Tro-asma din tönt
The Rapp Out - asma din tönt
det här är en låt till asma han tror sig för mkt
ladda hem låten här,asma din tönt,--->tp://www.speedyshare.com/343322491.html
the rapp out - halft freestyle
rätt rolig låt=) halft seriöst
asma ta din tid att lysnna(hahah) här har ni texsten nedanför,,,
intro pappa pappa jag vill ha en korv!!- tomas jaja fråga den snälla korv försäljaren då - bruno bla bla bla- henke vad sa han?`- tomas du kallar du min unge en gång till för hora så ger jag dig en bichklape dig din danskeskideröv- bruno bla bla bla- henke aha men då är det lungt, jag tarne stor jävel- bruno
vers 1 - bruno fy fan vad hipphoppen vad svår,a jag vet, tungt du har levat på gatan i 15år du försöker flyta på dissarna du gav till kaggen, men du blev sj sten dissad mannen men ta det lungt och backa dig tillbaka, luta dig njut till kaggens kontring han la tillbaka för den va fet och han dissa dig så hårt, det ända du kan göra är att njuta av hans låt, nu är det våran tur att disssa dig totalt, bara så du vet jag kommer fuckaupp dig helt, som jag gjorde med therese din fula jävla mes, din blatte whannabe, du är en svenne som inte kommer få frid för du är en underklass rappare åå batlare fattde bre för du kommer inte kunna leva med de, sluta dissa folk när du inte klarar av de, för det ända du gör är att ta hjelp av Antagonisten bre
REF backa bak fitta för nu kliver vi fram- henke o innan låtens sluta så ska du kunna vårat namn - bruno host host asma hörde att du ville du starta bef - henke host host asma sluta snacka en massa skit - bruno dubbel REF
vers 2 - henke du tror att du är skånes dogge doggelito men du har ett utseende som puba o steve o du är så fet att vi måste hjelpa dig att knulla din tjej du är lika fet som skuggan i the independens day dissa bonne lande och vi ger dig smäll ditt ass vi bor itte i stan mer vi ger dig ändå svar på tal - bruno så kom ut till landet och bakabaks på bandet så slår jag ut tanden din med höger handen min så bakabak fitta för nu kliver vi in för att dissa ett svin som kommer bli lika rädd som ett nerpissat småglin - henke beefa med oss och du ser alldrig morgondagen tiden läker alla sår men inte dom här slagen - bruno du kmr bli helt tagen - henke som din tjej therese blev när vi gjorde henne gravid o galen på födelsedagen - bruno ahh föda barnen - henke mamma till alla barnen
REF backa bak fitta för nu kliver vi fram- henke o innan låtens sluta så ska du kunna vårat namn - bruno host host asma hörde att du ville du starta bef - henke host host asma sluta snacka en massa skit - bruno dubbel REF
- henke så ge oss ett svar för vi vet att du kan höra vi kan ge dig ett tipps om vad du kan göra dansa lite vals lr lägg snaran runt din hals gör va fan du vill för vi bryr oss inte alls men vi hoppas du förstår att vi gör samhället en känst - bruno genom att dissa en fjant som försöker spela våghals - henke fortsätt kefta på men vi kråssar dig endå - bruno så mannen vi hoppas du först&ar
)TRO(The Rap Out)BTK(
http://www.speedyshare.com/343322491.html
)TRO(The Rap Out)BTK(
hahaha detta sög , + asma e nt helt svensk idiot , stavfel hipphoppen ? lär dej stava + sluta dissa för hype peyz
S-s-S-sHineybWooooI
omg ;D sämst ever ffs, seriöst lägg ner mane. allting sög seriöst asså.... Pz <3
Make love not war
haha ne palla seröst alla andra
)TRO(The Rap Out)BTK(
håppas jag får mkt skit kritik nu =) jippy
)TRO(The Rap Out)BTK(
hahaha OMG bruno :P asma är tönt det kanjag hålla emd dig om :P fan ska du ha så bråttom för :P e det bussen nu igen lr ? haha :P omg håppas du får mkt skit kretik som du vill ha asså :P så det ska va :P palla seriöst asså !!!!!! yea GO bruno YEA go bruno
HAHA a jag vet :P du vet hur bussen är tomas =)
)TRO(The Rap Out)BTK(
omg inte mer disslåtar... fy fan vad detta är bull..
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
hype my ass, så dålig osm jag är, OMG det är vel!! ffs + asma är en tönt ärligt
)TRO(The Rap Out)BTK(
men du Eoggy fan om du kan lägga 3 dissar om dan till han kan du inet skicka 12 st till mig så jag får hörs!!. om trro får hype så e du bara avundsjuk för att han får det och inte du!!
men du lilla killen, jag skiter i hypen OK och jag ska inte dissa kaggen, för han är bra jävla grymm, + att jag gör det jag vill och skiter i vad alla andra säger!! så visst jag kan få hur mkt skit kritik som hälst :P det är bara roligt att läsa :P men e det de som du tror så a visst!! tro det då lilla pojken med korven!!
)TRO(The Rap Out)BTK(
Jobbigt att alla ska dissa en och samma snubbe hela tiden.. seriöst? det börjar bli lång tråkigt..
Ne jag tycker det är ganska roligt.. för han dissar jua lla hela tiden... det är väll kul att det är någon dålig som idssar asma så han har någon chans denna gången!!
a det har du fan rätt i ponken :P för hanär fan inte bra:P
)TRO(The Rap Out)BTK(
riktigt kefft !
jag droppar bomber som hitler
fan trodde de var nån låg skit från nynge! :D tur att de inte var du sjögren , du behöver ju inte söka ngn hype :)
a för fan, jag tar hem hypen ser du inte det lr? hejja morlanda för hälvete!!
)TRO(The Rap Out)BTK(
men åå, om du lyssnar på låten och skiter i vem fan som rappar och lyssnar på texsten, så ska du se!! sen om det är långtråkigt :P skit samma :P om petter hadde skrivit da? då hadde du inte sakt samma sak!!!
)TRO(The Rap Out)BTK(
trro, gå och lägg dig! petter hade aldrig skrivit sånna keffa rader och han hade inte ens kommit på tanken att slänga upp en beef till en random som asma!
men du :P det visste la fan jag med om sa jag, sa ju fan inte att han ska lr? men chill!! inget illa menat, men du är säkert lika bra som han !! värkar det som du är bäst!!
)TRO(The Rap Out)BTK(
Ne killar nu tar vi och lungnar ner oss här.. det är jävla rap sida inegn chat sida
jag tror verkligen inte jag är bäst, jag spelar ju inte ens in musik. så hur ska jag då kunna tro jag är bäst? men jag har många vänner som håller på med hiphop ohc jag har lyssnat på hiphop sedan jag var 10. och du påstår att din text var bra, och jag sa vad jag tyckte om din text bara.
hah ok ok, jag tkr du är snäll iaf, vill du bli min kompis !!
)TRO(The Rap Out)BTK(
jag ska tänka på saken....... eeeeehm, kan jag väl ^_^
Jag vill också bli kompis :):)
http://www.speedyshare.com/343322491.html
är har vi ju en som har smak... fan att ingen annan fatatr hip hop mer än vi 2...
hah lätt killar :D dcate du har fan sant asså :P rajjen med ni är snälla iaf :_P:D =) vill ni bli kompisar med mig ^^ ni är har hype!! :)
)TRO(The Rap Out)BTK(
tacka inte, lägg ner med hiphop ist. :/
ne inte va inte så taskig du sårar mig :(
)TRO(The Rap Out)BTK(
lr hur är inte asma bra?!! asså gemför inte med mig !!! :O omg haha
)TRO(The Rap Out)BTK(
Låten är den bästa som har hänt hip hop Sverige:)
OFFEx2 han är fan bäst på rappa asså har ni hört han!! ni måste kolla in han asså
)TRO(The Rap Out)BTK(
omg det har du rätt i mannen !!! som kaggen säger (rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr) haha :P:P han är fan keff
)TRO(The Rap Out)BTK(
sämst HAHAHHA .. ärligt lyssna .
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
skojar du lr :P !! kanke den är :P men jag va fan bara tvungen!!
)TRO(The Rap Out)BTK(
oj oj så knäckta !!!!! några ord?!!
)TRO(The Rap Out)BTK(
lägg ner med era dissar nu, förstör hela forumet.
yes ahaya
tycker din röste bra =)...o dissen e rolig =)
Konse''
Asså ska alla dissa asma för han dissa kaggen o fonky eller?! alla tror verkligen att dom e bästa vänner me kaggen o fonky för ni uppar i deras trådar... asså lägg ner nu, de kommer ju förhelvete upp 5 nya dissar mot han varge vecka ni pajjar bara forumet....
† V.I.F Sinister †
men för hälvete killar!! orka eratklagomål om dissa inte han dissa inte det förstör forumet men om ni är såjävla bra kan la ni lägga upp låtar som är så jävla bra då!!Gröön P18
)TRO(The Rap Out)BTK(
Asma o anta nya hype objekten, eller nya o nya. De dissade fonky och enligt mig så vann de. Sen har ett antal obetydliga rappare försökt sig på att knäcka dem och de som lyckats ge dem någon forma av match har varit kaggen, motti och co, subban och kanske mike från c-us. trro P17 Dissa inte folk som du vet är så mycke bättre än dig att de skulle kunna vara dina förebilder, satsa hellre på att göra låtar som har något form av vettigt budskap. Låter som om du skulle kunna bli en bra rappare om du la ner mer tid på att göra sköna låter istället för att sitta o dissa massa rappare som varit med i en massa år och kan enhel del inom det till skillnad från dig. Fortsätt rappa men gör några vettiga låtar innan du börjar att dissa de större pojkarna. Pease
Oj sorry visste inte att ni var två, orkade inte höra igenom låten pga ert låga ljud på rösterna. Tror den som jag hörde iaf kan bli någe kanske den andre också om ni som jag skrev i det tidigare inlägget.
Gröön P18 Det var Kaggen som började dissa Asma och Anta.