Slukarn - Ta åt dig(Höjd accapella)
Tja! Detta är samma låt som ja la upp igår fasst med höjd accapella eftersom den var så låg förut.
Hoppas ni diggar den.
Låten <--- LÄNK!
Kommentera gärna !!! Glöm ej det nu.
Vers 1
Battlar på bakgator mot kladdkakor käkar upp er allihop som en hungrig alligator wraaah Du runkar, till slukarn på din mp3 du är lika äcklig som när bögar gör det 3 skryter om hur du flyter på whoa men igentligen flyter du i barnbassänger lika sannt deja vu en riktig fuckedup rapper som diskar micken säger att du säljer men livnär dig på dicken Försöker vinna respekt genom din skit Men du åker på nit med en bottenlös kritik Ärligt talat vafan gör du här bäst att hoppa från ett hus för nu vet alla vem du är Vänta inte tills du gått för långt backa nu Stanna kvar i soffan innan ja lackar ur fattar du? Ingen vapenvila jag har nyss bytt magasin Skotten kommer flöda ur min tryckkabin som poesin
Vers 2
ta o sluta nu för detta håller inte Vet du, slukarn alltid vinner som i gammla action filmer Snackar skit om att du battlar vem som helst Men skulle aldrig kunna ta mej inte ens om jag var sämst Har du nåt emot mej så får du en pungspark inget tungt ark utan ett jätte lugnt knark hatar hatare som hatar att bli hatade men hatar du så hatar jag och hatar du mej så dödar jag dig Snackar om feta rimm i varrenda rad men vet du vad bög rimmar ej keff så kankse dags o lägga av Kör ej med mördrapp, inte min stil Försäker täta hålen på din kropp med nål tråd och textil Jag förstår att du väntat väldigt länge medans dina enda vänner byter sida till en svenne den här gången är det du som blir utanför Du lämnas smutsig, nedtryckt och mycket tjockare en smör
http://Myspace.com/Slukarn
|