Lookaliqe - Min Stad (Video)
Nu var det äntligen dags för att släppa videon!http://henkish.nocool.se/lookaliqe/Lookaliqe%20-%20Min%20Stad%20(Video).wmv Fast vi båda har flyttat till sthlm nu och hatar hålan (hatkärlek) så droppar vi nått för att hedra skiten ändå;) hoppas ni gillar, Borlänge STÅ UPPvers 1: FlipsReff: FlipsVers 2: Chris Jyckreff vers 3 Chris Jyck och Flipsreff Beat, mixning och videon står jag för.
www.lookaliqe.info.se www.myspace.com/lookaliqe www.myspace.com/chrislookaliqe
Kompis den Blev fett bra_:D:D:D:D:D:d:d
MUSIK!
håller på tanka nu ;D kommenterar sen !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
videon va tung brush ! big up for hemma plan ! BORLÄNGE !
without tryin' you never succeed
såå, nu har jag laddat ner, lyssnat, tittat och allt ;D videon var jävligt bra gjord, gillade den skarpt, låten var också braa, gillade dock inte refr. så jätte mkt. men allt övrigt var fett! peeeyz!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt skön video och låt.. allt var sjukt bra utan reffen.. hatar den ;<<
Eriksson1337 ftw!
FETTFETT! Bra jobbat, killar ;D
tankar nu!
http://www.myspace.com/p2da1
den blev jävligt snygg ju! =) fett skön video!
http://www.myspace.com/p2da1
fett tung asså!!! vääääärsta proffsiiipeyz
kööör baaraaaah - jåååpaaallaaaintääää
trofast said it att tillägga; beaten är mad skönt! reffen var verkligen katastrofal grabbar. snygg video dock! :)
låten var inte speciellt bra, men goddamn.. fet video. jobba på.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
keep it up boys
heel tung video boys.. tyckte reffen kunde gjorts bättre bara men verserna va tunga! .. feet beat oxo.. UPP
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Skön video, men borlänge är väl inte så jävla tungt:p
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
Hellge P1 Nej de e en skit stad, men fuck it haha:P
Tuung video brorser:D Tung kvalite och bra gjord! Keep it up!
LGTM
hahah Kompisssssss denna låt e gammal videon spelades in i sommras jag och crille bor i stockholm nu ps.JAG HATAR BORLÄNGE
MUSIK!
tycker videon e skitnice gjord.. e du som gjort allt ? beatet e GALET.. gryyyymt tungt mannen. ache lite skönare på rapen. chrille lägger oxo nice. jag diggar denna man.. videon tung Peace
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
beatet bra! videon bra! låten inte bra tyvärr :/
www.magnusrytterstam.se
kul att ni diggade videon=) Uni-H jepp jag har klippt videon
Tööngt :) Videon var fet , samma med låten förutom reffen som var lite seeg tkte ja =) men annars UPPP
hm vad kan man skriva häär ?<br><br>
FEEET video, det e la det som höjjer låten, annars va det la inte såå bra....reffen va FETT DRYG! Peace!
One in a milli-on.
aight då vet jag att en snubbe i min klass fixar min nästa video ;):P mannen d här beatet e gaaalet. det är nåt sånt här jag skulle vilja ha asså :P holla brush Pz
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
beaten e fet som fan....
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
Videon va helt ok .. gillade färgerna som fan. själva låten va ingen höjdare, beatet va lite gällt och refrengen va riktigt jobbig. verserna var helt okej, tyckte dem blev bättre ju längre låten gick. betyg: 6/10;D
Videon va fett nice.. men jag gillade inte låten lika mkt.. fett beat iaf.. shue
Vilda väst!
lägg upp den på youtube.com
aa diggade inte eran rapp llr refräng speciellt mkt, men videon va riktigt skön faktist, mkt bättre än danish nya video tex. o den har ju fått fett med uppmärksamhet nu på whoa så , upp på denna! päjz
reffen va keff:P men videon va helt fet ! bra klippt o allting.. rappen va bra
Sköön video som fan:) Nice låt men tkr ache lägger de lite skönare..men crille lägger de skönt oxå:)
Jag såg dig i falun och tyckte du verka soft! Jag vill se videon fan,. kan du styra ny länk?