I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

John kekke Henka Rebecca & Davd - Session

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-12-27 01:33

John kekke Henka Rebecca & Davd - Session

jo.. vi hade trist ikväll så john letade upp nå beat å vi alla satte oss å skrev några rader var å kickade lite hehe..
Rebecca har väll mer i vanliga fall sysslat med sång ... hehe så bara kul sak men yeah yeah! KRITIK

http://ophone.locopaco.com/John,Kekke,Henka,Rebecca&Davd-session.mp3

1 John
2 kekke
3 Henka
4 Rebecca
5 David
6 Henka igen haha ..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-27 01:33

cp jag är på länka .. aja kopiera å klistra in , är fan för trött för gorma å fixa ha

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-27 01:35
http://ophone.locopaco.com/John,Kekke,Henka,Rebecca&Davd-session.mp3

Spelade in på olika ställen! därav kvalité skillnaden!
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen

2006-12-27 01:36
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen

2006-12-27 01:42
John, gillade rösten som fan i denna. Nice text också, aldrig hört dig köra såhär. Bara kärlekslåtar och depptracks, detta var bättre.

Kekke, du försöker dig på ett flow som du inte hanterar alls. Det låter så ansträngt, och med denna sjukt ansträngda takthållning så låter det bara osäkert och ja.. Texten var väl helt ok, låter slarvigt ihopsatt men det funkar, helt klart.

Henka, gammal text. Lite tråkigt, börjar bli less dom där raderna nu. Speciellt dom två första :) Flowet låter osäkert? Var du hög nu igen?

Rebecca, koolt tjejen. Du som skrivit texten själv? Big ups hur som helst. Trodde de skulle låta B A J S (ogillar tjejrap) Ta de inte personligt!

David, jaadu.. Även om jag ogillar loverap och frizonstylish så tycker jag fan att du är bättre på den stilen. Tycker du skriver bra djupa texter men inte våldsironi, du är för snäll och kramgo helt enkelt för att spotta elaka rim! ;>

Peace, yo!

2006-12-27 01:44
hehe det är du som är kramgo Michael :)

Det är kul med sånna hära låtar.. tycker bara det är svårt att få till en hel låt med bra text.. Eller tyckte iaf.. tänker lite annorlunda när jag skriver text nowadays!

puss

2006-12-27 01:45
Aight, I see mayne

2006-12-27 01:52
Tyckte att den var sköön :)
Rappare

2006-12-27 01:53
Första snubben - Det lät som radtugg i mina öron tyvärr. Jag tappade intresset efter ett par bars då det var ett och samma :(
Kekke - Intressant flow.
Henka - Började bra, sen dvala det lite.
Bruden - Det funkade helt klart :)
Sista - Neh, vet inte.. sådär antar jag.

I helhet tror jag tjejen var mest intressant av alla :P jag är trött och okoncentrerad BLAOW

1.5/5
facebook.com/idiomatisk - fan page

2006-12-27 01:58
1 John - sådär, inge jag digga
2 kekke - du måste lära dig artikulera, annars tight
3 Henka - trodde du skulle va en av de bästa när jag hörde början, sen blev de weird
4 Rebecca - jag brukar gilla tjej rapp, detta var värdelöst
5 David - du låter osäker lite och din röst ändras, försök håll samma hela vägen, annars var de aight
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.

2006-12-27 02:09
Tjoos!

Soft beat

john lite otydligt på vissa ställen

samma med kekke, resten va tydligare.

ja är inte mycket för battle text. men den var helt oki sakna en tung hook. men men nu ska ja krasha natti boys!
Nya singeln "Natten är min" ft Armin Starmo släpps snart!
www.klubbkoll.se/www.nattstad.se/phenomenal
MOVE ENTERTAINMENT

2006-12-27 02:21
Skön låt.
Aggresivt flow utav Kekke !

2006-12-27 02:22
seriöst.. ska den här ligan bli bra nångång? :S hur länge har typ henka kekke davd och dem kört nu? utan utveckling varken flowmässigt eller textmässigt?
http://www.myspace.com/bigdomilicous

2006-12-27 03:45

Tycker det blev soft ..

2006-12-27 04:15
Michael - Tack föratt du gillar mina djupare texter : ) jag är inte mkt för sånt här men jag kommer göra ett försök till snart på mitt nethplay med nån låt ;) Du får väll lyssna då :)

racapp - mjo jag är inte van vid att skriva sen spela in utan att få läsa nått ^^ men tack ändå : )

Dominic - hur länge jag hållt på.. hm få se.. ca1år ? din tönt sluta yttra dig i trådar mot folk när du vet att du är sämre själv
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -

2006-12-27 13:47
tack alla för ni tar er tid å checka , kul att vissa gillar ..

jo mitt flow, tänkte är ju bara en session så.. är väll då man ska testa lite nytt å exprimentera lite .. hehe

2006-12-27 13:51
allt är väll okej antar jag,,det är ju trotts allt bara en sessoin liks,=)

fridens liljór

http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022

2006-12-27 15:05
mer ???

2006-12-27 15:53
helt okej dawgs . lite dålig kvalitet då ? =/ nårra låter som om  ni va off iaf ..

men helt ok .
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2006-12-27 16:05
Som sagt session och inte hör jag något dvalande.. tycker flowet sitter skönt genom alla mina bars.. vi första barsen e fett nötta nu ;D hahaha.. men jaja ;d

2006-12-27 17:06
yeah!

2006-12-27 18:22

Fattar inte varför ni säg er att kekke har ett bra flow när han är offbeat halva versen? .. fattar inte ..

2006-12-27 18:31
mena.. han kan inte rappa i takt för fem öre den där killen..

jag ska lära han...

2006-12-27 19:14
DAVd - Haha "när du inte kan göra bättre själv?".. haha, vadå så du tror ärligt att du är bättre än mig? HA!
http://www.myspace.com/bigdomilicous

2006-12-27 19:34
Är inget stort fan av varken dominic eller DAVd, båda suger men kan lätt säga att dominic är mycket.. mycket.. mycket bättre än DAVd rappmässit och textmässigt

jämförelser

Dominic - Kevin Fedderline
DAVd - Idol-Eddie

båda suger, båda tror dom kan rappa, ena bätre än den andra

och alal ni som säger rebecka e bra, vill itne va hater men ni kommer inte få henne i sängs haha, ne men jag ser bara inte vad ni tycker är bra :)!, antingen underskattar ni tjej rapp eller så vill ni bara uppmuntra henne

2006-12-27 21:00
Tack alla som tog sig tid att kommentera :)

Racapp

Det var första gången som jag provade rappa..
So give me a break....

2006-12-27 21:39
och alal ni som säger rebecka e bra, vill itne va hater men ni kommer inte få henne i sängs haha, ne men jag ser bara inte vad ni tycker är bra :)!, antingen underskattar ni tjej rapp eller så vill ni bara uppmuntra henne

Racapp är inte känd för att vara så smart i sina kommentarer här på whoa och där kom ett till bevis! Nu kommer han skriva en uppsats på 500 ord som förklarar hur smart han egentligen är! Men mister Ghostwriter, vi bryr oss inte.. Stick bara!

Rebecca gjorde jävligt bra ifrån sig på denna för att vara första gången.. Riktigt imponerad! you go girl!

2006-12-27 21:55
tyvärr höll de inte men bara kicka på så kommer de..

http://www.markemusik.se
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner
Några datanördsfittor som ändå lägger de fel

2006-12-27 22:19
ophone, "haha" som du inte gjorde med tjock text efter de du gjorde med tjocktext har en stor del, det betyder att jag skämta, som du ser raden efter så skrev jag vad jag menar, antingen underskattar ni eller så vill nmi bara uppmuntra

däremot, viste jag inte att de va första gången hon rappa och de höjde lite, de gjorde hon riktigt för o vara första, men ändå tyckte inte JAG om de, p.g.a jag lyssnar på mycke tjej rapp så har jag lite högre krav än ni som inte alls lyssnar på de,

hon var bra för första gången, i give you that, fortsätt så kommer de inom snart framtid,

2006-12-27 22:41
hipPOP är inte riktigt min stil jag lyssnar på, ingen kul låt denna heller, men john lägger det förvånansvärt bättre på denna låt, men allt som allt mådde jag dåligt av låten.
all the best!

Press down firmly to seal...
Manager: Underground Beats

Bakom betongmurar och verklighetsflykt målar den nakna konstnären kärleksbrev i sanskrit.

2006-12-28 00:37

stackare : (

2006-12-28 01:17
tack alla ..!

2006-12-28 10:07
fan va skön låt pallar inte gå inte på detaljer;Dnyss vaknat:P:P

men rebecca va jallafall en av dom bästa tjejerna jag har hört jalla fall ni andra va också bra men men

pz
Babylon ska falla o jag vill de ska falla nu

2006-12-28 10:30
detta va kass

2006-12-28 12:23
hehe.. en del skriver att det är skitbra.. andra skriver att ingen av oss kan rappa..

2006-12-29 13:05
fatd0454 & Ophone
Tack fan! =D

Racapp

Det är ju bättre att du är ärlig iaf :) Vill inte få bra kritik, bara för att jag är tjej.. Men jag vet inte om jag ska rappa på nån fler låt..
Var bara en sån där rolig grej hehe =P

2006-12-29 13:09
Ophone P22
dom som skriver att de är skitbra är väll antagligen era
kompisar? =) hihihi

2006-12-29 19:36
akse P17 du tror det va?

2006-12-29 19:52
jag tror han har rätt fkatiskt

2007-01-02 14:36
kekke å henka var fetast!  tyckte dt lätt bra! pez