SuperB ft CadieR -Rond två (diss till dns och ramiee:)
Shuee... Vers 1 superb Vers 2 CadieR vers 3 P -lex Peacee http://www.speedyshare.com/623744572.html
Nån som kan lägga upp så det blir direkt länk ?
Här är min del av texten !!!
Då var det min tur jag trodde ni var grövre
Inom rappen så är det alltid jag som ligger överst
flyter bra, skryter ja, att ja krossar er verbalt
Dennis gillar kuk och Ramy gillar analt
Ramy är frisör och Dennis är ju mytoman
Så ramy är bög och Dennis suger mycket bra/ haha
och din mamma är lika rund som ekvatorn ja
Käkar 10 liter glass och använder vibratorn
Slänga fisken i havet för ingen känner dig Va?
Du dissa bara han , för att du ville bli vän med mig ha
baouncar lika snabbt som flinta springer med sin bil
Och jag lägger det snabbt i takt , ,med min fina stil och
Jag får er att vilja fly från sverige till alcatraz
För jag är en riktigt gangster , som sniffar lim och andas hash
Okej de va mkt bättre än den första, Men Aa ni får väl se..
Hehe tack...du sa lika dant om den förra ..lite mer utförlig kritik =??
Och tack grebnets ..hehe tack för länken med haha:D puss
meeen orka cadier :P SuperB SÖta fisken:Alltid lika gött flow tycker jag :) helt bra faktist ;D Cadier: Också bra gött flow oo han sista nissen är ju från rape han har ju alltid slått igenom haha :P neej men denna va betydligt bättre än den första det måste jag stå för :P hehe peeeyz
P-Lex is tha shit.. word is born
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
Asså ja hör inte riktigt, men e de en till än Cadier å superB?
oj de stog ju de där uppe:P VAFAAAN SÄGER Ni att ni inte behöver backup då för? om ni ändå har de:P?
Bättre än den första iallfall :D Men inget i hög nivå :D TRY AGAIN
Då vare min tur att droppa en comment! Jarå, detta var skitsoft. Eran förra låt var också skitskön och denna låg på samma nivå tycker jag, aningen hårdare:)Superb , Ja... Du har ett bra flow men fortsätt fila på dina rader. din text var mycket bättre på denna låt än på den förra dissen :) Du har svinbra rim men öva på att formulera meningarna bättre. Keep it up, bror!Cadier , Mayn detta var förvånansvärt bra. du blir bara bättre verkar det som. tyckte att din vers på förra dissen var jättebra och denna versen var fan bättre. hm... ditt flow osv är soft, dina fyra första rader lägger du sjukt snyggt och hela din vers håller måttet.P-Lex , Din röst var sjukt skön, en yngre Obnoxiuz nästan. Dock blev jag lite besviken för att dina rader/rim låg på såpass låg nivå. Inga flerstav alls och dina rader var aningen enkla. DOCK var din vers väldigt underhållande, tyckte det var kul att lyssna på den. Du låg otajt på vissa ställen men man hör att du vet vad du sysslar med. fortsätt droppa. Yes bröder... Fortsätt droppa för det blir bara bättre och bättre! Tycker för övrigt att deras(Dns) diss inte var särskilt bra alls... Peace!
Rappat skitlänge.
Elvo: utryck dig inte.... tack alla andra
Sprid Din Sjukdom !!
tack som faan tretton... alla andra på whoa kan se o lära om hur man ger coments:D päjjs
Sprid Din Sjukdom !!
Haha vad detta eran hit joakim ? haha hoppades på bättre från eran sida, typ tänkte mig värsta manifestet när alla snacka om dissen. Och 98% av dom som kommenterar att den e bra är era kompisar btw. ska ja dra en snabb kritik runda på er? Cadier: Du har blivit ett snäpp bättre än va du va när du spelade in hemma hos mig, Raderna njaa inte min stil av rapp, annars de lät okej hitta inga flowmissar denna gången keep up..Superb: Denna dissen var ju bättre än förra helt klart, tycker du borde slappna av med stämbanden lite, låter som en heltidsonanist som spänner sig. Texten är dock inte den bästa ja hört från din sida.Petter: Första gången jag hör dig och förmodligen sista, att du ens hoppa in i beefen förstår ja inte, men som du sa, du ville bara hoppa in på ett hörn för de såg smaskigt ut hajt. Över till din dialekt ( typ en blandning av bonde/borås ) helt äcklig, texten va soft flowet va skönt, men rösten uff drick honung eller nåt.*host* HYPE HYPE HYPE / Dns
helt okej:) bra gjort av er.... Yeha
NY whoa Byb1
ok hehe :P
Sprid Din Sjukdom !!
thx özter
Sprid Din Sjukdom !!
hehe ;) blev bar atrött på beatet nu har hört det från så många som har kickat på det .. men fett texster från er.. ´skön :P
NY whoa Byb1
OMG shit :D haha vilken diss :S ... haha vad knullade dom blir :D.. haha och elvid vad vet du om rapp ? haha du kan inte säga att INTE ramy och dns blev knullade ? :D petter har aldrig sett ngn knulla ngn så hårt ! du var så grov :D och cadde och fisken ni har kommit till en mycket högre nivå :D peassse
krasse
tja playas. man tackar för både ris och ros. dns, ge mig lite honung så ska ja droppa tajtare. förövrigt min text om nån vill läsa: P-LEX!! tha mutafuckin teen-pussy hunter ja sparkar in din dörr med timberlands och diamanter för ja drar över din morsa, ja drar fram min desert eagle jag är en vit 2pac jag är outlaw inte legal ramy har du dusch för du luktar dött kadaver va de ordet svårt ditt zigenar inavel? Dina föräldrar dom e syskon. tsss gamla nyheter du är lika spännande som nyårsraketer för vet du vad ja heter, de e P-Lex inget annat killen som du älskar och vars stil du har anammat för du såg mig komma med den skottsäkra på har du en pistol? mothafukka ja har två! du gillar mina baggyjeans och min dyra jacka men softa ner grabben, ingen idé å börja lacka din brud ville ligga, ja sa hmmm okej då jag drog fram min penis å rulla på en okeido ja e så j-vla gangsta så ja har häng på min kondom finns de nån som inte vet att din morsa har kondylom? Been there, done that som man brukar säga men om vi syns på stan ja menar, klart att vi kan heja när du inte röker gräs (yepp) så skjuter du heroin du ville vara smart så du studera teorin du bläddra igenom hela nationalencyclopedin men de enda som du lärde dig va att du va bög yesss stupid fucker, you was born a cocksucker här har du en flaska, ta vara på panten ta din cowboyhat å dra tillbaks till brokeback mountain ja fråga ramys mamma, ligger du med främlingar? hon sa nej så ja presentera mig å sa hej av med jeansen, in med kuken, tryckte henne hårt, gjorde de ont gumman ja e lessen förlåt ramy vad händer, du kör din mammas bil ska du bli som DNS, bög o pedofil? ramy du är gay du borde skaffa dej en brud kanske inte så lätt när man saknaar förhud? omskuren, oskuld, bög och frisör ska vi sluta där nu när du vet hur vi gör jag och cadier skrämmer horor med varandra du och dns ni klämmer porer på varandra hoppas ni ser skillnaden vi e gangstas, ni e fitter vi går runt med vapen, ni går runt med glitter, flicker ramy har ont i handen för han runkar dns ja sparkar så de blöder så byt namn till pms. du bråkar med din tjej nästintill varje dag men är de nått å bråka om? ett samlag? ja gjorde ju ett misstag ja trodde hon va het men ja va för full för att se att hon va fet hon raggade på mig å sa får ja suga dej? ja behandla henne som en slav,buga inför mig för ja e kung i denna leken du är undersåt ska de krävas P-Lex för att din brud ska bli kåt? ok fellas, kul att några diggar. kärlek! UPP
Detta är min forumsignatur
fortsätt kommentera! kramar
fett bröder xD
Sprid Din Sjukdom !!
SuperB : gillade inte din röst så mycket men klart att det funkar på detta beatet du gjort det grymt bra:) mer ifrån dig ;) CadieR : jo fan du blir bättre:) men ta i mer när du dissar vad fan du låter för snäll :P inte att jag menar att du ska vara som kaggen men lite mer aggresiv;) men du blir bättre för varje låt du gör peace! p-lex : fan vad najs röst:) fastnade för din röst direkt det e fett ditt flow funkar helt klart:) peace!
Hur galet är inte det dåe? Helt sjukt galet...
Krassito rövslickare nummer ett hahaha
P-Lex, du vet att du min #1 w-w-w-westcoast mothafucking finest! en oslipad diamant som levererar punch's av världsklass! keep droppin em hot!
säg åt ditt lag att backa till basen, jag dödar world-war2 style, känner du gasen?
lägg upp deras åxo så man kan välja vilken man tycker bäst om
Pundare med Prestationer.
sök på ramy och dns så hittar du nog gumman. UPP
tack som faan gubba men vill ha mer ... päjjs UPP!!!
Sprid Din Sjukdom !!
Denna va fet:) peace
Jag är lika seg som diskmedlet yes
R-Unit, kom gärna med exempel på varför du tycker som du gör. vill inte läsa bara "bra" "dåligt" osv, bespara er tiden om ni ändå inte kan unna oss en minut för att droppa en åsikt om varför ni tycker som ni gör. bara kärlek här, kom ihåg de brorsan sov gott alla
Gillar du, precis som flera andra, hiphop av all dess form ? Då finns den perfekta mötes platsen för dig, www.svHipHop.foo.se - Bli medlem och ta del av allt det roliga !
va faan e d här då?? ska du skriva här så lägg en kommentar annars skriv inte!!
Sprid Din Sjukdom !!
Säger som my man petter tackar för både ris och ros Dns ? Snäppet bättre en när ja spelade in hos dig? ..det var min första och andra låt ja någosin gjort när ja lirade in hos mig..ja menar du har la den klassen så du hör skillnaden ?? yhea peacee
dåligt med respons tycker man. UPP
Jaa ja håller med :) Upp:)
dns jag säger vad jag tycker men ska man gemföra mig och din kusin elvid ? har du hotat han för att säga så för du kan ju inte säga att eran var bättre ? eran förra tog deras första diss ! jag skrev det då också lr hur ? så tro mig jag skriver det som jag känner ! haha pease
krasse
Hehe, lite halv skum mix men annars så var det bra attityd på det mesta, diggade sista snubben mest .. CadieR lät lite osäker, har ej hört dom andra och kommer inte göra det, men kul med beefs! pz boys.
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
OKok tack för att du tog dig en titt wenmec...UPP!!!
nja diggades inte ,
I dont give a fuck , I dont care who you are , You talking shit about me , Now you Going to fare
shit mean ni vann detta inte hört er kicka så här bra nångång päjss
superb&ceo in your face heter inte joppex heter ceo
sov inte!
soft gubbs..som sagt..det bästa jag nånson hört av cadier iaf..fortsätt så..ta i mer med rösten..du har en cool röst ju..subperb har oxå bra röst..nårra ställen det flowade lite mysko kanske menmen..man får ha lite överseende...coolt grabbar
http://www.myspace.com/noodlestyle
Moderator
2007-01-24 16:13
cadier blir bättre o bättre :) nice work !