wilen - I'm gon be allright (kaggen prod.)
yes, gör fett mycket nu känns de som, men de känns bra och lätt just nu. speciellt med engelskan, så why not! Rap, mix, text: jag Beat: Kaggen Länk:http://www.speedyshare.com/593835711.html Text: reff x2
All we need's tonight and we're gon' be allright Just let me see you smile and I'ma be alright Let me feel your body next to mine I'd never let you down, you know that, right?
Listen baby, this is crazy, you got me loosin' my mind Feelin like I ain't alive unless you is around And um, what am I suppose to do with that? Usally I just wanna grab some boobs and ass And you know, the truth and fact Is I was actually kinda cool with that But you make these broken dreams of smokin' weed To open fields of hopes and dreams and I just hope to see You holdin me for a very long time, cus you know I feel Totally like holy gees, the way I feel inside when I see that smile I don't know what it is, but it makes me feel just like I'ma be alright I'll never leave your side, nah never, evens thru the Coldest nights I'll hold you tight, you know I'm right And you gave me hope, So now I owe you life But it's a small price to pay to watch you smile that way And I never wanna see you cry okay, cus I'm afraid If you do, I will cry as well, so just keep that smile on your face And I'ma be allright reff x2http://www.speedyshare.com/593835711.html
www.myspace.com/kdlwilen
allt är bra förutom mixen, jag diggar den inte...ditt uttal blir bara bättre och bättre, beatet va ganska knas men soft ändå..fortstätt såhär!..diggar ditt flow somfan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha va skön! Det låter riktigt bra på engelska. Fast detta beat kommer jag knappt ihåg att jag gjort. haha Usally I just wanna grab some boobs and ass!
tackar! tycker också mixen är knasig, har dock mixat precis som jag brukar göra.. så fattar inte varför de blev sådär.. hehe, brukar inte skriva proddarens namn sådär, men du är ju fett med känd o sånt, så tänkte rida lite på det :D
www.myspace.com/kdlwilen
nice som fan, som vanligt då.. soft röst, sköna rim och du har ett budskap. Låter riktigt bra som Kaggen sa.. Pz
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Oj, de här va en riktigt riktigt underbar låt. Riktigt skönt beat. och snygg rap. sång rappen i reffen va riktigt snygg faktist. Och utalet är mer än duglit men de går allti å slipa på. Men din delivery va läskigt snyggt, De så jag inte alls tycker om är mixningen. den är under all kretik. De ligger för mycket i bas registret. mixen känns sopm om den slår över. hela mixningen va grötig.... jag skulle jätte gärna vilja höra denna låt med en bra mixning då skulle den äga. nu blir de jobbigt å lyssna på den bara för att mixen e paj... men keep it up! för förutom mixen så va de här bra svensk hiphop //B
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
som ja sa.. det är skit tight.. ja älskar det.. du och sångreffränger går som handen i hansken!.. mixningen orkar ja inte kommentera för den är ja för trött för att lägga märke till riktigt, ja har varit vaken i 24 timmar... men den är sjukt tight.. bara uttalet, men det vet du.. men fortsätter du såhär så ska du se att uttalet blir snabbt mkt bättre!... vi får ta och hooka något snart!.. pz
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
den r fet asså, diggar fan detta lite mer en the swedish!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
fettttt
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night
Fett sooft låt asså ! :D Du blir bara bättre och bättre mayn. Din engelska är as sooft, flowet är sjukt bra som vanligt, rösten är speciell och fett najs :) Keeep em coming ;);)
www.myspace.com/dahermusik
tackar trofast, jag vet det :) men satte hela versen så orka inte ta om det.. hade fett svårt o uttala "for a very" överhuvetaget av nån anledning..
www.myspace.com/kdlwilen
Det knäcker vi en bärs på! fan vad skön låt,tänker inte ens nämna mixningen..
nice wille, nice...
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
så jävla råfet :D:D:D:D:D diggas sönder.. peace
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
tackar!
www.myspace.com/kdlwilen
opp!
www.myspace.com/kdlwilen
tackar!
www.myspace.com/kdlwilen
om 122 har laddat ner låten, men typ 15 har kommenterat.. då tycker jag det är konstigt :)
www.myspace.com/kdlwilen
du är bättre på eng än swe. kör mer eng :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
skön laidback, riktigt skön röst , riktigt tung röst ! hehe. härlig att lyssna på ;) bra uttal låter inte så tillgjort som det gör för vissa andra som kickar på engelska, förutom som någon annan i tråden sa, "for a very long time" uttalet på very där e lite svengelska varning men förutom det så va uttalet riktigt skönt, skön delivery, inge tråkig på nåt sätt. Aja tungt första jag hört me dej, men fortsätt kicka o släppa osv!Peace!
tackar!
www.myspace.com/kdlwilen
161 downloads och 26 kommentarer.. haha jag tycker den är helmysig.. förmodligen den bästa på engelska jag hört med dig..
Den är soft. Du är duktig men jag tror din de-esser spökar. Det låter som du läspar då, så till nästa gång kör utan de-esser.
facebook.com/idiomatisk - fan page
kör jag utan de-esser skär essen sönder öronen :) tackar !
www.myspace.com/kdlwilen
Riktigt skön låt, skiter i mixningen eftersom låten i helhet är helt skön, Deliveryt är skitgalet bra, UPPA DENNA TRÅD. för de är den värd som fan! Peace
tackar!
www.myspace.com/kdlwilen
shiit detta var riktiigt nice..;D..SKÖÖN fortsätt så vill höra mer eng av dig..!!
Www.DeKaN.Studio.Nu
Bara jag som tycker att han flowade jävligt skönt och annorlunda ?
Aii
fett kul att så många gillar!
www.myspace.com/kdlwilen
opp
www.myspace.com/kdlwilen
prövar o slänga upp en sista gång till då
www.myspace.com/kdlwilen
Riitktigt sköön..;)
Yeeh ma!
nnnnajs:) skön på engelskan, det flyter på riktigt bra
Ahh den va skön! Nice flow, nice text nice text allt va bra :D Keep it up! Peace
http://Myspace.com/Slukarn
coolio! upp
www.myspace.com/kdlwilen
240 har tankat, 28 har kommenterat.. hahaha makes me maaaaaad :)
www.myspace.com/kdlwilen
okej, sista, lovar :D
www.myspace.com/kdlwilen
Skön som fan, kör mer på engelska!
www.myspace.com/suspectrap
riktigt nice =)...peace
Konse''
den var skön.. hahha hela skiten var sommar aktig ;) faan va nice
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
din röst känns mycket bättre på engelska, uttalet är fresh trode jag verkligen inte! låten e laid back och skön!
soundcloud.com/brormusk/sets
Påminner faktiskt rätt mycket om everlast! en inspirations källa kanske?
soundcloud.com/brormusk/sets
tackar!schri: haha, du är den andra som säger det! men nej, jag har faktiskt aldrig ens hört everlast.. enda jag vet om honom är att han o eminem inte är polare direkt.
www.myspace.com/kdlwilen