Slukarn - Sanningen Ny låt av mig, Kommentera gärna.Låten <---- LÄNKText - SlukarnMixning - ProtagonistenInspelad - Bitchslap Studios (Dany)Låten <---- LÄNK Text!!REFSlukarnNär saningen har fastnat och den ej vill komma framSå kanske lögner sprider sig ihopp om att ej stå med skamÄr du den personen som gömmer dej bakom dom bekväma ordenEller har du modet till att säga vad du gjorde~man kan inte alltid vara ärligmen att tala sanning är ju endå ganska härligtså, Varför ska man snacka massa skitVarför ska jag va så vis och varför dränka sig i spritÄrlighet och sanning existerar inteAllt är bara falska lögner typ som människans 7 sinnenså om du nu vill gräva djupt, existerar du?är det här på riktigt är det mej du hör jusst nuså passa att knacka hål på skalet in till värklighetenInnan du blir uppäten av mänsklighetenSanningen är endast till för dom tror sig vara bättredom är från vettet som detta levnadssättetREFSlukarnMan skulle kunna säga att jag sitter bredvid digI formen av ingenting babblandes om nån sannings grejdet finns ingen sanning bara många perspektivSynvinklar på saker som uppfyller ens livDet finns inte heller något rätt eller felBara hur du ser på de, du kan ta ta det som ett kedjebrevAllt du säger faller tillbaka på dig tillslutallting har 2 ändar ihopbunda med dubbelknutSå nu vet du exakt hur jag ser på sakerjag drömmer även fast att jag är klarvakenSanningen är bara skapad för att förstöraoch om man tänker efter finns det ingeting som man kan göraDom flesta kanske tycker att det här är skitsnackjag blir skitlack på folk som snackar skit om min rappJag brukar ofta höra att jag är mentalstördMen det är lögn för jag vill bara bli hördREF outro
fan va skön :) du har skön röst passar till beatet ;)
du la det jävligt bra:) skönt beat oxå:)vi måste kicka snart;)