GahLook & Bruno - Känner du samma känsla
Ja, om ni lyssnar på texten så fattar ni att vi har haft det lite jobbigt med våra flickvänner båda två, så GahLook frågade om jag ville gästa en låt och så klart ställer man upp. ajja, lyssna och njut Beat : Nått freebeat Mix : GahLook och Bruno Rapp : GahLook och Bruno Text : GahLook och Bruno Låten :
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Ge lite kritik nu ;)
<¦¦¦¦¦ Microphone Fiend ¦¦¦¦¦>
Första killen; lät jävligt bulkigt! hörde nästan ingenting.. Bruno; du är alltid lika söt! fin text. men även din mixning var konstig i denna. båda hade låga acapellor. overall: helt ok låt!
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
ajja, här har ni texten av mig "Bruno" jag lutar mig tillbaka i stolen och tänker på första gången du sa "jag älskar dig henke"// när vi myser tillsammans, "jag älskar dig" vi visar vi har varandra, "stanna hos mig"// jag älskar när du kramar mig och pussar mig på kinden du är flickan som alltid finns i mina sinnen// du är sjukt underbar och du får mig att gråta men du stöttar mig o torkar kinder som är våta// du är den du är men jag älskar dig ändå jag är kär, jag är kär, i en flicka i det blå// hon är en ängel från himmlen, och jag offrar allt "Therese", lämna inte mig, då blir mitt hjärta så kallt// vi har haft det jobbigt men jag ska försöka att göra det bättre, och sluta att bråka// förlåt för allting som jag sagt och gjort för du är flickan som mitt hjärta har snott// Tror GahLook slänger upp sin text också
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
mixningen eller ljudet förstörde för första killen. men bruno dit va bra:=
tackar allihopa !:)
den första killens mixning var BAAD.. men skit samma. annars va han bra..hmm. din mixning var rätt keff . men den är fan mkt bättre än för ett tag sen.. texterna va sköna av båda... och detsamma om beatet P.L.U
Peace
"The one-hour limit has been reached. Wait 11:50 minutes." Sluta vara så jävla poppis >.<
Varför bajtar alla mig?
ok, mixningen var väll halvkass. men vafan man lär sej så länge man lever ;)
Tack till alla som diggar, Ni kan ju ge lite kritik på Text och Flow, istället på mixningen :P
här är min text också:
nu har stampat och svurit i åratal på dessa misstag jag burit// på samma plats är jag fast, men jag är jävligt tjurig//
därför vet jag att jag kommer ta mej upp igen// med ära kvar i ryggen kommer jag aldrig dras isär//
jag spänner mej fast på denna plats, oavsätt vad som händer// oväsentligen hur man lär sej, måste man stå på egna händer//
och det är till stor del, ett av målen man bör ha// den tid som vi hitils haft har väll inte riktigt varit bra//
och jag vet du har det också jobbigt, det repekterar jag// men att stänga in sej själv, blir inte heller något bra//
det är ju svårt för mej begripa, vad som plågar din själ// när du inte kan berätta det här för mej oavsett vad det är//
att bara stänga in sej, slutar bara med att man inte orkar leva// man bara gräver ner sej, till man inte längre kan se något mera//
konfrontera dom problem du har, du vet jag står här// och kom ihåg jag älskar dej Tina av hela min själ
"The one-hour limit has been reached. Wait 17:54 minutes." wtf? o.O
Varför bajtar alla mig?
MEN TACK SOM FAN! :D
Varför bajtar alla mig?
första snubben har sämsta mixningen x( lät väl bra det jag hörde iaf :P Bruno my maayn. utväcklas snabbare än.. jaa nånting :P skön text! Puss
Mr-Treat P2: Jo jag vet att min mixning inte är topp men vafan :P Kul att du tyckte det lät bra i Övrigt ;)
tack allihopa. mera !?:)
Vins ? vadå vhaa göru !?
http://www.phonetrace.org/index_se.php chekka min nya sida ! kolla vart nån mobil e ! skriv bara in numret och sen tryck på knappt !....skriv in i mitten av hela rutan lägst upp ungefär
vafan har detta blivit en reklamsida eller? ge lite kommentarer till låten istället
va fan är detta:S? hör inte ett skit
SunShine Reggae!.
Sweety_1990 : Vadå inte hörde ett skit ?:S
Jonas_Tjernstrom P17: Tackar ;) jo jag vet att det var lågt. men vafan ;)Sweety_1990 P16: Vadå hörde inte ett skit?
Yo Gahlook !! Ah mixningen va ju inte 100 % men lyrisistiskt sett är du soft det vet du !! Tycker mycket bättre om din vers än den andra snubben !! Problemet är att jag är alldeles för deppig och cynisk för att uppskatta låten egentligen men den va bra asså ;)
http://www.myspace.com/joeyrocksteady
Anonym P3: Soft mannen ;) nice att du diggade :). vi får fan fixa en colab snart
mena ju de asså ! :P
http://www.myspace.com/joeyrocksteady
Upp igen :) några fler måste väll ha lysnnat ;)
Upp. fler Komentarer ;)
Millo P18: Tackar
LuNkE_ P17: Nice att du diggar ;)