Maketo - Grattis Mamma.mp3 (Första låten på Svenska)
http://www.speedyshare.com/712775842.html
Här har ni min födelsedagspresent till min mor och samtidigt min första seriösa låt på svenska..
lämna kritik eller kommentarer, gör som ni själva vill för jag skiter i alla negativa idioter..
detta är en låt till min mor och därefter skiter jag i om ni kritiserar :P men lämna ändå nått om ni har lust,
dock är alltid konstruktiv kritik alltid bra att få...'
http://www.speedyshare.com/712775842.html
Lyrik:
Reffräng//** dina änglavingar ger oss jämna vindar jag ger dig en låt och lämnar inga ord kvar,ser ett stort hav av kärlek jag har blivit en man med stor moral tack vare dig, tack vare din ständiga närhet Reffräng//**¨
Vers 1.. jag vill tacka dig för allt du har gett mig du har lett mig in på livets rätta stig hållit jämna kliv och om jag tynar bort så är det hos dig jag hämtar liv igen du håller oss uppe på dina stöttande axlar det är beundrande att du ej tröttnade, mamma mycket hände, och jag försökte att stanna men jag flyttade till pappa, och ta mig inte fel på orden jag älskar er två mest på denna jorden ni är lika mycket värda, för ni delar på samma känsla som jag ger till mina föräldrar jag tackar er för denna gåva som kallas för livet ja vi fallit genom skiten om och om igen men vi har alltid tagit oss upp igen jag lämnar första versen med denna nödfulla raden: jag älskar dig mamma, och grattis på födelsedagen
jag lämnar första versen med denna nödfulla raden: jag älskar dig mamma, och grattis på födelsedagen
Reffräng//** dina änglavingar ger oss jämna vindar jag ger dig en låt och lämnar inga ord kvar,ser ett stort hav av kärlek jag har blivit en man med stor moral tack vare dig, tack vare din ständiga närhet Reffräng//**¨
Vers 2.. du har lyckats med uppfostra alla dina barn även om Du har gått igenom ett helvete till liv jag kommer aldrig vända ryggen till lika bra att du förväntar dig att vi alltid kommer finnas här att vi alltid kommer älska dig om du faller ner så är det självklart att vi hämtar dig tar en paus från texten och känner hur sorgen växer över att tänka på hur du har blivit behandlad och ändå är du en änglalik individ som har tålamod som alltid ger allt tid som alltid har gett men aldrig tagit emot som har fått ödets slag men aldrig slagit emot jag älskar dig mamma och tack för detta stadiga mod som du har gett till mig och alla dina ättlingar vi har gått igenom svåra tider som va regniga jag lämnar sista versen med denna nödfulla raden: jag älskar dig mamma, och grattis på födelsedagen
(Vi alla älskar dig Mamma)
Reffräng//** dina änglavingar ger oss jämna vindar jag ger dig en låt och lämnar inga ord kvar,ser ett stort hav av kärlek jag har blivit en man med stor moral tack va
Soon in your Fridge, mofo..
|