Fisken - Crazy in Heineken
yä allt förutom beatet made by me
beat är Eminem - Crazy in love
LÄNK!!!
Texten!: (kan urskilja sig nått ord men vem bryr sig?)
lägger saker åt sidan för att få fortsätta skriva tankar och känslor som jag känner saker som jag inte nämner vänner som snackar och flickor som lackar ur fatta du nu vad jag menar varför jag flippa ur loggar in på msn och vips en massa medelanden vad ska du göra sen och kan vi inte ses igen lämna mig i fred jävla fjortisar jag har nog mkt problem med alla whoas flowmissar
jag är bäst på det jag gör borträknat från toppens kör och brudar ställ er i kö för jag är upptagen och ni tror att jag är fittig mot min tjej de ett desperat sätt att bortförklara sig
ni är svartsjuk på mig jag kan faktiskt se de men vem bryr sig egentligen inte fan gör jag de det va du som sa de, det va ni som ville ha de lägger bara kort bordet och väntar på draget
ni är olyckligt lottad, vi ha en del av min vinst men vissa lever som råttor och vissa andra som prins Så stå för vad ni säger och aggera som ni vill men jag skiter i vad för jag lever som en blind
jag fuckar allting som finns för jag ser ju ingenting jag kan göra allt jag vill jag är ö-viks pimp så tack och adjö för denna förmiddags bön jag är crazy in love i heiniken öl
Kritik och peace :D
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
|