Mr.Treat - Vila i frid (pappa)
Tjao.. Nu är det så att min farsa dog för ett ungefär ett år sedan.. Och för att få ut lite kvarliggande känslor och tankar om det hela och för att ta farväl så slängde jag ihop en låt. Det var ganska svårt att skriva, vart inte så nöjd men den får funka! :) Rapp: Jag Mix: Coffe Beat: StereoTypee droppa gärna en kommentar! PzVänsterklick
Jag faller på knä för att blicka mot himlen/ det ända jag gör är att tänka på minnen/ jag saknar dig så du fick solen att skina/ det ända jag känner, är sorgen och kylan/ klimatet det mörknade, efter din bortgång/ du mådde inte bra nej, det märktes på långt håll/ - du var min gud och jag hoppas att du hör mig/ vad ska jag ta mig till när alla känslor berör mig?/ varför just dig, det är så orättvist/ kommer aldrig att tro att du dog rättvist/ 19:e mars, glömmer aldrig den dagen/ (din pappa är död, och kommer aldrig mer va vaken)/ va är det sant? nej jag ville inte tro det/ men tragiskt nog du fanns inte på jorden/ du var ju min pappa, jag bär på ditt blod/ jag är stolt över det, jag svär på mitt ord/ du lämnade vår värld för ett liv utan smärta/ du skapa stor smärta men samtidigt lättnad/ - för nu vet jag, du lider inte längre/ mår dåligt som fan men med tiden blir det bättre/ - du cirkulerar runt mitt blodomlopp/ du var min farsa, min vän, min egen grodanboll/ - att du är borta det skimmer min andan/ men jag kan se dig i minnen och tankar/ begravningen, jag läkte mina tårar/ fan, det var det finaste jag någonsin beskådat/ - du var den far alla söner vill ha/ din fråga va: hjälp? men fick döden som svar/ jag tänker på dig och känner tåren på kinden/ önskar att du missat tåget till himlen/ tar nu farväl med denna låten till pappsen/ - det är tungt, när man har gråten i halsen/ måste få det ut, kan inte bära på det längre/ du gick till andra sidan för att bli min skyddsängel/ kan inte fatta att skiten har hänt/ men jag hoppas såklart att du trivs där du är/ - det är svårt att få ut det jag känner/ vi hade det bra men, slutet det bränner/ du är saknad av oss alla ska du veta/ varför ska man dö, när man kan stanna för att leva?!/ VARFÖR? du gick iväg så snabbt/ känns så tomt nu. utan din närkontakt/ jag ska bli den sonen, du alltid velat ha/ kommer fortsätta kämpa tills jag mött min egna grav/ tiden med dig, det var min finaste tid/ jag saknar dig farsan, vila i frid/
upp;) droppa konstruktiv kritik fan, och för mixningen !
Jag gillar den! Beklagar sorgen dock :/ .. fin text,
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
tack till er som lyssnat och kommenterat :) det värmer
Så jävla bra Treat. allt satt så jävla skönt, nästan så man känner själv hur det känns för dig. bra jobbat som fan tycker jag, fast du skulle haft en reff på låten, den skulle varit mycket bättre då. 8/10 för du inte hade någon reff.
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Nice mayn, Du vet redan vad jag tycker:) Skulle bara haft en bättre mixning! men beklagar man . fred
som sagt. tack till er som bryr er! värmer verkligen
riktigt fin text måste jag säga! mixningen var väl hyfsat bra. kanske lite höga Adlips. beklagar verkligen :/
sjukt nice treat! du blir bara bättre och bättre :) . fiiin låt!
Den är riktigt fin ! Beklagar ! Big up!
ROUSU
Mycket fin.. jag beklagar!
yeSs!<br>
fin text asso. beklagar sorgen.
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
tack så mkt. kul att ni diggar.
Fin som fan. Beklagar sorgen brorsan.
Riktigt fin låt o text ... Mixning vet ja ingenting om men beatet av Stereotype var jävligt skönt .
typ..
jag håller med Kriss du utvecklas så jävla snabbt Andre. du jobbade bra på den här tycker jag så det är bara fortsätta kämpa. keep the struggle alive! Rest
Rizzla om blatten själv får välja
Beklagar sorgen :( låten, va fett nice, texten var fin somfan. :)
Beklagar verkligen... mycket fin och djuptext. fasnar verkgligen. ryser i hela kroppen UPP!!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
skit kul att folk diggar och bryr sig :) värmer verkligen.
den här var mycket bra , stolt över dig andre =) keep it up dawg , du kommer bli något stort. Öva bara =) beklagar sorgen Peys !
Aii
Förstår inte hur du kan säga att du inte är nöjd med texten.. För den är sjukt bra men väldigt sorglig :( Beklagar sorgen! Men detta gjorde du riktigt bra.
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
kan däremot säga att jag inte gillade beatet.. :/ vet ej varför.. Saknades feeling i det :S
Aii
Beklagar sorgen, men det tror ja du förstår
typ..
tack alla! MangeMannen2: tycker du så? :P vet inte jag. Contra P18: vi alla tycker olika! ;)
Upp, Sprid kärlek. Inget hat. Kom igen nu whoa. visa att ni har ett hjärta :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
den va fin
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
2 fungerande länkar för er som inte orkar glida lite längre upp i tråden för länkar :)
LÄNK1LÄNK2
André , braa text , fin låt!! stolt jag blir :)
lätt bästa jag hört med dej, fortsätt såhär bara ! :))vila i frid
tackar. tycker whoa snålar nu :/
Upp på denna! Sover whoa eller?
Mannen...Beklagar verkligen... En sak bara..Droppa den på ett tyngre beat! Alltså, texten är sjukt tung! Jag sitter här och gråter.
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
Håller med Kriss "kör du dubbel rimm & flerstavigt. o flyter okej. du har potential" har aldrigt hört dig förr.. men dett var ganska nice.. lite mera träning sen blir de nice :) beklagar :( FRED
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
iLLh P22: tack så mycket! blir på bra humör. jag gillar beatet :)Eddy_P19: måste tacka där också. aa såklart jag ska öva! :) angående reklamen du skickade noiZ.. tycker inte om sånt, ta det häldre i GB eller nåt ist, men låt det gå för denna gång :) diggar er verkligen som lyssnat på låten, men diggar mer det folk som lyssnat och sen kommenterat den också. liksom, 180 st som tankat (om man kollar alla länkar), men ändast 50 har lagt kommentar.. det är tråkigt.
sjukt bra text.
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Deep text,framförd bra. Tungt Beklagar sorgen
Nice som fan André . Jävligt fin text och allt var nice. Hoppas du släpper fler låtar nu än vad du gjort hitills.Beklagar sorgen , jag skulle aldrig kunna vara den jag är efter min pappa dött
www.myspace.com/danielbylund
Mangemannen2: haha det var faktiskt lite snarlikt :P kärlek till er som kommenterar :) Mer?
Riktigt bra låt :) fin text :) .. R.I.P !
soundcloud.com/jerrones
låten e kung, keep up the good work Peace!
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
feett nice mixningen vaa soft kan dock förbättras..Beklagar sorgen! peace
Burn bitch cuse you suck!!!
Nice låt och riktigt fin text! :) pz
Man ska inte tycka så mycket här på whoa.. De blir bäst så
visa era hjärtan och ge killen några kommentarer? det kan knappast ta så lång tid att bry sig litegranna! upp för den här!
jag digga detta bra mayn . beklagar :(
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk