Svar till Micke. Wikke - Från rövslickare till hora.
http://www.speedyshare.com/485318711.htmlBeat; GafflaMixxning; Calle
Du dissar din egen begravningsenterpenör/Du är en fjortis, och du tror på allt du hör/
Men varför bry jag mig när du är homosexuell/jag skriver i sömnen för jag ska cutta dig ikväll/
Efter ett besök så har du en relation med asfalt/Flytta ner till skåne och flytta med dom till danmark/
din kuk är så sne att du kan knulla dig själv/Men vi vet att du väljer billinges egen älg/
Det är dags att fixa massan, precis som ett pappersbruk/Inte mitt fel att du har komplex över din kuk/
Micke, din tjockis, du kan känna dig slagen/Äter gott och blandat, du tänker med magen/
Behöver inte terapi, det är säkert i alla fall/Jag har mött personer som överglänser haniball/
Nu har han dansat sin allra sista vals/Du lekte med döden titta by snittar han din hals/
Du kan häremed kalla mig döden eller överman/Är det skönt att bli påknullad av sin morsas man/
Du spammar på msn din groupie som om du var tretton/Hanna den horan, du tänder väl på fetton/
När du ser min flickvän så lär du ju svimma/En modell som bryter ner dig så lätt din jävla kvinna/
REser mig upp efter skottet som han sköt/Istället för skjuten så blev du dödad/Peace
Jag la upp den bara för att jag va tvungen å svara Micke eftersom han sa min flickvän va hora. Dessutom får Micke bra respons, han fick inget sånt whine, endå tycker folk att min är bättre, Wierd. Du går efter kvalitén brushan.