Slukarn - Ta åt dig(Höjd accapella) Tja!Detta är samma låt som ja la upp igår fasst med höjd accapella eftersom den var så låg förut.Hoppas ni diggar den.Låten <--- LÄNK!Kommentera gärna !!! Glöm ej det nu.Vers 1Battlar på bakgator mot kladdkakorkäkar upp er allihop som en hungrig alligator wraaahDu runkar, till slukarn på din mp3du är lika äcklig som när bögar gör det 3skryter om hur du flyter på whoamen igentligen flyter du i barnbassänger lika sannt deja vuen riktig fuckedup rapper som diskar mickensäger att du säljer men livnär dig på dickenFörsöker vinna respekt genom din skitMen du åker på nit med en bottenlös kritikÄrligt talat vafan gör du härbäst att hoppa från ett hus för nu vet alla vem du ärVänta inte tills du gått för långt backa nuStanna kvar i soffan innan ja lackar ur fattar du?Ingen vapenvila jag har nyss bytt magasin Skotten kommer flöda ur min tryckkabin som poesinVers 2ta o sluta nu för detta håller inteVet du, slukarn alltid vinner som i gammla action filmerSnackar skit om att du battlar vem som helstMen skulle aldrig kunna ta mej inte ens om jag var sämstHar du nåt emot mej så får du en pungsparkinget tungt ark utan ett jätte lugnt knarkhatar hatare som hatar att bli hatademen hatar du så hatar jag och hatar du mej så dödar jag digSnackar om feta rimm i varrenda radmen vet du vad bög rimmar ej keff så kankse dags o lägga avKör ej med mördrapp, inte min stilFörsäker täta hålen på din kropp med nål tråd och textilJag förstår att du väntat väldigt längemedans dina enda vänner byter sida till en svenneden här gången är det du som blir utanförDu lämnas smutsig, nedtryckt och mycket tjockare en smör