C-us diss Antagonisten 2
Här e svaret på antagonistens svar! http://www.speedyshare.com/726654633.html
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja vill inte ha hype!, vill bara köra one on one! Och nu springer du snabbt, för mike är igång du slösade på bläcket, kladdade bara ner ett papper// du snålar med rimmen och ligger fett otakt i versen! om du vinner beffen e det för du har mer publik// Man hör inte vad du säger, därför lägger du ut din lyric// om du får problem så ringer du vänner jag är som min kuk vinner i längden
du klankar ner på alla, mister viktig petter// springer runt på whoa som en lapplisa och ger pappers böter// ja vet att ja e hatad, sverges most wanted! ja skiter i kritiken på whoa, ja vet att ja e bättre! men hela din låt e uppbyggd, på baitade rim din röst den skär och dina adlibs ger mig hjärnskakning! ja måste va ett hot, för du möter ditt livs fara! för du va snabb med att säga att du inte tänker svara!
ja battlar dig mannen, du är ingenting// mina rim gör så din tjej lämnar tillbax sin förlovnings ring! klart ja se det som en läxa! ja e ju din lärare// du får underkänt i rap, gå hem och träna mer// du sa 28 bars räcker, för att vända på min diss din fitta. det va bara en ursäkt för du kom inte på mer att skriva// vad e det för snack att ja inte flyter i mina rader// du flytter lika bra som en stenar gör i medelhavet//
klart som fan att min mamma kan fimpa dig// för en ciggaret varar längre en dissen ja fick av dig// du sa det själv söder glänser här// klart söder glänser för ja bor där, så vet du vem ja är nu, kanske ska få dig att minnas// att du e stammis på broshan, du surfar på min hemsida// vill du ha mitt nummer så kan du ringa min mamma! som big rob gjorde för han vågade inte snacka med min pappa han ville skicka folk på mig, sa en tid sa en plats// va där den dagen, men ingen kom, bara skitsnack//
han e feg, som ringa min familj och klagar på min beef// du e lika feg som inte vågar lägga en till till din fis// jag är mer on point, än papper under pennspetsar. Hur kom anta till världen, av en hora på svensexa Jag ser din vilja att prata som ett tecken på samspel... Och vår battle blir din andel genom kulor i ditt pannben! jag slår ut tänder så plocka upp dom från din haklapp Vad, hård? HAHAHAHAHA... bevittna tårar från mitt gapskratt!
För när du hör mej rimma, ser du ut som en pilsk fia. Och ditt fula tryne borde användas som sitt dyna. e så trött på allt erat skitsnack du e som big rop, leker känd utan skivkontrakt// Big rob, så kass att jag inte ens blir lack. För de är för mkt snack om att du kan allt. 2 fluggor i en smäll, kalla mig sämst// big rob e" tillbaks," --- big robbs låt där! skön bait av ken! Du har en flickvän, de va nått du ljög om. För hennes efternamn är ju hotmail.com
Men big rob den går snababre att höppa över dig// än att anstränga sig och springa runt dig! Anta hörde att du va söderns lilla stjärtgosse. Tappa tvålen vid första låt, utvisad i ditt område. Nedtrampad, bortglömd, på tal om förnedring. Ville skapa beef men du hade ingen medvind Så det är jag som börjar, och jag som avslutar. Visst är det sorgligt, men din karriär är nu stupad. men du e kass, ett skämt ja drar// peaz mtucher fucker, behöver itne ditt svar måste köpa cigg nu mannen puss och kram Efter dena, måte din familjen skämas att va på samma Foto ram
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahah denna var betydligt bättre än din förra, Anta hörde att du va söderns lilla stjärtgosse. Tappa tvålen vid första låt, utvisad i ditt område. Nedtrampad, bortglömd, på tal om förnedring. Ville skapa beef men du hade ingen medvind Sköna rader. Du har skönt flow och nice röst denna diggades.
den va typ soft, feet jävla skillnad från förra.. halvskönt flow ändå & bra rader där & där. :) peace =)
Nu tog du hem det, tack! Jävla flow du hade, raderna vart enastående.jag är som min kuk vinner i längden vad e det för snack att ja inte flyter i mina rader// du flytter lika bra som en stenar gör i medelhavet// Detta fick man att garva som ini saten! I like it bro, serb <3.
The thing is, we cant separate our feelings..
denna var schysstare men dock en del baitade rader.:(jag är som min kuk vinner i längden Men big rob den går snababre att höppa över dig// än att anstränga sig och springa runt dig! Aja detta kan inte mätas med antas nivå ändå
orka vänta i 24 min för o få låten nån lägga up den igen o ge länk ?
Mysko1, jag bryr mig inte om han har baitat den utav en moderator här eller madonna. Han la den fett, sluta whina i tråden gör nått bättre själv.
palla, 16 min står de för mig , ny länk
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Att ens lägga ner tid på skåningar..
bajs
Vilda Västern// Clark Kent//
Men big rob den går snababre att höppa över dig// än att anstränga sig och springa runt dig// Låter baitat av Organism. I alla fall själva rimmet.
" Men big rob den går snababre att hoppa över dig än att anstränga sig och springa runt dig! " Organism 12 säger: " Dissa mej ja det var en dum grej det går snabbare att hoppa över dej än att springa runt dej " Känns som du bara omformulerat den raden.
Du körde över dansken! SKÄNK SKÅNE TILL DANMARK!!!
HANINGE
Men big rob den går snababre att höppa över dig// än att anstränga sig och springa runt dig! bait
Alltså kaggen har redan ätit upp dom, de finns inte ens rester kvar av dom, så varför anstänger du dig ens C-us ? Peace
Man hör inte vad du säger, därför lägger du ut din lyric// konstigt att jag hittade din här då? :P Orkar inte kommentera allt.. dessutom så stämde väl bara ungefär halva texten överens med låten.. hade du för bråttom att skriva så du fick ändra mer än halva låten för att få in det någorlunda? du har ju fortf 1000 flowmissar :D Det enda som var bra här va beatet.. du skulle lagt upp beatet själv :D Gangstabwooi ;) Näädu.. inget svar på detta :P
antagonisten äter upp dej, snälla, han tar dej hur lätt som hellst intie för att ja e bätre en dej själv men du suger sönder
nej nej nej! en aning bättre än din föra sanning! men pallah snacka om att big rob tog cutta om du baitar klockrent så att alla hör
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
hahaha.. jaa.. glömde att säga det.. såg några nya baitningar i denna :D snyggt jobbat kompis :D kunde du inte snott min text rakt av istället? då hade iaf texten varit bra ;)
Ojj ser att ja tagit några rim från andra, ber om ursäkt för det, ja bara skrev det som kom ner i huvet på mig för tillfället, ber om ursäkt för dom som tog illa upp, och ber om ursäkt om det e "just ditt rim ja snått".. det va jävligt vakk av mig, ska tänka mer på vad ja säger nästa gång:!
Du har inte snott några rim , du rimmade inte ens :/
hasseB has it.. c-us jävla baitare! anta knäcker dig iaf..
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Ment ack för all bra kretik, ser det e en jävla vänding fråna tt i går ha en som höll på mig, tilss att mer än hälften tycker ja käkar han i da.... det va det ja ville! ja vill inte äns att han svarar mer, för han leker att han e bäst han säger oojj den kan man inte äns svara på.. bara för han vet ja börjar bli farlig... och han tar inte den chansen att förlora mott en "nobody" peacs... p.s ja sa inte big rob kom på cutta dom.. ja sa "big rob varöf leker du känd, gör en diss till ken sen på whoa heter du cuttar dom, sicker den i sidan aaa breee! kolla hans namn när han skriver i tråden om ni inte trår mig " pöss
Han vill svara, men han leker att han e bäst och för big rob sa" hur kan du svara på han" fegt!
hahaha.. mer än hälften? det är 3 inlägg av 30 st :P har du lika stora problem med matten som du har med att skriva bra dissar ? :D
http://www.speedyshare.com/726654633.html
jävla hypeunge fan lägg ner :)
min mådder måddar min skåtter
lunnne P-1 haha wooorrd!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Moderator
2007-01-06 20:05
håller med Mexxi och Lunnne .. men det va dock bättre en första .. men nåra rader jag känner igen från förr ..
Moderator
2007-01-06 20:10
Antagonisten är fortfarande 3 gånger bättre om inte mer.. Alltså du säger att du tycker att du vinner,. det är väll ändå folket som bestämmer, Och va fan dissar du bog rob för?:S Alltså fattar inte det här:S
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
anta knäcker dig på betydligt färre rader än vad båda dina dissar innehåller :) sorgligt att du inte kunde göra något bättre av tid i rampljuset :D
mail.
[email protected] webb. www.nillewebb.se
haahaha.. yääääh.. förstår du nu kompis?
hah du snackar mer om big rob än anta?
I dont give a fuck , I dont care who you are , You talking shit about me , Now you Going to fare
du är inte bra , men du du är miljoner ggr bättre än antagonisten
PISS OFF MF'S
Men big rob den går snababre att höppa över dig// än att anstränga sig och springa runt dig! Oj vad baitad från ORG12 mot BT.
nästan så går ORG12 mot MONOTON freestyle :o snabbare o hoppa över nånting, ren skit är detta. du dissar big rob mer än anta? du måste kopierat nån annans shit eller nått, tönt.
Asså mike tar du inte rod-g så tar du inte antagonisten... va har big rob me denna battel o göra föresten? :S du e waaaaaack.....
† V.I.F Sinister †
vad sa jag i går ?? nu kommer dom dissa mig för att jag sa nått i deras tråd,så patetiskt! älskar när jag har rätt,känner mig lika inteligent som hitler när jag förutspår er som råttor tagga
Behöver beats !!
ja smart,hitler är en av dom smartaste altsååå jag sa det i går,nu får dom en andledning o nämna mig igen och titta va dom gjorde,har inte läst inläggen här men ni förstår väll allihopa att dom här killarna dissar allt och alla för att få inlägg på whoa ? jag dissar ken ? värsta jag hört,det var battle i hans forum som han själv startade. HAHHAHAHHA såg linen nu,VRÅÅÅÅÅL BAJTAD från ORGANISMEN mot BT,PATETISKT ,PATETISKT. snälla jag ber er lägg ner det här,ni förstör bara för er själva och jag VET hur ni hoppas att jag och antagonisten ska gå ihop o nämna er,men ni förstår inte hur mycket sämre ni är altså,jag tror inget specielt om mig själv,men jag battlar hellre mot tjejen i sängkammaren än mot er altså,fy fan grabbar ni har mycket o lära aså,skäms på er
Behöver beats !!
japp och folk betalar och jag får min hyra,problem ? sluta hata grabben,det jag menar är att jag har respekt för andra artister och skapar aldrig fejd med någon,aldrig nämnt någons namn som inte nämnt mig först,så sluta hata grabben,när DU flyttar ut från mammas famn och inte har pengar till mat eller hyra och åker ut på gatan,DÅ kan du komma och klanka ner på 200 kr för en refräng,och ENDAST då kom annars tagga och knip slyna
Behöver beats !!
Detta är bull rent utav sagt ;)
Varför bajtar alla mig?
om du får problem så ringer du vänner jag är som min kuk vinner i längden Exakta ord som i Admalish dissen mot DP,snälla nu är det bara pinsamt grabben,fy fan,ett nackskott
Behöver beats !!
Varför söka hype, seriöst äre dissa skåne 06-07 eller ? seriöst rappa för barenen på dagis och byte av Fronda ? helt ärligt mamma skämt grabben hur gammal är du ? 12 ? allt jag har å säga att detta är bra, men orka söka HYPE ^^
Fred Yaaoo / Mr . Zork
Bigrob743 P22: "jag har respekt för andra artister och skapar aldrig fejd med någon,aldrig nämnt någons namn som inte nämnt mig först"Ord jävla upp på det.. så JÄÄÄVLA sant.. Folk på whoa däremot har inte förstått innebörden av det du skrev där.. Peeeys
c-us P19 : seriöst käften på dig, vad är du ute efter?
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Men big rob den går snababre att höppa över dig// än att anstränga sig och springa runt dig bra nära organism12's rad va?
Good Times Studio*
Bajt,värdelös, omg du är dålig, sen ge dig på antagonsiten gör dig inte bättre seriöst
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace