I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Magistern - Pengar

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-01-03 03:46
Du går runt med den kedjan på gatan va? Pimpar horor och cuttar fitter eller? Kolla, som en relativt opartiskt läsare av alla dessa inlägg; vem känner du i Malmö? Jag bor i Göteborg, och jag satsar min högra pungkula att jag känner mer än hälften av rapparna som du rider loss kuken på. Nu ska du inte vara så kaxig med all din skit, för du har mycket kvar att lära dig, du har en lång utveckling framför dig; om du tror att en sån här låt ska få folk att öppna ögonen för dig mano, så har du pissat på fel buske. Och ta inte vad jag skriver som "hat", min kära rappare, detta är konstruktiv kritik; step ya shit up.

Gå inte runt och sno namn från folk, och nej, jag snodde inte mitt namn från Skoob i Das EFX (vilka du troligtvis inte ens vilka det är) eller Scoob Rock; jag har kallats Skoob sen runt -94, det kommer rakt från mitt riktiga namn, men ni svenskar hade svårt att uttala det, så de började kalla mig Skoob. I got my shit covered, hur förklara du ditt namnstjälande?

Step it up!

2007-01-03 05:51
Tungviktarnas Tråd? =]
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor,
jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"

2007-01-03 07:38
snatch ya chain homie!
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!-
"Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."

2007-01-03 08:22
Håller med Sokrates_ ;) haha Underground Beats in tha house, fostrare av svensk hiphops största poet i dagsläget! Peace!

2007-01-03 12:04
jag fick mitt namn i en film triologi som började 2001  och slutade 2006 och jag letade  o letade o hitta iongen rappare som hette så då.. så jag tog det som mitt artist namn när jag började o rappa  ca 2005 då jag började på allvar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-04 01:27
lönt att förstöra tråden...

Back to topic
Jag Är RapparKalja

2007-01-04 01:29
Fucking bajtare knip igen käften lite.. lek inte så stor din fjant!
Vilda väst!

2007-01-04 01:29
och Majistern tog namnnet 1998 så det e väl si sådär 3 år tidigare...
Manager: Underground Beats

Bakom betongmurar och verklighetsflykt målar den nakna konstnären kärleksbrev i sanskrit.

2007-01-04 01:32
Måste bara påpeka att du är fett ful
Vilda väst!

2007-01-04 01:32
Hur kan man bajta av nån som man inte ens visste existerade?
Jag Är RapparKalja

2007-01-04 01:35
jag tror jag ska byta namn till ken ring
Vilda väst!

2007-01-04 01:58
En mer pinsam snubbe får man ju leta efter. Snälla Herr "pontan" lär dig stava/skriva på svenska innan du gör ditt patetiskt tafattiga försök att försvara orsaken till din utvecklingsstörda hjärna på.

Har inte ens lyssnat på låten, den är inte värd ett uns utav min bandbredd.

2007-01-04 02:57
Byt namn så slipper du hatet!

www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen

2007-01-05 02:11
Vem bryr sig ärligt talat,,, bajtar man måste man väl veta om att det redan finns eller hur?
Jag Är RapparKalja

2007-01-05 02:19
hee en sak ska ni ha klart för er tänker inte byta namn för nån fucking skull.. tror ni att jag bryr mig om ert hat mot  mig i dont give a fuck kommer med töntiga fucking jävla hot bakom datan osv ni skämmer ut er fan...   om ni värkligen vill göra mig skadad knacka på min dörr istället för o snacka skit på datan  o sånt bullskit  jag är inte ett dugg rädd för er fuckers
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.