I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Zlick-jag är en liten fågel Mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-01-11 14:46

Zlick-jag är en liten fågel Mp3

Tjenare, Hittade ett beat av Icetail, skrev 2 verser + reff o spelade in helt enkelt, handlar om mig & bästa polarn!
Lite anorlunda av mig,

Allt utan beat av mig

http://www.speedyshare.com/280638362.html

Pejs

2 PJÄSER

2007-01-11 15:34
ska kolla sen, :)

2007-01-14 23:36
Ett par saker.

* Rappa högre, sänk gain och rappa högre för att ett lite högre frekvensomfång. Blir lite som om du läser utantill från ett papper, pratar.

* Det flyter ganska bra.

* Rätt nice text.

* Helt okej beat, lite vått kanske.

//Peace

2007-01-15 00:13
Tack för kritik GAIA vet att den alltid är ärlig så det uppskattar jag!
mm skrev texten, sen spelade in direkt, så var inte helt säker på den, men ska bättra till nästa gång!
peace
2 PJÄSER
Moderator

2007-01-15 00:55
bästa av dig zlick :) Peace !

Producent

2007-01-15 06:10
Längesen jag hörde något med dig så detta ska bli intressant...

Detta diggade vi! Skön känsla i det hela... Jag gillade verkligen texten, tror jag läst den också. Har den legat uppe förrut? Beatet var nice men lite halvtråkigt...
   Sången var kanske inte den bästa man hört men den störde inte eller så så det är bra! Big up för att den inte förstörde hela låten!

Nice låt i helhet, du flyter skönt, har skön röst, nice röst och rätt så nice beat. Jag tycker du lyckats bra på denna Zlicke-ponken :*

When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2007-01-15 11:47
Nice, Ja första halvan av vers 1 har legat uppe i lyricsm,
Till reffen- Kul att den inte förstör, försökte få en så där skön känsla helt enkelt. det är ju ingen sång.
Tack för kommentarer!
2 PJÄSER

2007-01-15 13:11
jag digga detta som fan den va lite rolig hahha ;D peace
Hej hej hej hemskt mycket hej