Dennis - Love hurts (ft. rainmaker)
skrev denna för länge sedan , Tänkte slänga upp den, för den låg ändå bara och skräpade på datorn.. Det var tillägnad mitt ex en gång i tiden, men inte nu:) så tänk på att det skulle va till just ditt ex, if you like :) hehe, så ta för er ;) rainmaker på reffen ;)
http://www.speedyshare.com/459601318.html kommentera folks :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
YEEES! först med att kommentera :D ska lyssna , återkommer snart !
Jofan, den var fan skön denna ju :). trodde det skulle var nån kass jävla kärlekslåt, men den var fan bra. Keep up the good work !!
skön låt dennis:P Men kändes lite konstigt när rain kommer in i 120 medans du kör i 75!;) menmen funkar! big up:P
jojo texten var bra och du la de i bra takt ! Men som gabbe sa : Det vart inte bra när rain kommer in i 12313 km/h! det vart riktigt dåligt tkr jag ! bra annars !
hohohihihahahehe
jojooo DÄÄNNIIS du e lika söt som vanligt å lägger de bra :D
aa varje dag
Engiz, gabbe, nico och tobbe - tack för kritik :) mer ?:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dennis, du var fan bra !:) rain la det skönt, fast det gick lite för fort. tycker att dennis var bäst på den hära !:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Tack till alla som diggar :) en sista upp för ikväll då.. godnatt :)
Hehe det var det här jag kände också. Min del i det hela var inte så laidback och skärde sig väll. Men samtidigt ville jag göra nå annorlunda så det lät som en refräng och inte bara som 8 rader mitt i allt. Dennis, som redan nämt. Dina verser var behagliga och laidback :) det blev en soft låt.
facebook.com/idiomatisk - fan page
dennis fan.. du blir bättre:) bra text och flow.. säger som tidigare i tråden, låter konstigt när rain kommer in så snabbt! good work! peyz
JimmY
André - thx :) Men du la en skön reff tyckte jag :) det vart en grym mp3.:)Jimmy - tacktack jimmy :)
Shit vad du har blivit bättre, du la det hur bra som helst.. Nå små saker som kan bli bättre men det finns det juh alltid? : ) Förstår Rainmakers idé, annorlunda och bra.. kanske derimot vart lite för snabbt men men kul o vara lite kreativ o testa nya saker! bra bra gubbar :) Peace
tack för kritik robin :D upp..
Han i reffen e fan så skön !
Jag tycker du har utvecklats som fan. digger detta skönt flow, skön text, och mixningen är finfin. keep it up
Engiz - we know, we know ;) JoNn3 P0 - tack för lyssnat :DfreddeC - tack freddeC, det värmer :) mer kommentarer ? :)
Tror inte jag hört Dennis förr, men ja gillar de fan. De va skönt att höra på. Men ja gillar inte reffen så mycket. puss
http://www.myspace.com/quizze
Plonning - Thx man :) tack för kritik :) if you didn´t know så är Dennis - doftgran - Femminuter - Ordblind ;> hoho
Tycker den var helt aiiiiight , som sagt det gick lite fort med rains reff men vafan ja gtyckte om reffen ändå. Du flowade verserna fint , rätt skön röst :) Keep it fo show
Härligt mannen! de går fort framåt=) Hör av dig! Pz!
"Se och lär jag fick pröva mig fram"
tacktack pelle :) thanx man ;) jo jag ska göra det :) puss up on this.. don´t slepp whoa !
Tack cameljointen :) Dialekten är inget jag kan rå för men.. :P nice att det diggas :)
134 nedladdningar, 17 kommentarer,
what is this !?!
uppp !
Förstår inte hur man inte kan digga dialekten, det är juh så skönt o slippa allt gnäll för ett tag :D
yeah =) up on this ^
Fan så bra gjort från din sida dennis, riktigt skön låt. däremot rainmakers del passa inte in i låten enligt mig.
hehe tack Sara :) tacktack för kritik, och tack igen robin:D mer kommentarer ? ;)
upp !
tack jonatan :)
hehe, tack för kritik sara :) alltid öppen för sådant ;) up on this !
haha jag sabbar allt ;)
facebook.com/idiomatisk - fan page
det gör du inte ;) hehe =) Dom måste lyssna på den noggrannare , så dom får en överblick av den exklusiva mp3:n :D hehe
uppp ^
Upp en sista gång på denna ...