I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Doffe - Want to find myself

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-01-28 22:07

Doffe - Want to find myself

Ahh nu e man här igen med en engelsk låt för en gångs skull, De va så att giggen hade börjat skriva på en låt men han ville inte spela in den så jag ohh han satte oss ner ohh skrev färdigt ohh här har ni resultatet, Kanske inte e så jääätte tight på uttalet men ahh ni får avgöra.

Låten

Låten

Text: Giggen ohh Doffe

Allt annat e typ gjort av mig:D

Hoppar ni ska diggha iaf

pZ and love

|| Spit It Out ||

2007-01-28 22:11
tkr beatet är lite för högt, har lite svårt att höra vad du rappar ibland, men du har faktiskt fått bra mkt bättre engelska, du har schysst inlevelse i denna.. men yeah, helt okej låt!

Over N` Out!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-28 22:32
tycker du gjorde de nice va ju uppe och lyssna dock tråkigt att du tar halva äran när jag skrivit hela texten utom reffen .. fett tråkigt ... för de är egentligen mina känslor du förmedlar men du gör de bra gillar din engelska ... och du gjorde de nice kanske blir fler texter av mig till dig om du inte kapar hela äran jag skulle haft mer crids än så .. men men '!!!
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2007-01-28 22:45
Danke alla:D...Giggen lacka inte ur så:P:P...

pZ
|| Spit It Out ||
Moderator

2007-01-28 22:49
Denna va nice.. Men tycker du är bättre på svenska.. Pz
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu
Moderator

2007-01-28 22:50
Digga detta fan.
Skön rakt genom.

pZ
myspace.com/jiahprod

2007-01-29 03:59
propps till Giggen för texten var rikigt bra! :)   (enligt mig)
Och doffe la det skönt rakt igenom.
Don't!

2007-01-29 07:05
Najs Engelska Doffe :)

Tycker verkligen om texten , fet som fan :)

Sen gillade jag verkligen refrängen ..

Trodde att det skulle vara halvkass engelska - som det brukar vara här på whoa - men dehär var helnajs :)

Fet brrrrreee :)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2007-01-29 09:32
Tackar alla för komentarerna:D

Fortsätt tanka:D

pZ
|| Spit It Out ||

2007-01-29 10:52
Här höra man hur mkt ni är inspererade av whoa,låter jävligt dålig kopia av niprone i mina öron men kan ha fel.
Gillar inte ditt utal och sen med mixninge gör det hella mer görtigt.Flowet va helt oki i reffen men i versen är den lite tråkigt.
Det enda du hade va inlevelse så nice men jobba vidare och håll dig till svenkan  . pz WEST COAS FAMILY
W E S T - C O A ST - F A M I L Y

2007-01-29 13:46

nice doffe, denna e nice

som jag sa till ej på msn, engelskan är helt okej, du uttalar inte kasst men som ja sa de låter ändå som att de e svensk engelska typ dvs att du inte har engelska som modersmål liksom, så uttalet kan man ju slipa på men annars tycker jag om texten och flowet är rätt nice, verserna skulle man kunna göra mer i så de blir lite mer livligt men annars tkr ja dom va bra. reffen diggade jag som fan faktiskt känns som du fick till den mixningen helt okej med, lite mer fyllig skulle den va men annars nice! vart iaf positivt överaskad med denna engeska låt =) digga den!

Fred & Kärlek!

/D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-29 15:38
Tackar:D:D

Fortsätt tanka:D:D
|| Spit It Out ||

2007-01-29 15:51
doffe, texten är mycket bra!
rapen är oxå bra! men fortsätt träna! snart kommer det bli gryyymt bra! du har fortfarande lite att ge!:) keep on!

men jag tycker engelskan är mycket bra nu oxå! men fortsätt träna,då blir det bättre :)!
ROUSU

2007-01-29 15:54
Fett skön text Giggen ,   Uttalet hos Doffe var sådär, men skön röst :)
Signatur?

2007-01-29 16:56
|| Spit It Out ||

2007-01-29 18:09
Text: heelt feet, ja e inte så jävla bra på engelska heller men det låteen fint ! fortsätt

Beat: riktiiiiiiih skön beat, å den passar pöörfekt till texten..

Annars va dt fet som fet..

Händerna upp för Giggen & Doffelito (mohaha)

9,5/10

UDDEVALLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2007-01-29 19:28
verserna va inte så bra...ditt uttal e rätt fel...
reffen va assnygg! men skulle kunna bli mycke snyggare me lite dubbs...

men fan vilket bra beat d va...
http://www.myspace.com/akinonline

2007-01-29 19:47
Tackar för komentarerna:D

Akin: Ahh men ska nog fortsätta rappa på svenska;) haha

pZ
|| Spit It Out ||

2007-01-29 22:18
doffe.. du hade  fett skön röst i denna ;).. fet text giggen! Deep shit broh.!!. (får fan skriva en till mig nån gång :) haha)         men iaf .. Reffen va fett nice.. ;) den va rätt igenom riktigt nice brush.. verserna var bra  o nåra uttal e knas..o tyckte jag hörde nåt litet rim som lät konstigt..  men de e inte lätt på eng ;) de vet jag.. jobbare du på det så .. då blir det nice nice nice brush..!! I helhet tycker jag att detta e En av dem bästa du gjort doffe ;)  om de e första gången på eng då e de jävligt bra! Keep it up broh! Peace
--Hallbäck is back up in this MuthaFuckah--

2007-01-29 22:36
thnx mates and homes för eran lilla kommentar om texten kul att den gillas :D

Hallbäck gör de så gärna broder;)

forsätt uppa denn skulle va kul att höra mer textmässigt va kan jag tänka på e rader för långa elelr lagom .. snabbare rim och isåfall tips på hur ?
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2007-01-30 18:40
TackarTackar:D:D

pZ
|| Spit It Out ||

2007-01-31 10:19
Upp då:D
|| Spit It Out ||

2007-02-01 13:01
snusk
http://www.myspace.com/akinonline