jag tackar ju alla men ja säger inte allas namn! sorry meeyn men de kommer nån gång de med ;). TEXTEN:Vers.1 Ja hur ska man börja kanske med att sörja// Livet ja har levt har bara varit en smörja// 1989 va året då jag föddes// Min mamma och min pappa ja tackar er för stödet// Ni ställde alltid upp när jag kände mig nere// Nu ger jag bort mitt hjärta och de gör ja till er// År 2004 börja ja med spriten// Kom hem varje kväll med den sivila polisen// Jag började med alkohol prova lite droger// Jag sitter på mitt rum bara gråter och gråter// Tårarna rinner sakta ner för kinden// Bara längtade till tiden då gud öppna grinden// Jag vill tacka två tjejer de är Emelie o Cilla// Ni är mina tjejer och har alltid stått på min sida// Jag älskar er mest av allt på hela planeten// Att ja fick er att gråta de va inte min mening//ref.1 Tack till alla runt mig ja ni vet vilka ni e// Ni fick mig att stanna därför är ja där ja är// Om ni inte funnits hade ja varit död// Titta i mitt inre där är ja helt förstörd// x2Vers.2 Nu ska ja berätta om världens bästa flicka// Hon är snäll underbar och hon heter cecilia// Tro inte att ja kommer glömma våra vackra dagar// Det är dig ja tänker på direkt när ja vaknar// Emelie och Robin ja vill även tacka er// För att ni står på min sida och ger mig kärlek// Men ja hoppas att ni får de bra// Ni betyder jävligt mycket tack ska ni ha//ref.2 Tack till alla runt mig ja ni vet vilka ni e// Ni fick mig att stanna därför är ja där ja är// Om ni inte funnits hade ja varit död// Titta i mitt inre där är ja helt förstörd// x2