Dubbel V - Vem är han? (till McBusta)
Brääääét, han dissade oss för ett tag sen.. jag har vart sjuk och inte kunnat rrepa på ett tag, men jag gjorde mitt bästa nu..
Dubbel V - Vem är han?
mcbusta tunga gängsta du har fetaste respekten killen skryter om att han ska sitta 3år på häktet shiet måste säga att du är en jävligt tungsnubbe komm till avesta och rullar snabbare hem ditt punghuvve alla är inte bönder här som dina kusiner du kommer med kniven vi glider upp med automatkarbiner stick hem gömm dig dra ner dina rullgardiner mcbusta har fröken höger som sina knullrutiner seriöst vi lägger de skönare gräset är grönare vi är kungar på tronen du kan se oss som din krönare snacka ditt gangsta tugg de håller inte som ditt käkben tror dig va bättre du har femton år i detta räpgem din diss var mummlig testa artikulera din bitch är fuktig och ganska trafikerad så sug min kuk, det här är din slutminut vill ni va lika gängsta som mcbusta så skjut en snut vem är busta, kuk i hans klick vem är busta? blev skjuten till sist vem är busta? leker tung g' kolla busta blev knullad prcis
Jepp ni vet vilka, japp det här är dubbla'vet kkommer in bustas gäng blir tuggade på scenen alla vet att du vet att är hypen du söker.. du går upp i rök, jepp som brajjet vi röker Möter dig vartsomhelst, se vem som talar bäst du rider på var fame, din brud på vår dalahäst jag rullar brevi// du är cuttad så många gånger att jag inte vet vilket hål jag ska knulla dig i här kommer svaret, du har längtat tills nu ärligt talat så är borat är mer gängsta än du alla vet om att, jag kommer slå dig så hårt efter beefen kommer hela sverige fråga hur du mår? så det är, är det så? det är så det är! frågan är, vem vårdas här dominic hårdast här här får du för att du fucka tråden och när du åker in så är det du som tappar tvålen
http://www.myspace.com/bigdomilicous
|