Lillis&Sbäss -- On a Quest Hejsan gott folk!Jag å min debuterande kompanjon, Lillis, gjorde en låt igår för att se om han var något att ha. Själv blev jag lite överraskad....Resultatet blev detta: Lillis&Sbäss -- On a questVers 1: Sbässrefräng: hemligtVers 2: Lillisrefräng: hemligtLyssna gärna och droppa en kommentar.Peys
Du glömde skriva att det är jag som presenterar er =/Detta blev ju riktigt bra för att vara en session.Sbäss: Bra som alltid. Bra text,flyt..aa allt sitter perf.Lillis: Är riktigt het för att vara debutant, ska bli roligt att höra mer från honomPeys
Fake: Tackar..det roligaste med låten är att lillis lägger det riktigt bra..han e inte dålig för att vara en färsking, iallafall..säg till nästa gång ni kickar ny låt, ska bli spännande å höra vilken typ av låt det blir denna gången..hehe
Bronow: det var inte igår..hehe..det är min vän martin samuelsson, malins lillebror. tackar förresten...UPP!
skön låt, lite jobbigt beat men de blev fintRocky: du gör de riktigt bra ;) heheSbäss: Gillas som vanligt, mer mer mer. Lillis: Vilken debut. håller med rocky, ska bli roligt att höra mer