hahahahahahah! troru jag tar åt mig eller? jajajaa.. och Nilltre vafan håller du på med? Shiiet, men visst den var tung! du rappade slöddrigt, man hörde knappt vad du sjöng! du skulle tagit den på svenska istället.. MenMen, Som sagt ligger Domi på sjukhus! och jag hoppas verkligen det blir ett svar på det här, men som sagt förstår inte ens hur du kunde dissa honom med tanke på att han inte ens öppnat käften till dig! dem enda som tjafsade med dej var jag och Spitbull! Men men, nu får jag också lite HYPE eller vad ni vill kalla det..
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
haha, breeee. det var lite empati från min sida :)
Jag tycker den va riktgt fet men lite onödigt att nämna hela avesta.Annars får antegonisten förklara varför hela avesta ska fuckas..
Rap
Spitbull verkar vara en riktigt clown! Låter var nice!
dom som tar åt sig får ta åt sig så enkelt är det men dom som vet att dom öppnade munnen i båda min gb o mail vet att det är riktigt åt dom... resten får ta det som dom vill JAG SA TA SKIT SNACKET I GB´N så slipper tråden tas bort kommentera låten nu och som sagt dominic ligger på sjukan ja och??? dom e väl två i gruppen???? eftersom det va en av dom som satt o snacka.......... thanks dom som gilla ;) räkan jag får inget svar o bryr mig inte har redan fått sagt från hans syrra att han inte ska svara
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
låten den var riktigt skön! skönt beat och bra uttal! kom oväntat men inte alls fel såhär kvällertid:)
wait a minute man..
helt sju kt tight busta.. tummen upp!
Du sjunger som om du skulle känna oss? Du har ingen jävla aning om vilka vi är ellerhur? så hur kan det komma sig att du "vet" så mycket.. haha, skamligt!
inte mkt att säga.. tungt som fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför dissar du breee lr vad tönten heter,rappar han ens?
hahahah.. dont yuh know country bwoys are di baddest of di baaddest! ;D ha ha.. Bushman until i DIE! Tror inte det där håller assoh.. men bra gjort!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett.. men tycker också det är onödigt o dissa en hel "stad" när det bara gäller 3 pers? wellwell..
jag gillade varken beatet eller din deliv. i denna. tyckte där var ngn flaw i uttalet på engelskan också :S men du tog dom säkert. flyt vidare man. one
HMR haru hört vad han snackar om ? Lite onödigt jaja men jag håller med om att låten va fet:D
Rap
Beefen är intern och faktum är att jag vet väldigt lite om hela grejen, men att genom ett musikaliskt perspektiv tycka att detta är bra är mot mina egna principer så tummen ner för sånt här.
http://www.myspace.com/choysmusic
Big Upp Mc.Busta nice shit
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
"ah bunch of Wannabe Wankstaz" Kan man få en förklaring? wannabe gangsta Allso known as ah* wanksta*= beteckning för en person som spelar gangster men inte är det.. Well i dont know mayby somebody got an answer 4 me.. lr vill grabbarna vara personer som spelar Gangstaz? & why hatin on dubbel v's friends? That means that yuh fuckin with me 2 huh? För övrigt, somsagt bra jobbat..;D
zion vibes det jag menar a bunch of wannabe wankstas är att dom dom är för fjolliga för att vara gangstas o ännu mer för att ens vara wannabe wankstas... o nej igen dlåten e direkt riktad mot dom som satt o skrev i min mail o gb o fitta sig.. som jag sagt va nog för mk att säga fuck avesta för alla där e inte som dom.. men det blev som det blev går ej att ändra på nu... tack alla smo diggar... one love
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
hahahahha.. Okaay Explenation granted!..Äkta Wankstas alltså! aah det får man hoppas, Antagonisten där uppe har ju dock Skrivit HELA AVESTA.. lite tråkigt om det skulle vara så liksom.. men men..People get hyped somtimes i guess.. annars big UP! Stay Guided! BleSs
Jävligt tung diss, men stör mig en del på uttalet ibland.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
zionvibez yes ja men jag va lack som satan när jag bad han lägga upp den därför:)
Tycker beatet är riktigt tungt... Rösten är oxå skön... Men asså, texten är inget o hänga i granen? Motha fucka sägs typ 44 ggr... Sen är killen offbeat flera gånger.. Och rimmen är inte bra.... Men låten är ju tung... Men ingen bra diss..
Highfive anyone, anyone?
niito vart e jag off beat??? berätta det.. tack för at du tyckte den va bra iallfall som jag säger en diss ska enligt mig bara vara hård rå o galen varför slösa tid på rhymes på nått sånt:s
mcbusta P21 Jag förstår.. Den är hård, tycker din röst är grym.. Men alla har olika smak :) Offbeat kanske va fel ord, men du skiter i rimma ibland.. De låter lite skumt.. Men den är tung som ja sa, peace !
Highfive anyone, anyone?
WilleS P0: Har inget med beefen att göra.. har bara lagt upp låten? Vad ska jag svara på ? Niito P17: Av ren nyfikenhet, var exakt på denna låten är han offbeat? För det vill jag verkligen veta =) Den är soft man.. du vet vad jag tycker.. keep these bitches off the track.. Peeeys
tack admin som rensade tråden från onödiga o orelevanta innlägg som ej hade me låten att göra:) tack dom som gillar yeeah i know anta;)
DUU *ÄTER Rijäääält ja lyssnar och lyssnar, svar kommer aldrig bli lika bra som detta för detta ääter totaalt!!!!
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
Tung shit! du vet hur dom ska tas mannen. pz/snake
Lev hårt dö ung !
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
riktigt bra
THAAAANKS BOOOOIIIISSS jag trodde det skulle vara mk mk mk mk mer hat på denna men hade fel;) kul o höra fan pumpa ännu mer;) sebby ledsen du e 16 det enda feta du har e en stor o uppsvullen mun som din mamma örfilat upp admin va o rensa tråden igår för allt skit som inte hörde till låten vill du bli bannad av sånna här kommentarer:S tror inte många fattar:S
HAha sebby:P tönt, Ajja de va fett fett.. riktigt fett som fan,:D men de skrev ja där uppe menmen:)
Jag vet fortfarande inte vad DUBBEL V.. Gjorde dig eftersom du dissa oss? Först och främst så skrevs jag ut från sjukhuset idag, jag har legat där sen dissen mot bigrob släpptes, så jag fattar inte varför du drar inte dubbel v? Jag menar, är du och rob g'broes som backar varandra? Han har väll en egen käft att snacka med ? Spitbull skulle kunna samla många rappare som skulle slakta dig busta! Jag har jämt respektera dig inom musik, but fuck no längre.. Du är ju precis som alla andra en whoa hypejagande fjant.. över till dissen så är det way över våran nivå och det är ingne idé för oss att försöka svara.. Men sen kan vi ju också se åldersskillnaden, och hur länge ud vart med i gemet och hur länge vi har vart med i gemet. Kapish!
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Noobs!
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night
Riktigt tung faktiskt ^^
dominic det är två st i din grupp lr hur????? om du nu inte sa nått så ta o snacka lite me din border som va så stor i mun jag backarinte big rob hahah nej nej jag fick ett antal innlägg i min gb och mail från din boy o resten av den skaran som alla kom från avesta så fuck the same folk snacka skit folk tar smällen... Och nu till det du säger om spitbull ahahah tror du att rappre skulle gå ihop för o dissa mig?? dom e bara me på hans mixtaoe för o få sina röster hörda och om det nu skulle hända så kan jag plocka in lätt över 20 grymt tunga underground rappare runt om i usa.. så slut snackat om det där... och vad e det med ålderskillnaden vafan har det me det att göra:s jag börja med engelskan för 1½ år sen har bara rappat i 2½ år så snacka på om det.....
Fet låt, diggades som fan ! Upp!
Buuuusta.. Vad du mycket personliga dissar? Hade du mycket fakta i din diss? STAY dabbad..
jockixz you dont need and i dont give a fuck personliga dissar behövs inte det ska vara rått o hårt fuck personliga dissar som att du är 15 du suger du har data mick du blev dissad av en tjej bla bla bla bla bla om du nu öppnar din mun så visa mig hur mk bättre du är...... stay dabbad? hur fan ska jag kunna undgå att jag alltid har kvar ärren?? ditt cp lär dig för fan...
MCBusta.. Säg mig! Hur kommer det sig att du är en jävla PAJAS? Hur kommer det sig att du är en fucking MYTTOMAN? Lyssna här.. För det första så rappar jag inte! För det andra så har jag aldrig blivit dissad, Pågrund utav att jag inte rappar! Och skulle framförallt inte blivit det utav 1 brud.. Så stäng igen käften! Ärligt.. Dabbad flera gånger! Folk måste hata dig? Varför samlar du inte alla dina coola g's ifrån usa och dabbar tillbaka dom som dabbat dig? Tuffing..
SEEEEEN så kan jag tillägga att jag är 18 och inte 15.. Har du dyslexi? Du verkar varken kunna läsa eller skriva.. Pissluffare!
dabbar?hah JOCKIXZ din tönt :P
Men ALLA är töntar! ååååh, hur fan kan ni ens ge han bra kritik för den här låten? Seriöst, Han dissar mig till och med, jag rappar inte heller! jävla tönt, du sjunger i låten att vi är Wannabee wankstas! DU är en WANKSTA!!!!!!!!!!!!!!!
JOCKIXZ P18 Sug bara en jävligt stor kuk eller så skriver du i Bustas gästbok. Låten är tung, men jag ogillar som sagt dissar nuförtiden.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
yeah fan soft låt asså fet som fan :P även fast du har dissat min bror xD den va inte så bra tycker ja :P sluta fucka dej mot fresh tror ja den hette :P Peace
4 real, antingen är ni rövslickare! eller så inser ni inte bara själv hur dumt det är utav mcbusta att mytta om en massa ovärda saker som att jag skulle rappat, eller blivit dissad utav 1 brud?
tat i gb......... lil_c_ tack man jo jag vet men det e gammalt o bortglömt;)
Haha .. Ja nu miinns jag, du drog ihop en massa keffa rappare från usa till din beef med dany, dany var själv mot dig och du drog in typ 5 pers på en låt. Det var samma sak då "fuck you wängsta" Ja menar mcbusta, man tar inte åt sig? Hade jag tagit åt mig hade det legat ett svar nu! :)
http://www.myspace.com/bigdomilicous