten reff: anti beat: ngt que fixade mix: asma & que kärlek till bitches, vi gillar er.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
först
o just de.. du är jävligt äcklig också.
va är detta? detta va noog de värsta jag hört från dig asma.. din text va skittkeff, hela låten va töntig tkr jag.. nee asma ryck upp dig för helevete, du har droppat ett antal keffa låtar på sistonde.. faan ta fram de extra innan du blir en sida i historie boken.. Jag VET att du kan mycket bättre... Peace
mina verser har legat & dammat i kanske ett halvår. men yeeh yeeh, hata om du vill ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag hatar detta jämför med ditt andra shitt, för du kan så jävla mycket mer, undrar va faan de e me dig! dissen till kaggen o dem, session med mcbusta och de gänget, du e fett mycke grymmare..
lajm, det är gamla verser?
men vrf droppa de då? du droppar dålig shitt, blir du nöjd me de? :p gammla texter droppar man, de är rätt, fast i papperskorgen! :D
Denna topicen är omogen.. jag är en medveten rappare.. därför gillar jag inte detta.. tycker ni är tradiga som sprider ett budskap till kids att alla hoes är bitches.. HAHAHAHAHAH Gillar beaten som fan dock :P
yeah yeah, finns säkert ngn som gillar. jag skiterii mayne ;D
Ny länk mayn.. 19 min vänte :s
Lillen har sagt sitt.
hah.. har gillat alla låtar anta och asma gjort.. både själva och tsm.. och denna va lite... ah speciel kanske man ska säga.. haha.. dock soft.. rolig text. och introt. HAHAH! i love i love... hah.. ni alla la det soft.. dock synd att texten inte va skriven idag istället för ett halvårsen.. isf hade den varit 10ggr fetare Peys boys
Lillen har sagt sitt.
Och glömde nämna beatet.. det är tungt.. Wördup
Lillen har sagt sitt.
Asma la det fetast !! :) bra delivery, flow, helhet fett bra =)
Jag är faran som lurar i natten!
Yeah, fett collab. en del roliga Lines.. fett grabbar,, ceep On with the sköånska. Bless//Speedy
mesta var Tungt! men känns som den inte alls är genom arbetad! hört mycke bättre men detta var inte alls kefft!! peace
UNG
tack för comments. meeer!
aight thnx. mer!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA TYCKTE ALLA LA DET NICE;D MEN ANTA TOG PRISET PÅ OUTROT AHAHAHAHAHAHA KEEP IT COMIN AND BITCHES AND SHIT BUT HOES AND TRICKS
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
jag tycker den var jävligt skön peyz mannen !;)
hata mig inte bara för att jag duschar naken
Que - Detta var fan rätt tight! Asma - Tror jag har läst din text innan hehe, roligt värre ;). Vad händer med vår bitches aint shit session hehe.? Tycker du lägger det fett tycker jag, även om jag hört betydligt bättre. Bobbo - Vad fan, tyckte inte detta var nice alls? Brukar digga ditt shit som fan, men detta var nog det sämsta jag hört från dig tyvärr. Marke - Det går INTE att det blir fel med din röst, men även du kan mkt bättre. Anti (reff) - Funkar som reff, men fett tråkig :P Antagonisten hahahahahahahaha, din jävla lök.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Reffen är lite sliden. Men helt aiit. que skönt skönt. gillar din röst. Asma lägger rätt skönt gillar din röst. bobbo som alltid skönt men du kan bättre. marke är alltid så jävla skön men du kan också sjukt mycket bättre!!! antagonisten fett flyt och allt. nej men du var rätt rolig. beat rå tungt !! Helt aiit men texterna var under er nivå på flesta ställen.
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
dåligt>!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
dope! asma gamla vanliga kass! för mina öron
Burn bitch cuse you suck!!!
oj skrev jag asma skrev fel menade antoiblabla...något!
Burn bitch cuse you suck!!!
tyckte den va schysst! riktigt nice lagt av alla :D Respekt fågelhoror ! <3
myspace.com/herrolsson026
hahahah.. upp för outrot :D låten i sin helhet är soft.. reffen gillar jag minst.. rösten är bra och sånt.. men upplägget och texten gillas inte.. Asma är cp i vanlig ordning.. "JAG TRÄFFADE DIN FLICKVÄN IGÅR, var då? RAKT I ÖGAT" Upp för outrot :D Peeeys
HAHAHAHHAHAHAHA. tack för kommentarerna. langa fler yeao. jag har inte fått min medicin. ngangangabng!
har hatat detta beatet hela tiden hahahhaa sen alla rapparna på denna låten suger fett speciellt han Bobbo vad hände??? sen tycker jag inte om att knulla bara en sak jag gör varje dag för de e tråkigt
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
bobbos vers är mixad skitkonstigt.. den e helt pajj den ligger offbeat också hörde detta för första gången nu hade velat mixa om min del också men livet
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
HAHAHAHAHHA INTROT HAHAHAHAHAH:D:D fett najs.. Que: Aldrig hört dig, men du var fan najs mannen Asma: hahah fett skön, roliga rader som vanligt. inget fel. Dom andra två var haha;D bra meeed:D.. outrot hahahahahha:D..
fredde o marke e ju bäst.. haha bara för att ni är så gulliga:P
Med en påse över huvet så kan allt funka...
ledsen om ngt blev fel marke & bubbu, la era verser efter den snippet marke skickade. sen vet jag inte vad som knasat. men yeeah.- meer.
tycker Que va vidrigt skön :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
denna diggades :D rååå tungt beat :D diggar er alla som rappar i denna låten :D
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
sho man. Beatet är skönt. Däremot känns hela spåret ganska trött och ihopkrystat,ingen riktig känsla, har hört mkt mkt bättre av samtliga. fanns några sköna rader iaf =) ajja,keep it up! peace bro´s
http://www.thesound.ning.com join today!
för det första, varför eko i introt? (det va inte ballt) och det känndes planerat att han skulle komma in (pinsamt) den första rapparen, försök inte rappa snabbt, det låter kefft. den andra rapparen, låter keff, låter som han verkligen ljuger asma - du låter likadant i varje låt...asså byyyt sound eh jag orkar inte lyssna längre, jobbigt beat, ni är töntar som ljuger, jag svär att mer en hälften av er är oskulder tvungna att skriva "feat" när det är hundra st som är med? och om ni ändå skule skriva "feat" varför inte "med" som det heter på svenska??? ni är inte coola. och hur känns det när ni får bara färre och färre lyssnare för varje låt ni gör?
ganska fet lite fjortis varning ;P
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
"JAG TRÄFFADE DIN FLICKVÄN IGÅR, var då? RAKT I ÖGAT" ROLIGASTE JAG HÖRT PÅ VÄÄÄÄÄLDIGT LÄNGE HAHAHA Gillar denna... Outrot är GRYMT :D Introt oxå.. Ja jag gillar, även om topicen inte är så *harklar mig* Men va fan jag är fjortis by hart så jag gillar *nickar*
inte iklass med mig asma, hmm.. nu har jag komenterat äru glad? asma vi är kompisar va?
)TRO(The Rap Out)BTK(
Haha, introt låter som killen på din gata när han håller sina små pratstunder.. =) Que: Dye, tycker jag känner igen rösten, men det gör jag nog inte.. Trevlig vers dock! Asma: Jodå, flytet är fint.. några klockrena rader också, men det blir lite "grötigt" ibland, kan vara att jag inte tycker det här snabba flowet passar till ett sånt här tema. Absolut inte dåligt, men inte "asma-gone-wild"-klass! Bobbo: oh shit, lät lite fuckat.. vet inte riktigt vad det var. Kändes som att din vers var kortare också? Lite bull.. aja, jag vet vad du kan droppa, Marke: Ah, din röst dödar.. Versen flyter på nice! Antagonisten: Haha, du är fan sjuk i huvudet. Ingen vidare kommentar! Störde fan
www.myspace.com/cedermusik
-Ceder: hahaha.. vafan menar du med det? :P
Fet :D men inte lika fet som d brukar va men ändå riktit fet :D
asma nice grejjer visst du har gjort lite bättre grejjer och jag förstår att de e gamalt , men de va rätt chill keep it up!
www.myspace.com/fresh4elements
-Ceder Antagonisten: Haha, du är fan sjuk i huvudet. Ingen vidare kommentar! Störde fan den var klockren
)TRO(The Rap Out)BTK(
bra låt!:D
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch
nice nice låt ni lägger det som vanligt , Flyt och takt ;D nice:)
www.markemusik.se www.myspace.com/markemusik www.myspace.com/saarvirecords www.saarvirecords.com
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
antagonisten va du stenad på outrot haha?
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito