Moderator
2007-01-26 00:30
Ärligttalat ft IceTaiL & Annika - Våra drömmar
Jepp en ny låt jag och ärligttalat slängde ihop och annika var så snäll och la en fet reff ! dock blev mixningen inget vidare på hennes röst eftersom om EQ:a blev det alltid fel.. men men det låter helt ok iaf... Peace !Ärligttalat ft IceTaiL & Annika - Våra drömmar
tankar & lyssnar imorn!
work some magic
Yeah...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hmm, ja den va rätt seg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
första versen: Jätte segt flow.. texten är ok.. du har ingen delivery men träna på ! Det kommer bli bättre! Reffen: Inget jag skulle höra förr.. Andra versen: du har blivit bättre än jag hört förr.. men vissa saker borde tränas på! texten här också helt ok! mixning: Njea.. känns tråkig. Beatet: Njea inget jag diggar. Keep it going! peace
Aight Henka, then I know
Tja guys här kommer en syn på denna låt :) Beat: Rätt skönt beat även om sånna beats inte är "my cup of the" längre så att säga Ärligttalat may mään du har ju en så underbar röst.. jag e avundsjuk.. men flowet brister lite på vissa rader, men inget allvarligt.. Texten känns välarbetad, djup och fylld av fina metaforer av olika slag. man känner din ångest... jag hade också velat höra lite snabba rader från din sida det hade varit fett! Annika min lilla skummis reffen e fin men mixningen e ju katastrof :( jävligt synd för du kan sjunga! Ice jag e kär :) fan va fint du flyter..men ett udantag på en rad där du missar lite.. dina adds där du sjunger loss e ju klockrena. din text e också jävligt fin! Summering: En väldigt soft och laidback låt som hade kunnat vara ännu bättre om reffen hade mixats på ett bättre sätt. Men helt klart en låt jag kommer lyssna på igen :) Pz
Planet 80!
ärligt , du har utvecklas :) . skönt reffen, nej . sjung inte, träna att plocka tonerna rätt. ice, lätt fetast, du har utvecklats som fan, satan !:)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Moderator
2007-01-26 01:56
tack det värmer fan :) Peace !
Promotor
2007-01-26 02:24
Ärligttalat: Segt flyt, men soft flow och bra text Annika: skön sång, mixing kunde dock bättras Icetail: Riktigt skön, älskar dina ads!
Najs, tackar allihopa
min dröm, är att vara fri som en fågel- och jag uppnår mitt mål, lite åt gången- jag sitter här, i min tomma sjö, i ensamheten- nu ändras spelet, och jag drunkar i min misär- för att regnet faller och vattnet inte sugs upp av marken- hjälp mej, innan jag dränks i vattnet som faller ner- vad är viktigast? vänner eller pengar? du har inga pengar men vänner som är riktiga- du har inga förnödenheter men du har vänner- så vem är rik han me vänner eller förmögenheter?- jag kan inte förstå varför vinder slår hårt- och från att vara blå till att himmeln blir grå- jag ramlar snabbt ner, när jag svävar på molnen- så nu kan jag inte längre va den särskilda fågeln- min drömmar har gått i kras- nu står jag vid min sjö, och här har jag stått ett tag- jag vill inte tänka mera, ja vill sluta existera- för jag får bara ta en massa skit, ja är täckt i lera- jag vill vara fri, men om jag fick önska nåt- så skulle bara vilja komma ihåg att glömma bort- Har bara min vers men men..
hon som lägger reffen får mig att tänka på hon bruden som körde i rally och nu massa annat, vafan hette hon? segt beat, ingen större njutning
http://www.myspace.com/danokin<br>
Moderator
2007-01-26 12:04
Jag vill vara mig själv jag vill vara till hjälp/ jag vill vara så snäll o ja vill bara vara din vän/ Ja vill kunna tacka ja vill kunna skratta/ Kunna bara göra allt ja vill Kunna vara stjärnan i ditt liv/
Inte känna tomhet leva livet ut för/ Man vet ju aldrig när man ligger ner i graven helt slutkörd/ Kunna sätta gränser pusha på o testa/ Alltid vara rak för det funkar för det mesta/
Ta klivet bara leva livet/ Tiss den dagen sista dagen då man går upp på stigen/ Kunna visa allt man har uppnått/ Lukta på rosen som smeker min kropp/
Inte allti lätt men ja vandra på ändå/ Himmelen öppnar säg bakom nästa moln/ Våra drömmar finns snälla bara lyssna/ För när änglar flög förbi så börja vinden tystna/ tack alla som gillar det !
upp..
tack alla som gillar :) synd med mixningen men de blir bättre nästa gång ;) /Annika
Moderator
2007-01-26 14:28
Sköööön Låt hörniii Ni lägger de taaaaaaaaaaijt all yah Den va tjchill... STORT Tack för den Bah Kääääärleehk Bless
det va rätt så najs men som alla säger mixningen på reffen är tyvärr inte den bästa...du lägger det lite högt annika men du vet att jag tycker om din röst annars:D..puss o kram Nörsken
if ur not a part of the solution ur a part of the problem
Är jag döv eller sjunger annika, våra djömmajj? låter som hon inte kan säga R ice var soft han första var ltie seg tycker jag
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
Föll mig inte i smaken, men kasst var det ju inte.
Softa verser av båda , fast gillade tail mest! reffen , haha " våra drööömmajjjjjjj! gillar inte den
Tack allihopa..
beatet va skönt,men segt, ärligt du va helt okej låter lite segt men,, texten funkar. reffen va okej, men gillade inte rösten.. iceytail, du lgger det också bra, texten va bra.. men beatet va segt , ni skulle ha gjort ett annat beatsval;)
Tyckte det va nice ! :D keepitup peyz !
myspace.com/herrolsson026
btw, ni kan bättre boys:)
haha... jag är skånsk...kanske därför? :P
Moderator
2007-01-26 16:06
helt okej .. reffen diggade ja inte .. Peace !
SunShine Reggae!.
Moderator
2007-01-26 17:20
oj jag glömmde.. ärligt kul att du kommer ut med sånt här istället för skryt
Moderator
2007-01-26 18:45
Inget jag gillar faktiskt :\ Tycker det går för sakta, visa lite speed! :>
diggar mkt :D håller me ante lite däära också ! ;) gillar tail mest hära, huhu (A) annika å ärligttalat e också grymma fan. PEYZ
cheeeeeeeeea ;D
reffen var rätt kass...
/// Våning Fyra
För d första!: Sonny min älskling!. jag diggar ditt flow som sakt!. och din sång som sakt håller på att förbättras =). och dina adlips börjar bli goare!. hon där bruden fejksjöng mer eller hur man ska säga!. för om man ska sjunga i mic så ska man få ta andetag och sjunga et som en riktig kvinna!. dra ut på magen och få ut kännslorna!. men annars bra!. d blir alltid böttre ;) icetail!. har alldrig diggat dig!. hörde inte hela din vers men nej inget jag tycker om där!. Ärligttalat<3 peyz and love to ma love!. keep up the good work babes!. peys / Hajjen
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
Dansk_BB P1 Ja, det är kul att veriera sej lite ibland...:p Och alla ni er, håll utkik efter mer, och då ska ja inte köra å sånna här söliga beats, mer speed..;) Hajjen..Älskar dej med gumman...Jag håller på me lite beats vi kan köra på, osv...MEN UPP ME DENNA TRÅDEN NU
okej!. men ey sonny?. när du kopmmer hit så jag ge dig en ros =)
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
Moderator
2007-01-27 17:22
Njaa, detta va ingen höjdare! ice tail du kan mkt bättre! :) keep on going! peaaace!
MEN VAD I HELVETE...jävla skit..uppa inte^^
Ärligttalat Du har jätte jätte jätte tråkigt flow, då överdriver jag inte. Det måste gå fortare! Textmässigt, inga rim att hänga i granen från min sida iaf, du har helt okej röst. Digga inte så mktAnnika Helt okej, Stör mej dock på att du säger "Drömmaj" utan R på slutet.Icetail Håll dej till beats! Det kan du mycket bättre tycker jag. Dina beats börjat låta bättre och bättre. Du flowar också alldeles för segt. texten innehåller inte heller några intressanta rim. Njae grabbar, fortsätt kämpa, men jag gilla inte detta alls..
Vad vore internet utan porr grabbar?