Storhets med rösten skitskön.. grym text o flow.Shazaam , känns som han ligger på samma nivå som vanligt (grymt flow text o allt) MEN skulle va kul o se att han gjorde nått riktigt JÄVLA bra snart, nå outstandin.. Det har man sett förr :)Nickokick , en personlig favorit, han sättere heltajt.Mgee , faktiskt aldrig hört förr, överraskande bra! :D skitbra.Dubblaa var helt okej, nåra spec sköna rader!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
brabra!
TS är ett troll :)
fett allihopa!
http://www.herrbitter.blogg.se/
tack för alla kommentarer....fortsätt kommenteraChai-Of-Lattshoo - du har hört mig förut ....huset t.ex :D ALLMOST GOOD!
EVIGHETSPUSSLET IN PROGRESS...
Detta är riktigt nice!
JONIS REST IN POWER
har inte låten, kan någon länka om?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
badabing, soft att det diggas
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
"nyheten har nått till mikrofoner, o dom kallar mig the boogie man"
http://www.speedyshare.com/497368164.html
detta va näääjs!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nice som fan
www.myspace.com/suspectrap
storhets-har lagt det bättre Shazaam-samma där Nicko- lägger det nice Mgee-Aldrig hört, men detta var lovande dubblaa- lägger det överdrivet tightast på hela låten, älskar din stil verkligen1
håll utkik efter Dubblaa's tape "På Återseende" samt Almost Goods mixtape och Dvv's netplay. och glöm inte Nicko McFish - På allmän begäran som är under construction
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
asso de e så jävla spännande o höra nya verser av Shazzzee!
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
yeah...granar å hela skiten...pejjs alla!
soooft man blir vad man äter så kalla mig fitta, är bajtad btw :P! good jul!
riktigt tung låt :D niic beat o niice rap :D
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Det e förfan inte bajt-
skärp er nu, "man blir vad man äter, så kalla mig *blank*", är ett vedertaget begrepp, jag har kört "så kalla mig emcee" innan sober, och liksom? det är det som är meningen, var och en har sin twist på det, det är så det rullar in the rapgame.
tyst nu phil
Det behöver ju inte va bajt för att nån innan kanske har lagt en liknande rad? det finns faktiskt folk som kommer på samma saker utan att dom vet om det =)
när någon baitar rakt av blir man lite sur kanske, men så är ju inte fallet, keep your shirt on.
Till och börja med NJUT av låten o snacka inte bite , inget här e biteat ni som lägger replies där det innehållet bite är det mer än bara bull för dessa killar har ingen nytta av hype så plz peace tysta gubbar här kommer kritiken... se er omkring istället Storhets : Lägger det fett med låg acapella diggas , låter reeeel gangstah detta gillas grovt, peace storhets..Shazam : jag hade kunnat skjuta min familj för ditt flyt tankesätt och låtskrivning, haha nee men du behöver man inte ens kritisera du lägger det för FETT man peaceee roarrrMcFish : fiiiiiiish ofc droppar det nice gillas , har inte lyssnat så mycket på dig men det här e det bästa jag hört iaf , du lägger det så man hör exact va du säger men ändå snabbt det gillar jag fett , fuck nu e jag förvirrad ajja lite full är jag god jul :P Mgee : aldrig hört dig förut , såååå välkommen in i min mp3 spelare , nice flow fina bars och härlig röst , så big up love for u wiggah peazeeeDubblaa : Nice mannen , dubbl AA fett , du finns på min mp3 aswell , diggar dig , peace :) allt från me myself and my wiggaz back to tha beerz and booze cuz its christmas så GOD JUL!!
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
btw jag råka skriva hype där det skulle stå bite , sorry haha ingen mer öl för das deepfieshey
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
upp upp upp
god jul på sverige åter igen och tack för alla kommentarer och lägg ner tjafset...det e ju fucking christmas....då ska man vara snäll :D
ellerhur! det är julafton FFS
JONIS REST IN POWER
länken funkar ej .. langa ny tack
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Efter bara några sekunder visste man att denna skulle pumpas 24/7 ! Sjukligt nice. Det kan fan inte gå fel med denna lineupen!
varför kan jag inte ladda ner?
Hade hört alla utom DubblaA innan denna låten alla lade det riktigt bra;Storhets: Stabilt, inget speciellt. Gick HemShazaam; Flyter som nilen, som vanligtNicko MCFish: Fan vad jag diggar dej på detta beatet!Mgee: Bra flytDubblaA: GOD DAMN! Första gången jag hör dej (?) , riktigt jävla bra! Förresten va de du som va me i SlackerRapers i tagteam? tyckte jag kände igen rösten ändå
dubblaa, mannie fan du är tttight! keep it the fuck up. du är min nya idol lätt!
www.femtastic.se
Alla la det fett men jag tycker Shazaam la det fetast:)
Okej, tyckte väl det. Peace!
nja... fyndiga rim men jävligt tråkigt.... men ni e duktiga rappare alla!! peace
Storhets! Fan va bra! Shaz är helt jävla galen nicko är också astajt.. riktigt jävla najs Mgee har jag aldrig hört förr.. fy fan va bra dubblaa sänker standareden en hel del.. men det är inte dålig Fan vilken standard:D älskade denna
fett fett som vanligt... alla langade fett bra skit. PEACE!
857
skön att lyssna på, helt okej snapp bam!
http://www.myspace.com/localexpressions
vill ha länken .. som funkar då..