Fan va bra :) så duktiga (A)
Moderator
2007-01-28 03:48
De va nice. Rousu du flyter på bra hela versen, nåt ord som lät konstigt bara. och neea va helt okej hon me. Vem är de föresten ? Lite tråkigt val av beat tkr jag. Hyffsat playat ;P Men de är fortfarande skönt. pZ
myspace.com/jiahprod
Riktigt bra Rousu ;) nea va också bra :P Lägger nog in den här på mp3en =D
SignatuR^
Yeah yeah, Tyckte den va nice,, Vem är den där Neabauie? haha
nice, sj tycker jag att de va för lite text från dig rousu å för mkt sång kan bli jobbigt. men men inte illa fortsätt. pZ
tack så mycket allihopa:) värmer! kom igen nu whoa, ge mig lite kritik ;D upp!
ROUSU
Helt okej :P har precis vaknat så jag orkar inte ge mer kritik :P pusss
helt okej ! rousu du lägger det riktigt tight! bra text osv! skulle va najs med en andra vers också men ajja helt okej av dig! neea lägger det ok inget mer! betyg: 6.5/10 peeace
http://www.herrbitter.blogg.se/
den här låten va nice :) tkr de e lite tråkigt beat bara.. gillar inte de så där jätte mycket men men både sång o rap var bra tkr jag :)
Romazze
tack så mycket för komentarerna:) hoppas det blir fler! upp:)!
ROUSU
yeah nice! asså innan jag säger nått vill jag bara faktiskt ge credds till neea för sin sång, hon har aldrig spelat in i studio förut och inte på de sättet inför folk att hitta en egen melodi o allt, visst vi hjälptes åt men jag tkr de va starkt gjort :) tkr dessutom att de vart helt okej me sången, som sagt riktigt bra för o va första ggn o allt :)rousu , du gör det okej med, de va sent o så o du va lite lam mot slutet haha ;D men tkr du fick till det helt okej, soft flow stundtals nått litet mot slutet men inget större, texten är nice genom låten och även under versen me då ;) som sagt, helt nice låt för en kväll sådär liksom, tkr ni båda gör bra insattser ändå:) peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Durlind : Hon gjorde det skit bra! mkt credds:)!tack neea! tack så mkt för komenterarena på versen :) mina dubbs va jag väldigt starka på ;P haha NAAAAAT! orkade inte;P men tack så mycket! det värmer! och tack för din hjälp!
ROUSU
skööön låt boi .... STORT tack för dehn ...... bra lyrix :p Stay up Bless
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thsinoo : tack så mycket!:) värmer! JK : blir fett glad när du diggar mina låtar:)! puss på dig!
ROUSU
helt ok, gillade inte nea överhuvud taget.. jag tycker det låter falskt, sorry men det är vad jag tycker.. Rousu, skönt, fast det känns som du håller inne lite.. jag vet inte riktigt.. iaf tight vers förutom på slutet, som alla andra har på pekat :) Dock så hade ni för clean mix på nea, man hör henne FÖR tydligt.. haha.. bra mix på dig rousu, dock så borde du göra versen mer levande, med lite dubs i olika nivåer, olika röstlägen, panoreringar osv osv osv ! hehe
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
laneby : okej, tack så mkt för det:) ska öva öva nu :)!
ROUSU
ja upp o giff kommentarer :D
ROUSU
nice jobbat tycker ja ... rousu lite tråkigt tonläge dock men bra text.. och lite tråkigt flow men helt nice.... reffen ... visst den e bra melodin e inte överbra .. men hennes tonläge e bra .. men den som mixat skiten kan fan inte va för nöjd ... helt okejj låt men inget större rasssi boii du kan bättre ... 6/10 peace
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
ahh sooft låt :) lite hackigt här och där . men tycker du gjorde de bra i första delen av versen :) som ngn sa tidigare så tycker jag nea sjöng ganska falskt faktiskt . menmen , texterna var helt bra ( Y ) Helt okej låt ( Y ) Fred & Kärlek < 3
H-O-R-A
Rousu är min älskling Riktigt najs låt :) tycker du lägger det riktigt bra bäbji :) Nea , tyckte det var bra för att vara hennes första låt . Men känns som att man kan få henne att sjunga bättre .. Rousu , du & jag ska lära henne :) Päyyyz ! SOMNA INTE WHOA ! :D Fett med kärlek <3
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
tack så mycket allihopp:) nån mer ? :)
ROUSU
droppar kommentar imorgon ;)
johannes :) riktigt bra låt ;D forsätt sådär.. neea va helt okej. lite falskt, men med lite träning så kommer det va mycket bättre :D fred och kärlek <33 RAU (L) // pontus
Ne nu javlar
Rousu ! Detta är långt ifrån din bästa, kanske beror på att du var trött som du sa, du vet att du kan bättre:) Beatet är jäätte utpelat , :P Neea sjunger ganska falskt faktiskt, men hon kan säkert bli bättre. Helheten blir ändå okej , men inget jag kommer dunka under en längre tid, menmen, keep it up man ;) Peace <33
Utspelat*
leifi : okej tack så mycket:) ja klockan var lite mycket o man va lite sliten! så. men tack så mycket :)!
ROUSU