Antagonisten - C-us Diss (Eller vad han heter)
Hittade hans sjukt dåliga diss när jag kom hem från jobb idag.. lyssnade igenom den och skrattade lite.. Första spontana tanken va att aldrig svara han överhuvudtaget.. Men sen kom där upp några roliga rader och det faktum att jag var SJUKT uttråkad, tog överhanden och här har ni den då.. Älska eller hata.. i dont give a f**k.. Mest "for the f*ck of it".. Inte mkt mer att säga.. KLICKA PÅ MIG! Där är länken.. För min data fuckar väl det som vanligt.. funkar den inte kan någon gärna länka den :D Peeeeeeeeys
Först och främst, du är sjukt kass, ditt flyt är fucked// Din mamma särar på benen som polarisen bryter upp// Du baitar fronda, för du kan inte dissa mig bra// Och säger att jag är offbeat när du missade bars//
Jag är bättre när jag är tyst än vad du är när du spelar in låtar// Så varför ville du beefa när jag payar in stålar// Nämner mitt namn, men är ett fuckface som en avsugning// Och din diss går inte alls, som en vadstukning//
Snackar skills, när han är stamkund hos en talpedagog// Och du är sämst på whoa, kan vara en bra metafor// Aldrig hört om dig eller ditt crew "Vem är du"// För ingen i ditt crew kan väl vara "sämre än du"//
"haha", "oh shit" så se det som en läxa// Jag kanske inte är störst, men du behöver växa// Du snackar om flyt och rader, men vet du skillnaden// Och ska du röka mig, så be din mamma fimpa den//
oops, ett dåligt mamma skämt, och du gick över gränsen// Men du är riktigt dålig, kolla på när södern glänser// Du måste missförstått, har inte sagt jag är störst och bäst// Men först och främst, säger du är dödligt sämst//
Du kan passa inte micken, för den springer iväg själv// Vet jag sa det i förra raden, men du är minsjäl sämst// Borde jag sluta rappa, du borde aldrig börjat alls// Så sluta recca, det låter sämre än mina första rhymes//
Han snackar om gata, så jag kör över han som asfalt// Knäcker benen på dig, som en tjockis på en plastpall// 28 bars får räcka, det enda svaret du får// Knäcker dig även om jag inte tar det på whoa//
länken funkar intää
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
wiiie!
Hiphop --> LiFeStYlE
länk?
Hiphop --> LiFeStYlE
går inte att ha "()" i länkar..
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
gick det tydligen visst..
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack emil
Hiphop --> LiFeStYlE
du knäcker honom..
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
ah, du vinner
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Promotor
2007-01-05 17:35
Du tog honom lätt!! Detta va fett :) peys
haha snabbt skrivet :D ska lyssna..
skåneland i huset , haha glömm inte ostburgaren med pommes haha;)
Fsyfdldfø'
Haha, Helvete så sur du blev! Tog det typ överseriöst.. Förövrigt så var den bra, texten var grym och flowet var skönt. Men din röst var lite låg, du måste höja lite med tanke på att du är skåning! Du vann.. haha Peace
haha, så dödad fan... Anta äger riktigt hårt här, svarar snabbt med ruskiga rhymes.. men de e ju lekhus för han. Diggas!
min mådder måddar min skåtter
inget jag digga riktigt, vet inte riktigt va de e, ifall de e din röst elr dialekt elr bara ditt flow som inte går hem riktigt hos mig, men hur som helst vann du detta ganska lätt.. /D
Mikey88 P18: hehe.. thääänx määän :D jag har höjt det nu.. den nya versionen är redan uppladdad.. så det är rätt nu =)Överste P17: thänx man :D Den skulle kommit upp typ 40 min tidigare.. men Bredbandsbolaget fick mongolidryck och stängde ner allt här hemma.. Bredbandet,telefonen och digital tv:n slutade funka :S så det skulle vara snabbare egentligen :P ;)
Okej, men länken funkar inte för mig :S
Hur får ni det till Skåne mot Sthlm? Skall ni välja en representant för Skåne så behöver ni kanske inte välja den sämsta? Det är två värdelösa whoa-rappare som inte skulle kunna rida ett beat om dom så hade en pistol mot tinningen, inget mer.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
haha, Jollen låt dom göra som dom vill? Du behöver ju inte lyssna, då påverkar det inte dig heller :P haha..
men det är ju ba att ta bort blicken från dom då dumfan :D
keffft bonde skit... big up Sthlm!
Fuck
Jaha så du tror att alla 12 åringar slutar dissa varandra bara för att Jollen skriva i en tråd ba : Sluta dissa varandra! haha nja skulle itne tro det.. Skulle va bättre om Admin gjorde nått åt dom!
Det var ju helt oseriöst de fattar väl vem som helst.. Trodde inte det skulle på verka han på det sättet! Ja, dessa jävla 12 åringar som dissar kaggen och Fonky fresh..skrattretande
Mjaow för fan..
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Jollen Sant! men dom fortsätter så länge dom får uppmärksamhet och folk skriver i deras trådar! om ingen skrev i deras trådar skulle dom sluta me de där tror då jag iaf ..
Antagonisten fan va nice flow du fått, diggade inte dej alls förut men nu. hehe c-us är en död man r.i.p
haha som du krossar han mään :P riktigt fet låt Big Up
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
fenomenet med enbart kassa audio upplägg på whoa är redan ett faktum så mig stör det inte, mer än att jag blir förbannad (som fan)
tungt mannen, beatet fixar biffen.. fetaste beatet.. love it!
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
mannen,brukar inte kommentera disslåtar o inte ens lyssna sådär aså,men ärligt,hur kan du ens svara på c-us ? mannen det är sån klasskillnad så att det nästan blir pinsamt att du svarar. (har inte lyssnat på c-us dissen) men dom gjorde nått ihop kok mot mig förut och jag skratta så jag grät aså,dom e de absolut sämsta jag nånsin hört (yesss tänker dom nu,nu får vi andledning o dissa big rob YESSSS UPPMÄRKSAMHET) kort och gott,ska dra en jämnförelse på klasskillnad här. det är som att ken skulle ge sig på 2pac eller biggie,patetiskt med andra ord. du lägger det riktigt grymt här (still onödigt för du är så pass jävla mycket,sjukt mycket bättre än dom här killarna) inte hört dig sådär tidigare men gillade dialekten och flowet. kör på mannen kul med lite klass på whoa! peace!
Behöver beats !!
kan bara hålla me bigrob.... klasskillnad.... e ju för fan knallpulver mot pansarvagn!... du döda dem hårt =)
Jag säger så här - Dessa jävla ungar som försöke få hype förstör hela whoa! och deras trådar har alltid mellan 50 och 150 kommentarer och det är exakt va dom vill ha! kommentarer och uppmärksamhet som Big Rob sa. Så om folk kunde skita i att skriva i deras trådar så skulle först och främst trådarna försvinna snabbare från audio, och dom slutar göra dom!Anta ursäkta om jag skriver det här i din tråd men det var redan snack om dom.. bra diss! peace
för att inte gilla skånsk rapp så mykke tyckte jag att denna va clean du sänker snubben .. helt golvad är han ... flow text är sköön och bra gjort för den lilla tid du la på de .. outrot jootack de kan man höra en och två gånger till jävligt roligt:P
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
OMG! Tungt beat, skön text! Du knäcker han fan! Detta gillar jag mktmkt ;D keep spittin
Varför bajtar alla mig?
Bigrob743 P22: Hehe.. thx määän.. Jag vet att han/dom suger sjukt hårt.. Men jag kom hem från jobb innan, hittade dissen.. skrattade som fan ett tag och tänkte först att jag aldrig i livet skulle svara.. Fortsatte fundera lite och kom på nån fyndig rad.. så det bara rullade på.. Det är inte direkt så att jag har lagt nån tid på det.. gjorde hela skiten på under 1 timme :P Anyways.. kul att du gillar man.. thääänx =)Mikey88 P18: det är chill man :D kul att du gillar anyways mannen =)
Passion P0: hehe.. fattar egentligen inte heller det själv.. men som sagt.. jag hade absolut noll att göra.. och kunde inte låta bli :P så det som ytterliggare en meningslös fredagssyssla :D
Producent
2007-01-05 23:46
Antagonisten, man måste beställa plattan ;D
Lil_H..
lyssnat på båda låtarna o du tog det här lätt håller med Big Rob att det e en helt klar skillnad nu ska ja gå o fixa en ostburgare med pommes haha d äger fan skrattar hela tiden ja hör de haha keep it up maan
Fsyfdldfø'
hangmine P0: hahahah.. tack man :D jag va på gott humör.. mitt enda försvar för den lilla ostburgarolyckan på slutet ;D det hade nog sina anledningar till att jag va sjukt hungrig också.. Thääänx peeeps.. Peeeeeys
Antagonisten vann! hörde den andra killens med o tyckte den var sämst redan ibörjan när han sa ordet soft airgun så ville jag stänga av! men men man ska se det hela objektivt och jag fick helt enkelt stå ut med hans "wanna be" hes röst som mest lät som en fjärt i luften! =/
Southland
Denna va tung .. Du slaktade han med ett våffeljärn :)
Tonfisk
antagonisten du tar dom lätt ! c-us är fan sämre än min mormor
ROUSU
god damn you're hot anta ;)
Varför bajtar alla mig?
Han snackar om gata, så jag kör över han som asfalt// VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!?!++ du lägger så jävla lååångsökta rader så det inns inte!
Moderator
2007-01-06 02:10
dom fattar inte att dom blir dödade..:( lite synd..:(
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Bigrob743 P22 Du hade ju beef med danne, det är en helvetes klasskillnad det med :) Låten var rätt soft.. keep going
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
ddu är riktigt beefkåt va`?
Jag är jointen