DeKaN & Kenzo ft.dNs - Frågor Utan Svar
Shena Whoa.. Nu har vi spelat in en ny låt DeKaN och Kenzo med rapparen dNs(Denis) från Borås.. Handlar om hur vi känner för livet och vad vi vill ha svar på.. många har velat att vi ska spela in en sådan låt.. så är den släppt..!! vers1: dNs vers2: DeKaN vers3: Kenzo Beat: Maks - Soft Guitar Beat Mix: Bröderna Lila (Kenzo&Eros)LADDA NER -->> DeKaN & Kenzo ft.dNs - Frågor Utan Svar Hoppas Ni Diggar..!!
Www.DeKaN.Studio.Nu
först
www.myspace.com/dahermusik
dNs: har inte hört nått med dej, men det jag hör nu, du är rätt sooft, skönt flow, halvbra rim, helt okej röst. Najs ! :) Dekan: Dekan dina rim är skööna, din röst och floow är najs :) Diggar det du presterade på denna låt :) Kenzo: Enis, jag tkr du har utvecklas flow mässigt :) Diin rööst är skön, och rimmen har blivit najsare ; DPz!
www.myspace.com/dahermusik
bra låt detta ! aldrig hört han dns men han var Bra tkr jag:) dekan och enis var också bra i denna :D finfint!
Absolut!
najz låt grabbar bra att ni kan göra såna här låtar också!!!
bra som fan :) alla 3 var bra, spec kenzo du har utväcklats som fan. HEJ
1<br> 2<br> 3
bra låt grabbar :) , enis broshan du va jävligt tight , dekan med , man blir lite rörd fan :) , och denis du va okej tänk på att fylla ut orden i slutet på meningarna , lr så kanske du gör det kanske bara din dialekt , men det gillade ja inte iafa , men annars va liten feet :D peyys
Jag tyckte detta var bra. inte hört nått från denis men han la det ganka fett. Dekan bra som vanligt, sköna rim bra flow osv... Enis ja det också bra. alla var typ jämnbra i låten, beatet var skönt :O peace!
Ät inte mig, jag har familj & barn. Ät dom istället !
dNs: Har aldrig hört dig förut men det lät helt okay! Både rap-och textmässigt. Dekan: Tycker du är duktig faktiskt, din lyrik är väldigt speciell men tilltalar på ett bra sätt. Du lyckas få fram din sak! Kenzo: Låter helt okay, lite mystik i lyriken så din vers var nice!
Yeah, you know..
tackar alla..Mysko: Jag då..:(?Chai-Of-Lattshoo: Tackar mannen det värmer..
Www.DeKaN.Studio.Nu
dNs: inte hört dig tidigare, men låter soft, skön röst ..Dekan: du har utvecklats mkt enligt mitt tycke! dina texter och ditt flow är bra mkt bättre än tidigare! imponerad mayn.Kenzo: låter najs.. du drar ut på en del ord, men de funkar. dina texter blir också bara bättre, skönare flow också.
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
Kommer in helt okänd haha :) kul att endel diggar ändå hehe peace puss
D--V-D
Tack fridish värmer i hjärtat ;)
dNS! det är lite hackigt å osäkert din röst låter lite för Mörk för mej som du anstänger den lite för mkt alldrig hört dej innan men så jag uppfattar det iaf Träna! Dekan! Det va najs mate Enis! gilla din del mest vene varför gjorde det bara va najs asså
GILLA INTE MIXNINGEN !! ljudet lät instängt
Sirucuz.. Okej tack för att du sa, då finns de lite o öva på då, fett med längesen ja kickade, så de e lite rostigt men att dekan o vi skulle göra låt kom lite snabbt sådär, skrev texten snabbt spela in snabbt så de har sina fel, men de kommer antagligen mer från min sida peace :)
Dagen då du kommer ensam hehe :)
Den dagen du kommer själv hit ;) hehe pösss
yeah tackar alla.. Håller med att vi skulle göra låten kom faktiskt snabbt.. // PeaCe
Www.DeKaN.Studio.Nu
tööngtt =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Någon mer än jag själv som tyckte min röst låter lite för mörk ? haha
eheh skönn låt, denis gjorde juhh så att man forsatte lyssna lyssna ehh .. skojja :D Bra grabbar:D (K)
fan vad bra ni har blivit mina boys.. får hooka snart igen.. love ya guys
Tkr låten är bra, som _ALLA_ andra så har jag inte hört dns, men det var helt okej. Dekan va bäst, riktigt bra. Bra upphämtninh efter förra låten (dissen mot R.C som jag tyckte var förfärlig) Kenzo, riktigt bra enis, du utvecklas, fortsätt kicka mkt så kmr det bli riktigt nice :) peace
- OKAAAAJ
Tackar alla.. Fan Vanne..längsen vi träffades elle kicka nåt..du får komma snart nu..!!
Www.DeKaN.Studio.Nu
Specifisera lite mer tydlig, vad ja ska ändra på och öva på, skulle va jätte tacksam, för typ 97 % säger bara ( aldrig hört dns men han typ duger ) hehe peace UPP!
kommer till veckan grabbar.. så vi kan chilla like we used to
Dns.. bra brush :) Dekan.. mycket bra =) Kenzo.. fett nice ;) Fett Med Kärlek / Ramy
D--V-D
kenzo P19 varsegood ;) fett me kärlek Peyzz..
D--V-D
Manekäng o Ramy..tackar grabbar..:).. Kärlek Till Ramy..;D
Www.DeKaN.Studio.Nu
den första snubben hade mkt flowmissar, dåliga adlips & keff röst. dekan var riktigt nice, fina rim och fina rader! några fel här och där, men det är inte svårt att rätta till om du har viljan. kenzo har ju blivit mkt bättre, men jag gillar inte dina uttal på orden. men det är ju en smaksak så..mkt bättre iaf!Charlestownrepresent duvet!
http://www.youtube.com/meeyeer/
Arrogant P15... Är medveten om 3 flowmissar så de är inte en massa, plus läs lite, gjorde texten på 10 minuter om inte mindre o spela in lika snabbt som de kom till pappret, men tack för att du vad uppmärksam :) men dem felen visste ja redan.. och keff röst de kan ja inte göra något åt om du inte gillar så gillar du inte, men men peace
sheeyt sheeyt!
http://www.youtube.com/meeyeer/
Fett skön låt i allmänhet, gillar sånt här lugnt tungt hehe dekan: as good as always män;) kenzo: ja har utveckling här asså, mkt skönare flowmässigt än de du gjort innan tycker ja, dNs: första gången ja hör dej, finns en del o jobba på, men du har bra grunder iaf, skön röst osv :) keeep it up boys
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den första snubben var okej,gillar bara inte ditt utal på svenska,låter ingen bra=/ Dekan:som vanligt låter du som om du lespar eller har talfel;) men din text var okej,och du låter bättre när du skippar det där med att floa snabbt ska du veta,bra jobb! kenzo:detta måste vara det bästa man har hört av dig! men du har fortfarande mycket kvar att lära dig,men bra resultat var det... ett bra råd! lägg ner diss låtar,för det är du inte bra på, om du kör sån här stil,så kommer du komma mycket längre, TRO MIG! ni hade ingen reff,så det blir 6 av 10=) peace//Hajjen o Gogo
Niceee Dns -gillar din röst några flow missar men du jobbade bra genom din text. Dekan la det bäst och den andra snubben var soft med:) En bra låt helt enkelt.
tack alla..noiZ: haha din jävel..;D..fan va kul de skulle va om du kunde hålla dig o ej lyssna på våra låtar eftersom varenda grejj börjar me värdelös..bara för jag har dissat r.c:(?
Www.DeKaN.Studio.Nu
dekan kliver in, du förlorar vänd horaaa hahahaa... skööönsate :P =) fett me kärlek ;D peyyzzz
D--V-D
försöker bara hålla den feta tråden uppe :P =) puss på skinkorna.. men dennis får penis i erektus :P
D--V-D
gillade det dekan och kenzo dns var ingen höjdare Peace
Ramy det värmer mannen..du är själv skön..:D..på alla möjliga sätt..hehe big löv
Www.DeKaN.Studio.Nu
Ramy Kommer strypa din katt och våldta din toalett schh haha
Dansk_BB.. Kul att du diggade :) hehe peace