I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fråga, Tanke - Ingen Audio men riktat mot detta forumet.

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2007-01-10 09:33

Fråga, Tanke - Ingen Audio men riktat mot detta forumet.

Jag rappar inte själv, aldrig gjort och kommer aldrig. Jag inser att min röst inte skulle funka på beat. Jag har dock en liten producerings karriär bakom mig.

Nog om mig...

Vad har hänt med detta underbara forum? När man loggar in nu så står det fanimej (diss till "random") överallt. Alla ska dissa alla och vara så rockhard and shit. Och när man sen då som jag faktiskt lyssnar på flertalet i hopp om att någon faktiskt ska hålla (jag har hittat ett par som faller mig i smaken) så hör man bara bajs och musik som inte ens är klart.

Frågor jag önskar svar på:

Varför måste man i en diss (generellt iaf, känner du dig INTE träffad bry dig inte om att kommentera) svära nått så förbannat hela tiden? Jag hajjar att man är förbannad och allt sånt shit men ändå? Rader som beskriver hur kass någon nu är låter taightare om man kan göra det utan "hora" "fitta" "luder" "Kuksugare" "<insert random insult here>" osv. Enligt mig iaf.

Rader som typ:
"Ey din jävla horunge, du är jävla fitta, jag knullar dig och din syrra din jävla kuksugare/
Efter jag spräckte röven på din syrra så lät jag din mamma gå loss på min kuk som en jävla damsugare/

(Ey ser ni, fan jag kan ju rimma, då kan jag nog rappa också /ironi)

osv osv osv.
Alla kan svära, men bara för att man kan svära så innebär inte det per automatik att man rappa. Skulle jag varit domare (vilket jag varit) så skulle jag lyfta de som lät sina rim tala inte de som försöker förolämpa hårdast med mest svordomar.

Och till alla er idioter rent ut sagt som är tvugna att skriva i erat topic direkt eller i första ämnet:

"Tog 15 minuter", "Jag är inte nöjd" "Aja, det låter lite dåligt men jag vill ha kritik" osv osv

LÄGG ... INTE ... UPP ... SKITEN

Är ni inte nöjda med eget shit så tror fan att vi inte kommer gilla skiten? Prodda, Mixa, Lägg om rappen 10ggr innan ni kastar upp nått jävla halfass-aktigt som i slutändan bara kommer göra någon förbannad för att nivån är så satans dålig, bara för att ni nu försöker dissa någon av de som har lite nät cred.

Tänk kvalité inte kvantitét.

Så, nu ska jag hämta mig min kaffe som jag behöver och invänta allas "fuck off" kommentarer...

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.