Inter, HaxXx, Hobbe & Kattsmugglarn - Boffarn & Walle [Diss]
shoo, Hobbe ville dissa dessa "rapstars" så jag och HaxXx och KS hängde på och så här blev det. Hata eller älska :)Vers 1: InterVers 2: HaxXxVers 3: HobbeVers 4: KattsmugglarnBeat: M.O.P instrumentalMix: Dj Inter BREEEStudio: Hobbes mamma Kommentera och säg vad ni tycker :)http://www.speedyshare.com/496133534.html
JohnnyBee
Kom igen nu whoa! :)
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
sista killen var ju dock på mitt beat ;) men jag tyckte Inter var tung på denna. Hobbe - Du har gjort bättre. Ska inte säga mer, känner fan Walle :|
facebook.com/idiomatisk - fan page
Halvbra, inget att hurra över grabbar tyvärr :/ .. men jag är ÖVERTYGAD om att ni tar dom där snubbarna iaf! och det är ju huvudsaken. :)Inter : Du kan bättre bro!HaxXx : Var mer aggressiv, du är tråkig.. likaså Johan! men annars så var ni båda bröderna bra.Hobbe : Bästa deliveryt av alla i denna iaf, om du tränar bort att stanna upp så kommer det bli något!Carl : Jag är imponerad, bra gjort av dig.. har bara att klaga på att du lät osäker. Orkar inte kommentera texterna, men i helhet.. vi säger det funkar! .. puss, Johnbauer up in this!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Wenmec: Tror inte du låter mer aggresiv i dina dissar ? :)
Men tack ändå för du tog dig tid att skriva :)
Tack Luddzz och rain :D kanske inte så väl arbetat låt meeen :P
JohnnyBee
Huh...
www.myspace.com/WenMec
ahh just de..
Calle var bäst, jag älskar dig bubben <3 Hobbe stannar upp för mycket, annars helt klart bra! Mange är gangstah, men tar i för lite, älskar dig <3 Johan var helt ok, kändes dock lite slackigt=)
www.slackerz.se
Essel: thx meyyn, ja jag vet att jag är gangstah ;) <3
Ni torskar dit.
http://www.lospalindromas.com
xinek say what
Skön låt, Inter, SKÖNNT la du det ;P HaxXx_, Inte lika bra som du brukar lägga det! men det var skönt! Hobbe, Säger som dom andra, skippa pauserna så blir du mkt bättre! Tyckte Calle la det bäst ;) Peeejs!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men no vet ja att ja la de bäst it behöv ni säg de it?
njaa det var inte de bästa jag hört från er Calle la det bäst av alla ! tror de blir tungt dehär känner boffarn och walle och jag vet att dom kan så de kan bli spännande ! keep it up boys pz
chasse dyker upp som döda fiskar
Jo, btw tror inte dom gör någon diss tillbaka. En polare till en polare hade skrivit till walle att vi skulle göra en diss till han och boffarn. Walle svarade "Men om man skriver en disslåt tillbaka så slår dom ju typ ner en." Haha, tack för kommentarerna. Är inte helt nöjd med min del. Men tycker den funka. Får väl se ifall dom lägger nånting tillbaka. If they dare :O
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
Vad snackar du om hobbe? :O jag har inte sagt nå sånt? btw, är klar med min text nu, väntar bara på att boffarn ska komma hem å börja skriva!! haha
Haha okey, emil sa då de =))
haha ser dock fram emot att plågas :) *not*
thx alla som skrivit =) ser fram emot ett svar från deras sida :) Brääää p'z
fattar inte varför ni dissar boffarn å walle.. men men ni tycker calle var bäst på låten rästen dög väll
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Inter var tyngst på denna tycker jag. Deliviryn var bra, texten var bra delvis men flowet kändes lite hackigt ibland. Haxx du brukar vara grym på dissar, men du hade inte rätta känslan i den här :S Texten var väl hyfsad men om det är som du sa att du skrev texten på en kvart så var den bra :P kort sagt, båda var soft men ni kan bättre! Dom andra två var lika bra. Inget att tillägga.. Peace
Tack för kritik ;) Jaa, haha han skrev ju att han och boffarn skulle svara.. Spännande boyz ;)
Det gjorde ni bra grabbar! en helt okey låt.
haha fett, ni tar små barnen:)
ne skojja bara , jävls keffft
lol? What? Haha fattade inte, plus lr minus? Haha ;>
Hur många blir det igentligen? :O
Har jag ju inte, blev medlem 1 vecka före han såå ;) haha
Haha, okej :P nä men jag har alltid kallats walle med =)
Jag måste bara säga att Kattsmugglarn var det skönaste artistnamet jag någosin hört. hahahaha
det blir ju jag med ;)
haha tack kaggen, jag vet
Jag hatade låten.. fyfan vad sämst! den enda bra var Kattsmuggler!! Puss på katten ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jadu vilken låt är det vi kommenterar? ;D
låten var väl sissådär :P men kattsmugglarn va fan fett skön ;D men walle vann nog ändå den här tycker ja :)
e d ok lr?
ja upp för fan ;D
e d ok lr?
www.myspace.com/WenMec
äre nu man ska säga som alla andra sa när vi hade beef mot Wenmec ? ni blev ägda 1 mot 4 ?? ahh keep it up pz
chasse du menar väl 2 mot 1 ?
Och ett svaret kommer inom kort, när vi har tid p'z
Skulle inte den komma ikväll grabbar?
häng med dom å du blir hängd me dom
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
vart inte som det var tänkt :S kommer nog efter hälgen har massa saker att göra :S och hobbe ska bort
jo
det var juh inte 2 mot 4 , boffarn snodde 1 text det kan du inte räkna med ?