Släkten Är Värre / Pelle & Toffy-aka.Emo - Hej , Jag Är Emo
Jaa nu blev det rätt forum =) Spelade in detta idag , släng en kommentar om du orkar..Släkten Är Värre - Jag Är Emo EMOOOLIFE! Text : Reff :
(Ee Mm Oooooooo) (Ee Mm Oooooooo) (Ee Mm Oooooooo) skära är en bra sak, ska vi dela rakblad//
(Ee Mm Oooooooo) (Ee Mm Oooooooo) (Ee Mm Oooooooo) musiken är ett hån, ska vi skära oss te korn?// Vers 1 : Toffy
Jag är Emo, älskar rakblad å det är känt// inte konstigt för min lärare i radio heter Kent//
men jag älskar även skotrar, har jag sagt de?// att min morbror har en mach 1:a medans jag har mach 3?//
vill alltid vara nummer ett, räcker aldrig me två// tror att jag har makt, som väktarna på ck//
en liten ledtråd, ändra perspektiv// skar han sig när han raka? dags att leka detektiv// skär mig hela tiden å de tkr jag är felfritt// 3ggr om dan de kan man kalla för ett genoms nitt//
"så du gör det med flit? får du inte dåligt samvete?"// nej förlåt ja slant när ja raka mina handleder//
ja, jag gör de här med flit, ja tycker de bli rätt// kasnke därför som jag söker sommarjobb på gilette//
skulle skriva ett brev till mamma därför att// skulle säga att ja slutat, men de sluta med en "paper-cut"// reff igen.. Vers 2 Pelle : jag har färgat håret svart jag har en peircing i nyllet, sheletts rakblad är allt som finns i mina hyller, 1 hand upp för alla galna svartrockare, props till alla emos, ge fingret till hihopare, och ni mobbar mig bara för mina trasiga kläder, men håll käften emos äger denna välrden, men min mamma blir ju jätteledsen när jag skär mig i armen, jag hade en gång vänster hand men plötsligt så försvann den, mamma tycker inte om att jag ska skära mig jämt, hon säger bara "lägg av", men då skyller jag på kent, idioterna på skolan dom ser mig som en dummer, folk börjar undra varför jag tar bordknivar till rummet, ockeykillar käkar vitaminer med varandra, men mitt blod inehåller mera järn än någon annans, så vad fattas , i mitt järnrika arbetarbetarblod, jag är emo men iaf ingen arvidsjaurbo, reff... Vers 3 toffy :
jag är känd, som mellan benen på din bitch// å vill du se en bild på mig gå in på Emoistheshit//
ä jag ligist, de va väl trist, men du visste de visst// fan jag Tror att det är kört som en kristen bilist//
Att bli en Emo kung, efter att ja rakat mitt huve// man kan ju säga att jag är som klippt å skuren//
för den rollen som ja lever ut i blodet// jag heter inte moses, endå delar jag floden//
det var toffy först men sen så kom ju emo in i leken// om du blir vad du äter, så är du vad du heter//
rakt in i smeten som en bagare med handen, skulle fånga en kniv men jag fånga den med armen,
den jäveln attakera mig jag kunde inget göra, men inte sista gången mina arma
FÖRSTA
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
haha!! för övrigt så har jag bytt namn till Emo så de ska stå vers1: Emo och vers2: Emo :P
5 fingrar, 4 chanser
Först måste jag få proppsa beatet ;) rå nice. ajja toffe: du la de nice jävla emo texten var nice nått av det bättre du lagt :) du flowade på fint. mäjn fortsätt droppa peace Refffen haha kunde vart bättre men duger :D Pelle: haha rolig text. älskar dig stil&röst =D skönt flow nä BIG UP PÅ DEN HÄR LÅTEN POJKAR =D keep it up! peace
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Har hört den ett antalt gånger , Haha grymma texter, Bra flow på båda, Keep it up!
nice Gubbs ;D... låten va jäkligt sköön! =)
Toffy: Du har skönt flow määyn, du är bra på skriva texter =) Pelle: Du flyter på som vanligt, skön röst, men min mamma blir ju jätteledsen när jag skär mig i armen, jag hade en gång vänster hand men plötsligt så försvann den, Den raden var lite små rolig :) hehe Reffen var riktigt tung ;D Lite konstit tema men, helt okey låt :) päääys
hehe.. aiight! =) Thx grääbs för comments! =)
5 fingrar, 4 chanser
ok..låt.. men varför ska alla dissa kent för att jävla fjortisar som vill ha uppmärksamhet lyssnar på dem? Kent är en jävligt bra grupp och har mycket bra låtar. och se på mig, jag skär mig inte..
haha riktigt rolig/skön låt ! beatet var riktigt tungt. Toffy/Emo : Sköna texter och ett skönt flow :) Pelle : Samma hära, riktigt bra gubbar!
BIIIIIIIIIIG UUPPPPPPPPPP !!! <3<3<3<3 Kom och skär er med mig ? <3 ;D
Äckel.
ockeykillar käkar vitaminer med varandra, men mitt blod inehåller mera järn än någon annans, haha shit den raden va fet! Hahaha låten va grymt najs, diggade vissa rader...roliga låt fan, Upp för denna!...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fixa ny länk!
http://myspace.com/etownbeats
hahaaha :D lägg ner skärandet i armarna ! :D / Skön text grabs. peace / stoffe =)
Why drink and drive? when you can smoke and fly http://www.as.studio.nu/ :D
haha grym jävla låt gubbar ;) haha diggade reffen som fan och toffy du la det fett najs bästa jag hört med dig och pelle min jättepenis diggade det här du kickare rakt från norsjös hjärta haha peace
chasse dyker upp som döda fiskar
så klockren:P
Pundare med Prestationer.
Pelle du la de fett som faan!
Pundare med Prestationer.
haha så jävla skön låt!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toffy bro :D Du kunde inte ha förvarnat mig haha? Det här gjorde ni fan bra ;P sjuk text ^^
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Ahaha toffy feet låt haha texten var så förbannat bra fyfan skrattar som en bananapa på tjack hahahahahaha, pelle var inte dålig helller BIG UP PÅ DEN HÄR :D
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
HAHA! så jävla bra låt toffy <3
Nice ;) Rolig text ;) ajja peyz
Legal#. Truestar^
jag tycker reffen va bland det skönaste, speciellt : "skära är en bra sak, ska vi dela rakblad" jag tyckte nästan accapellorna va lite höga, och någon flow miss då menar ajg någon typ 2-3 stycken på hela låten, men som inte urmärker sig så mycket.. annars snyggt jobbat, detta är den stilen man vill lyssna på tack så mycket era jävla skoterbondar ! :] puss <3
www.myspace.com/arudde
hahaha!1 tack alla! låter ändå som ni diggar shietet för det mesta! =) Upp mer? :]
5 fingrar, 4 chanser
hahha jävla härlig låt, speciellt texten! reffen va ok. men allt annat FETT!
Absolut fetaste jag hört av er, båda har grymt sköna röster, Stiligt skrivna texter, grymt kul att lyssna på,men jag älskar även skotrar, har jag sagt de?// att min morbror har en mach 1:a medans jag har mach 3?// // Grymmaste raden :)
Thx! =) UPP! =)
5 fingrar, 4 chanser
Tackar alla som skriver ! känns kul :)
hahahahha hata emos
hihi.. :] tack.. vadå Martiin89 P17? Emos är fiina varelser med stora hjärtan spom dom gillar att tömma blodet på :]
5 fingrar, 4 chanser
hahaha nee fifan, dem tömmer blodet, går i fuck up hårstyle, o kläderna? nja, förstog din ironi, men det gick för långt :o :)
haha.. förlåt.. men var tvungen :]
5 fingrar, 4 chanser
Synd att ni värkligen är helt fel ute när det gäller emo-core för emo och rakblad har värkligen inget och göra med varandra, :) men men över till låten, låten var grymt skön fast gillar inte texten,
Tycker hela grejjen runt Emo's har blivit för mycket, förstår inte varför man ska bry sej så mycket om dom om man ändå hatar dom? Bortsett från några få sköna punchlines så säger ni ungefär "skära armen" 10 000 gånger, väldigt enformiga texter, dom säger än inte så mycket, refrängen saknade verkligen charm, Kunde blivit tight med lite skönare style. Flowmässigt var det helt okej, inget jag blev impad på, men HELT okej :) Låten kunde blivit dubbelt så bra med lite skönare mixning. Tack för mej! Lycka till..
Vad vore internet utan porr grabbar?
haha!! ni tror att det här är våran/ och att vi tror att det här är den SANNA bilden av emos men det tror vi verkligen int! =) såklart att vi överdriver men det är enbart för skojjs skull! =) hehe.. tack iaf =) Upp! :P
5 fingrar, 4 chanser
Haha sjuka jävlar. soft låt ^^
För att det är ute med forumsignaturer.
synd att ni är verkligen är fel ute
synd att det ska hänga alternativare på whoa... om nu inte alla fattar detta så är det tänkt att det ska vara överdrivet, och dom skriver ju om fördommarna och shiiet.. jävla seriösa svin.. haha
www.myspace.com/arudde
haha fan va nice :P jag diggar det fett ^^
Signatur?
grym låt =) Alla flöt på bra=) Peys
kan inte sluta skratta!:P haha nice låt btw!;)
jag är inte hip men jag hoppar ändå!
hehe!1 tack dom som förstår budskapet! =) Upp!
5 fingrar, 4 chanser
tack tack , word på arudde
Kom igen Whoa UPP!!!!
5 fingrar, 4 chanser
Fett najs mina gubbar :]
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
Diggade inte , tycker den e lite överdriven på nått sätt, Reffen va helt ok dock , flowet funka , dock en del flowmissar . . . nej jag gilla ikke ,
// LEVIN !
Den var fett grym! Toffe a.k.a. Emo är underbart söt. Diggar den som fan <3 Keep it up!
www.slackerz.se