Eggah ft Kodd - Backar Aldrig
Yes kickade för ett tag sen , men kodd vart klar nyligen, har glömt att slänga upp den på whoa, så här har ni den .. Ah mixningen på min del kunde ha vart bättre , hela inspelningen kunde ha vart bättre, bättre text åxå .. Ahh.. KRITIK NUUU! http://www.speedyshare.com/936797610.html Peyyzz Eggah & kodd
www.eggah.inc.se
Ah har inte texten så .. ni klarar er utan den åxå :)
www.eggah.inc.se
Moderator
2007-01-06 20:35
Som sagt:) jag tkr den är skön som fan:) eggah lägger det tajt, men kodd lägger det ännu tajtare:P Men båda gör det skit bra:) riktigt fett :P peace
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Aiight, den här låten kan man helt klart lyssna på, och den är godkänd från min sida, tycker annars att ni båda två har kickat mycket bättre.
Yah tack båda ;)
www.eggah.inc.se
Jag förstår inte vad folk lyssnar med när dom säger att den här är taight som fan ? =/ . Äsch , smaken är som baken . Kritik :Eggah - Tycker inte om din text, tycker inte om ditt flow, men fortsätt , träna så blir du bra ! Ändå bra av dig att försöka variera ditt flow, men träna lite mer på "bounce" innan du försöker ha med de i en låt.KoDd - Nej ... tycker inte alls dehär är bra - och de säger ja inte för att jag allmänt tycker illa om dig. Jag tycker helt enkelt att detta är inte bra. Rimmen är simpla , o de låter inte bra ...Btw , sluta dissa kodd - de funkar inte.. Pz
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
ah men bra du säger iafall va du tycker! .. han är rätt tung när ha ndissar tycker ja ;)
www.eggah.inc.se
Fett soft fan :D
juliathorén
JAo tack alla som diggar ;D men zycore sug på kuken bara! ;D
Hej hej hej hemskt mycket hej
Kodd - hitta den först . Och kan du inte ta kritik ? Försök ta åt dig istället och gör något bra av det ? Och lägg ner med dissandet, det är bara så patetiskt av dig - 6 ggr nu , och du har inte vunnit 1 .
Eggah, ja tycker du la det bra fan! måste säga att du har utvecklats riktigt mycket den senaste tiden alltså.. det är bra! fortsätt. Kodd, vet ja inte riktigt hur han har låter annars. men han la det bra fan... :) peeyz
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
Jao tack Breeee ;D zycore sug kuk
hah tack fortsätt lyssna fan ;) peyyzz
www.eggah.inc.se
Upp whoa ;D
JAo tack Sliez_ du får fråga eggah vilket beat det e hahahah peace
Chekar när jag kommer hem main:D
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
ooh mayn.. hahah nä men eggah: du la de tight man.. texten va nice pz å kodd: du la det faan underbart big up! nä skönt allt Pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
TAck och kul att ni gillar ;D ;) Upp whoa
Tonkie ?
Eggah låter lite osäker i mina öron, och speciellt när du ska dra upp tempot, men helt ok KoDd betydligt bättre än eggah iaf, men det känns lite ''tomt'' texten lite små rolig och du flyter på bra men lite enformigt men yoyo, ! Im'Out
Don't!
Beatet är överfett, jag tycker dock att de körs lite över av första killen. Acapellan känns för hög.. Men han glider rätt okej. Måste säga att "Jag älskar Kodds röst". Den är rå chill. Spelar ingenroll vad du snackar, allt låter som en vacker melodi. Men kodd kom igen man, Droppa lite själv. Gå upp en nivå sattsa hårdare texter. Jag vet att det är lätt att skriva "dissar" för man har mycket aggression att få ut. Men om du skulle öppna dig och skriva någon riktigt betydelse full låt skulle det faktiskt kunna bli dunder och brak. k I'm out peace.
Hiphopen är för liten för att älskas av alla.
hah ajjt ahh för hög acca e det på min del, men ahh ah tack till alla som gillar! peyzzz
www.eggah.inc.se
Lite kul att det enda kodd har att försvara sig med är "sug kuk zycore" ..
robbeh tack för kritiken ;D jag ska släppa lite egen skit snart och en låt me daloz och den kommer att bli tung hehehhe ;D men det e kul att du gillar min röst :) WeSe hehhehe ska knulla dig sen Zyc0re sug kuk! ;D
Ibland ... bara ibland - undrar jag hur gammal du är ? .. =/ Fyfan
sug kuk zycore
skriv inte i min tråd wese palla! käfta me dom i gb`n istället
väldigt , ni verkar desperata efter att någon ska suga era kukar ?
kodd - blocka upp oss ifall du ska käfta xD
jag vet inte vad du vill av mig ... men om du vill ha sånt så kan ja säga att jag har inte samma läggning som dig .. 8-)
VAH ? Brukar jag ha sex med döda människor ? Är det vad du säger ? NEEEJ ; VAR INTE SÅ ELAK MOT MIG .
Nej wese , är man nekrofil - så innebär det att man har sex med lik . "En nekrofil är en person med den sexuella böjningen att njuta av att ha sex med lik. "
Va det här en diss emot mej och jerrones elr emot henka? :S tyckte jag hörde neggah elr du kanske ska eggah lite kul i våra namn ^^
myspace.com/herrolsson026
Lyssnade fel :) det va inge glöm allt :) pZ , fet låt förövrigt
myspace.com/herrolsson026
sluta fucka tråden va fan!
Ahh.. KRITIK NUUU! hmm, varför be om kritik när ni inte kan kritik? ajja, låten var väll ok, vissa saker var rätt sköna men mycket var dåligt. Många kassa rim å dissarna var oftast väldigt seriösa och ibland helt obegripliga.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okej men jag tar åt mig av kritiken! ärligt
Okej bra det, det är enda sättet å bli bättre :) Men fortsätt, med lite träning så kommer det bli fett. Peace.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JAo upp whoa
haha fuck denna tråden ni har fan smutsat ner den !! orka ;)
www.eggah.inc.se
KoDd - jag slutar smutsa ner dina trådar när du håller dina smutsiga fingrar utanför mina :)
braaaa
Eggah låter inte bra, text å så var säkert bra men hatar din röst :S KoDd, tkr du lägger dt fett! meen tkr om när du låter aggresivare, meen det är vad jag tkr! peeez
Ja, sämre får man faktiskt leta efter, inget flow nånstans.. Men alla tycker olika, men jag tyckte fan inte denna var bra nånstans.. pejjz