Annika - jag vill ha en riktig hip hopare
Flummigaste låten ever... haha... men så blir de när man egentligen ska sitta o plugga men kommmer på 100 andra saker som man faktiskt måste göra :) Ge gärna kritik på mixningen...jag försöker lära mig! freebeat av arkreatekAnnika - Jag vill ha en riktig hip hopare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du är såååååå GALEN... Och Mange är rädd för mig? hihi Grymt skumt och skönt :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack frida :) hepp!
Nej det var faktiskt inte bra, förstår inte varför de flesta tjejer har så svårt att få lite attityd i rösten.
www.myspace.com/rizzle4fz
inge vidare alls, hemsk dialekt.
work some magic
synd att ni inte gillar :( rizzle jag försöker anpassa min röst till beatet, jag kan ju inte dra på hur mycke som helst till ett sånt här beat!
Jag tycker det var coolt och udda.. Udda ska de vara, keep it up! btw.. här är din riktiga hiphopare! ;)
oh no he didn´t!
Riktigt rolig låt annika... Jag vet inte om du lägger den med en smula ironi eller om du e torsk på baggy*ler* men rolig låt. din speciella men underbart galna stil att göra saker på rolig lyssning Pööss Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Producent
2007-02-12 11:46
härligt galet! :) bigup! |p|
Beats, creativity & life https://soundcloud.com/p-tech-santiago
Haha, nice! ;D
One in a milli-on.
haha riktigt skön ju! :D lilla omgivningen man fick! haha tack.. refrängen växte o blev riiiktigt skön i slutet! du e bäst :D
www.magnusrytterstam.se
ibland ok men ibland riktigt wack
www.youtube.com/prendel
att man ens lägger ner tid på sånt här blaha, med tanke på din ålder så lär du ju bete dig som en snorunge i verkligheten.tycker bara det är töntigt, det du har att säga i låten. förlåt men det här låter SKIT
haha tack mange pange :P prendel hehe tackMickos med tanke på hur du formulerar dig så kan du inte va särskilt mogen du heller
ja ska va lite kritisk för första gången! hehe reffen är hur skön som helst! men verserna va lite dryga på nått sätt tror du lagt bättre asså andra versen va bättre än första! men i överlag va de en härlig låt hehe:) ja finns ju här föfan!! varför ska du ha en gammal gubbe som petter till hahaha:D Pöss påre gömman
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
annika det här var riktigt flummit men fett ändå...du lägger reffet soft som fan:D. puss haj
if ur not a part of the solution ur a part of the problem
Tycker refrängen var häftig, mer sånt skulle man vilja höra i låten faktiskt. Känns som att du har lite trouble med flytet under verserna, annars rätt rolig text! Keep doing your thing Annika :)
Yeah, you know..
Otis_ P18 haha snutte plutte jo jag känner själv att ja e osäker i verserna *gråter*Nörsken tack :DChai tack... ska tänka på de! pöss
Haha "Det finns inget sexigare än en kille med en t-shirt som... ser ut som ett tält.", skön rad. Flowet påminner f.ö. litegrann om Las Palmas, och jag tycker det är rätt sjysst.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
xpertize tack :)ejjan javisst! när då??
hepp!
Moderator
2007-02-13 21:52
du har redan mig :D nice shit ! Peace !
haha...skönt o höra! tack issvansen :P
Taha! dagens skämt.
taha på dej me!
MM dagens skämt lillebrorn rapar tilloch med betträ
ööööhm..det här var inte bra! rappen var faktiskt helt värdelös, du rimmade inte bra, ditt flyt var nog i klass med stanislav i verserna..du flöt endast i refrängerna(och dom var inte ens bra)..nej fan inget jag nånsin kommer lyssna på igen...men men fortsätt träna så kanske du blir bra:) i'm out
tkr din dialekt va grymt jobbig =( + din röst påminner om ngn låt ja såg på youtube där en tjej sjunger "falafel ja åt nej de e inte df ja gjort denna låt" ngt sånt o när ja tänker på de skitet spyr ja o ja tkr din röst lät som hennes :D pz
Sleep is the cousin of death
haha, låter fintkul, keep it up. peace (:
juliathorén