Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grymt!
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
hehe my bad=) måste säga detta är blandet skönaste på rrriktigt länge!
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
Fan vad kul, tack! hehe, ni är jävligt snabba alltså... Tjacka skivan om ni diggar!
www.mofetajerre.se
Sprid gärna och pumpa i mp3n också :)
www.mofetajerre.se
Riktigt najs!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Läget Då är guld alltså..en riktigt clubbanger så att säga! Den nya versionen av Andas Ut var riktigt clean och fresh.. Riktigt feta spår med andra ord, tackar för gratis :)
Synd bara att dom som har skivan inte får njuta :/
Mentra P16 Synd bara att dom som har skivan inte får njuta :/ menar du verkligen då? ;)
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Tackar så mycket! Mentra: vi filar på nya grejer till dom med...
riktigt tunga låtar maain !
BAKSLAG BAKSLAG BAKSLAG
Varje gång nån säger: Läget da? så tänker jag på din jävla låt! hehe.. Den e nice som fan..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
tankar nu, forvantar mig det basta !
så grymt så grymt .. inge mer att säga.. ni är grymma..
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
vägra bli riktig tjäääändiiiz mofeta! du är tillräckligt bra iaf!
CCK vann crewbattle 2k7.
första låten var rikigt härlig, osv fan är för trött ^^ andra låten föll mig inte alls i smaken tyckte tyvär att den vad dårlig
Don't!
Tack som fan grabs! Verkar positivt, kul!
Haha de lät lite fel de ja sa igår asså var lite trött jag menar: Vi som har skivan får inte njuta av GRATIS :) Men jag har ju diggat dom låtarna plus resten av skivan sen releasefesten ;D Peyss!
brrrrrrrrrrraah ! alla borde köpa skivan
WWW.ISMEN.NU
hehe, ok.. och så är det alltid skönare att ha en skiva också. värsta samlarobjektet ju!
www.mofetajerre.se
grymt sköna låtar, ska bli kul att se er live i borlänge sen ;) upp!
båda låtarna var riktiskt bra faktiskt.. den andra med mickelito var snäppet vassare.
- yes
kul, ja vi ses i borlänge!
www.mofetajerre.se
vi kommer rocka haket på vår dalarna turné i mars.. till dess kan jag utlova en till gratis mp3 till som vi kommer släppa på hemsidan inom kort (en ny exklusiv låt som vi inte släppt tidigare).. håll ögon öppna - vi kommer ge er vad ni vill ha!!!
"Can you get Fonky?"<br> www.mofetajerre.se
hehe, yes!
Ärligt talat, ni är fetast på gatan ;) Gatumusikant-hiphop is the shit
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
andas ut låten har jag som väckarklocka signal på mobilen varje morgon :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
synd dock att denna var sämre ;/ inge grymt intro på denna ju =(
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Riktigt nice! Diggar mofeta som fan, keep doin the good work! peace!//mållgan
Mollgan, Middlesex. "Jag är hög och het så kalla mig ers höghet" www.middlesex.nu
grymt! :)
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Producent
2007-01-06 19:18
mums. klockren låt med mickelito, diggade den förra skit mycket, så nu är den tightare, bäst bäst. läget då, e nice den med. uts uts
http://www.soundcloud.com/gyllander
Producent
2007-01-06 19:22
oj va skön läget då blev när man lyssnat ett par gånger. digga när queff hörs ibland. låter cool
http://www.soundcloud.com/gyllander
håller med gyllander, helt klart.. :)
Tack, ni fattar grejen!
www.mofetajerre.se
fett fett heehhe :D
SunShine Reggae!.
tack allihop! ni som gillar låtarna och vill ha info om nya låtar och spelningar får gärna gå mer i vår nya mail-lista här:
www.mofetajerre.se
andas ut är snuskigt äckligt jävla knulla mig i ansiktet grymt mixad.
soundcloud.com/brormusk/sets
får nästan tårar av andas ut.
Så jävla vacker låt.. oj.. nu får jag ta och lyssna på läget då också och ge den en chans..
Schri: haha, fan vad bra :D
word på schri.. andas ut nu var fet..
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
friggan: fan vad najs! grym låt att vakna upp till...
"Can you get Fonky?"<br> www.mofetajerre.se
Läste om er i Kingsize precis! grattis gubbar, mer sånt! bra svensk hiphop är så otroligt oprioriterat i media, fy för det! peace!
Mollgan, Middlesex. "Jag är hög och het så kalla mig ers höghet" www.middlesex.nu
Shiiiiittt naajss moffe o jerre hahaha. har redan hört låtarna från skivan, o de e så in i helvete bra!:D
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
tack så mycket! Möbel: kul att du såg det! tack