Teach - Step Step
Efter en lång väntan är jag tillbaka med en gratis låt för er... Lyssna och kommentera.... Beat: Statos Rap: Teach
My environment wasn`t ghetto, but I was
Digga det som fan ;D
Hej hej hej hemskt mycket hej
Yeah kommenterar så fort jag kommit hem från skolan:P Peace
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Nice, var e alla?
låter nice mayn! keep the god shit up!
Jo det var okej, rätt tråkigt beat om jag ska vara ärlig, träna lite på engelska uttalet. Det är lite överdrivet ibland. Bra flow och nice röst. Du borde droppa på ett bättre beat, du har ju potential?
Jag kommer att kicka på bättre beats framöver, men jag gillar beatet, därför kickade jag på det.. Hey, alla kan inte gilla samma...
aldrig hört dej förr. men det låter ganska fett!:) oppp
Bra det, du var lite för bra för beatet, men om du gillar det så sure, jag fann det rätt tråkigt, hehe.. //Peace
Tack så mycket, jag tar det som en komplimang... Now where is everybody??
aah detta va helt okej :P beatet gillade jag dock inte..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Upp!
Joråå det var rätt nice, lite för oldskool flow, men tungt :)
statos nice beat mayn damn dawg nice flow you got statos beat bumpin aldrig hört dig förut men tycjer inte det finns nått o klaga på keep droppin them bombs one love DZP
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Tööng.. asså jag säger som nån tidigare du e för bra för beatet.. I like your style baby! UPP!
Fan mannen detta va grymt skönt:P Diggade beatet som fan:P Peace
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
kvaliten finns där helt klart diggar den lite lätt du kommer bli bättre och bättre ok big up
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
bra skit. digga som fan!
Du lägger ribban lika högt som höjdhopp för dvärgar
Nä, detta tilltalade mig inte det minsta, tyvärr. Sorry.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack så mycket allihopa... Kommer börja spela in en skiva tag framöver, men det kommer lite gratis shit då o då... Keep em comin...
Yooo, jag visste detta är skit tung låt...Beaten pumpade ut niceness. Teach keeps it real.
skönt faktiskt!
Skön låt.. beatet tycker jag är lite jobbigt men ;) funkis :) skön engelska :P
Hjulet snurrar men hamstern är död
Yalla
Tung låt, diggades! Keep it up! Peace!
LGTM
tungt, tungt.. du e fanemej duktig! upp me denna!
Science Genius Girl
Tacksam för alla svar, men var fan är allihopa? Vakna lite
a låten funkade assså:P
Coolcrush icekillah
ouuuh tuung. beatet var iofs ingen höjdare, förstörde ganska mycket. men riktigt skönt flow, keep it up! peys
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Tack så mycket folk, keep em comin..
helt klart ok mannen. men som det sagts innan , beatet blir för enformigt.. det dingar i öronen till slut. Diggar reffen hårdast. pz out /snake.
Lev hårt dö ung !
Diggade detta!:)
www.myspace.com/suspectrap
nej inte (alls) riktigt min musiksmak, tur att man har lite american pie naked mile laddat o förhoppningsvis kan stilla nerverna lite efter det där ekot slagit rot i bakhuvvvet..
Javisst
Var fett,gillade dock inte beatet.
abdelkader borde vara stolt över dig!! haha skämta bara d lät helt ok
Abdelkader blir inte stolt, han ler bara...
yeah yeah yeah now that's gangsta boi! big up
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
Thanks