Hej hej hej hemskt mycket hej
Grymt brorsan :) men du kunde fått mera inlevelse i kärleks låten :) men de låter bra :) Over and out <3 Love to you bro.
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Cleant mannen. Känner igen mig i texten som fan. Bra text, gött flow. Allting är gött. Keep up the good work. =) Peace // flunK!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
första låten va mer eller mindre de böand de sämsta jag hört låter som u e tillbaks när du började rappa .. reffen e dödsfalsk och inte en ända jävla ton e rätt :S.... den andra låten joo du flyte rmen du utmärker inte dig alls på nått sätt !!! tyvär 2/10
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
fuck off giggen trött på dig som fan! vem fan bryr sig om dig på whoa du suger mest! Lägg nått snabbare än 80BPM du låter som en dö snigel när du rappar ;D TAck dom som diggar ;D Upp whoa
inte bra du suger sluta med det här men om du ska göra en till låt låt någon skriva texten åt dig!!!
KoDd Har vi tatt av kärlek Den va bra men den andra aaaaaaaaaa jag vet inte vad jag ska säga om den ha de ses
okej synd att ni inte gilla ;(
sådär :P vet att du kan bättre azzå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okej hehe Upp whoa
okej men det känns mer som han vill trycka ner mig och inte ge kritik
wööörd på stiggedy ni vet vem vad ... kodd din fuila apa .. hahaha starta skivbolag då;)... hehehehhe sånn pajas .... ta åt dig maayn ... mer en 80bpm och ändå tar jag dig alla gånger ? njaaa de e la tvek ... tråkigt att du bara ska skynda me dina rader och leka att du e lika bra som shazaam ... grabben dra nått gammalt över dig eller utmana mig ? vilket du vill?
utamnar inte skit! ;D jag leker ingen jag e den ja e!
precis har du nån gåmng sett mig droppa kritik här som e oseriös .. dom här låtarna suger punkt slut ta de .. för sånnt e läget... och påtal om att LEKA NÅN MAN INTE ÄRvem fan är du då och ska leka Darin
bara för din idol e Daloz?
Daloz... njaaa han e ju bra och så men idol e väl synd att säga grabben e soft och sköön och kan framför allt rappa .. tycker de bara va rätt att han dissa dom han gjorde ;)... så e de sen är han inte min idol ?
bra låtar..du utvecklar..glömde av att kommentera dissen du gjorde sist, men den blev faktiskt riktigt bra.
Snäppet bättre än s. s.
okej TAck SBÄSS ;D älskar dig hhaha
Promotor
2007-01-22 17:19
har vi tatt av kärlek hade en riktigt usel refräng tyvärr!!! flowet och texten i låten var dock helt godkänt!! Pallar inte lyssna på den andra nu.. pösch
jag vet ;(
har inte lyssnat på låtarna å pallar inte heller för den delen, men tycker att du borde hålla käften mot giggen för fan!! han e den enda som ger ärlig å bra kritik å du börjar käfta mot honom?? FÖR FAN VÄX UPP NÅN GÅNG!!
i'm a serial killer, its a bad habit
LELLY: WOOORD ! KÄRLEK TILL GIGGEN <3
B.G.L fooeshooe <3
Haha här var det kärlek! Han har både misst och får samtidigt! Grabbarna love :D
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
sjung ALDRIG igen, all kärlek i låten blev till massaker när du gick lös och utforskade toner som inte existerar.. ofta du är 18 förresten?
http://www.myspace.com/danokin<br>
jag tycker det är fett, men som sagt, jag är inte som alla andra ;D
B
tyckte det var ganska nice mannen... men som de flesta säger så är reffen lite falsk :P kirra nån brud eller nått som kan sjunga den så löser det sig nog ;) och en sak till, det är lönt att ta till sig kritik, som alla här vet blir man bättre med tiden och oftast för kritiken man får så man vet vad man ska förbättra =) Peace out!
Första låten är versenarna helt ok, men reffen verkligen du kan ju inte sjunga :|? hahah! andra låten är la också helt ok , men du kan fett mycket bättre en så här? :P
Don't!
Kodd , först - du säger att alla andra inte kan ta kritik .. Men du började hacka på Giggen direkt som han sa något negativt . Giggen är den som ger mest ärlig kritik på hela whoa , ta åt dig ffs . Sen har jag inte lyssnat på låtarna & tänker inte göra heller ..
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
men det va ett jävla gnäll hela tiden då? palla
fett nice text på, Tatt av kärlek
båda låtarna va bra faktist:) fortsätt såhär!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap