RMK & Brother Nat ft. Bella & Elli - Daydreams.mp3
Gott nytt och här kommer en ny låt som ska släppas kl 00.00 men eftersom att jag är upptagen med annat då, så kommer låten nu! :D Låten ligger på startsidan under rubriken "Nyheter" :)http://www.rmk-online.info.se/ Gott nytt 2007!!!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
först?
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
brudarna :)
Soft låt. Fett lagt av er båda, skön sång från brudarna också.
För att det är ute med forumsignaturer.
denna va tung pung. nice med brudar oxå! ååh!
FET
http://www.youtube.com/meeyeer/
Chill låt mannen du styr bara upp de mer å mer hela tiden lixom:) brudarna va grymt bra å andra killen riktigt duktig på engelska:) Gott nytt år
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
riktigt bra låt... bruden sjöng underbart å beatet var chill... snubben på engelska var hel chill... å RMK.... shit va bra du har blivit... sjukt... dina låtar blir bara bättre å bättre och jag finner absolut inget att klaga på... rmk 4 president... önskar dig all lycka... hehe hade chompis
http://www.myspace.com/akinonline
hittar för fan inte låten :(
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
toppen bläddra ner där det står " GOD JUL "
yes, det är det ända jag ser. kan inte trycka på det!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
under god jul... d e en bild på allihopa medverkande på låten... finns där
http://www.myspace.com/akinonline
Big upp RMK! hoppas d går bra i fryshuset!
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
jo ra de var najs
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Akin_O-Y P19 tack ska du ha :D fan va nice! kul att du märker av utvecklingen.
Tack till
kaggen och alla andra med..
Toppen , om du absolut inte får ner den på sidan kan du kolla in
www.myspace.com/rikardmek och funkar inte det så kan du ba säga till mig på msn ;)
tack som fan för fin kritik, ska ta åt mig :)
Segt å tanka!
www.samyprod.com
Okej... Alltså......RMK - Visst du lägger det fett och jävligt bra på den hära men allt låter ju så jävla lik... man pallar inte lyssna på dina låtar när alla låter så lika.. tråååkigt.. men du lägger det fett, texten är snyggt lagt... man märker utveckling men saknar ändå det sista att du kanske ska börja göra någonting annat, inte att du ska ändra dej helt... byta röstläge, mer variation i låten... nånting..Bruden - visst hon e bra... fina toner, men uttalet kan bli bättre... orkar inte lyssna mer på låten nu ska på kropgen.... peeace!
www.samyprod.com
jag hade rätt svårt för Brudarna men resten va nice
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
du kan absolut inte sjunga och du suger på att rappa, asså du lever åpå fonky, hitta en egfen stil och komma tillbka din tönt
yeah man jag diggar denna asså.. du lägger det riktigt relaxed o snyggt.. gillar det mesta.. märker oxo utveckling. det är nice.. joe (brother nat) lägger det riktigt nice oxo.. gillar hans röstläge som fan och vissa grejjer är riktigt snygga. steppet om d stavas då över rmk faktiskt.. ett litet då.. men vissa grejjer är riktigt snygga från joe men måste säga att du rikard oxo lägger en del riktigt sköna grejjer oxo.. dina första 8 får man en speciell känsla av. d e nice. o brudarna. riktigt nice. elli i slutet av låten där vi "breaket" ouffff.. galet.. hon är riktigt nice när hon tar ut toner. Bella. älskar hennes röst. när hon går över från sin hesa till vanliga och motsatt :) hela låten är riktigt nice.. blir faktiskt bättre och bättre. hittar nya saker hela tin. nice mixad också mannen. märks att du e petig ;) snyggt. Big Up One
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Happy new year säger jag bara ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fyfan vad grym du har blivit. du lägger den nice som fan, texten flowet allt sitter där... gillade dock inte brudarna, snubben på engleskan gör de riktigt najs.. Ha en bra fortsättning nu på de nya året
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sorry rikard, men detta föll inte mig i smaken ALLS ;/
- OKAAAAJ
bruden längst till höger där man laddar ner låten är fräsh som faen :P
SignatuR^
Riktigt skön får jag sääga :)
Eriksson1337 ftw!
RmK du har på något ditt egna sätt att göra saker men endå låter det så likt det matte gjorde ett tag,du lägger allt snyggt och proffsigt men det är inget man fassnar för kanske berro på att man alltid hör samma sak från dig .Du utveklas men vet inte till vad . girlsen som sjöng gjorde det nice killen på engelska styrde up hella denna låt fett nice proops till han .
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
vart besviken på RMK's vers.. den var helt okej, men du har lagt mycket bättre, men skön inlevlse.. brother nat var galet sköön faktiskt .. reffen var helt aiiight . beatet var sooft som fan
hittar den itne på din sida ens
RMK - Du lägger det soft som fan mayn=)=) Brudarna - Soft soft:) diggar er;) Brother Nat - Sköönt som fan på engelska:)
aj vad fet, diggade ditt som fan i denna rikard.. du lät jävligt avslappnad och du mer eller mindre berättar i takt, diggas så ini helvete. tjejerna och brother var grymma som fan, dock fastnade jag mest för rikards vers i denna.. får upp en klockren bild på omgivning och händelser när jag lyssnar på låten, älskar detta. big up!
http://www.myspace.com/danokin<br>
Skit fet. men inte för att va taskig så tycker jag "brother nat" förstör lite för den kunde vart så soft rakt igenom. men inte dåligt men inte heller bra. fet låt annars, tjejerna va skit feta. :) peace
EGOFLOW.
njeh, inget i min smak, du har lagt bättre..
Låten är ju underbar och kan inte göra annat än att ge en massa beröm.. sköna djupa verser uppbackat av skön sång.. alla gör sin grej väldigt bra tsm! Trots att du lyckas göra nya låtar me nya fräscha djupa texter hela tiden RMK, så känner ja ändå att du e stuck på samma tema.. kanske inte stuck, iom att de här temat är vad du levererar allra bäst :) men skulle va kul med lite annorlunda teman på nya låtar.. :) intressant o se! skitfett keep it comin'
shit, fett många delade meningar här alltså.. känns som att folk tycker att jag är uttjatad, inte kul alls :( men men god fortsättning på er
nja, absolut inte uttjatad, ja menar att.. fortsätt gö såhär mkt sentimentala grejer för jag älskar dem verkligen :D men skulle va kul me fler låtar oxå me andra teman.. :) kul o se eftersom man inte gjort det så mkt tidigare :D du är sån etablerad grym rappare att man vill se mer vad du kan :) men fan, man kan inte begära allt av nån, du gör dehär super ändå!
RMK! Fortsätt gogo x) Låten äger som fan.. som dina låtar gör till 99% :)
Eriksson1337 ftw!
alla lägger det as najs, och vilket beat, daamn! Propps till flickorna också!
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
najs najs :D tack ska du ha
Rikard, är det du som proddat beatet?
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
nej det är det inte
rikard, vad tycker du själv om den här låten? Tycker du att den är bästa du gjort, tkr den är bra, dålig? Låt mig höra :) för jag tyckte faktiskt inte denna var bra alls :P
- OKAAAAJ
riktigt bra, lägger det fint som vanligt!
du har fett skönt flow som vanligt. men är inte så glad för såna här segelåtar :P så kan inte lämna mer kritik
VA FERM!!!!! :@
Viktorr.. helt ärligt så tycker jag nog att denna är bland de proffsigare låtarna jag gjort.. fett nöjd med mixningen och sammspelet mellan sång och rap.. dock kan ja känna att min text inte är så pangbra som ja skulle kunna få till den, men i helhet är jag rätt nöjd med låten.. men smaken är som baken :)