Pelle & knAs - Mot Oss Två
Tjuuh , Knas var at maah place i helgen , spelade in detta idag , bakis /bakbäng w/e =) Resultatet blev detta : Lååååt Skadar inte med comments. Lååååt
Det blev fel med mixningen i nått ord på knas vers , Just for the record
Då ska vi se, Riktigt skönt måste jag säga.. Pelle: Du hade grymt skön röst, riktigt jävla skönt flow ;) Texten var bra. knAs: Skön som fan, det var najjs som satan. texten var bra. Båda var lika sköna! ;D Bra låt som fan!!! Peace.
Riktigt grymt =) Pelle du lät bra, härlig deliviry, flowet var bra och det jag diggade mest det var texten. Knas - Har aldrig hört dig förr men du lät bra också! jag är som er - Lat, så jag orkar inte skriva mer pusshejsan
det här var tuungt låten brakade loss i 24:e sekunden och forsatte gunga. Lite halv tråkig reff fast ändå tung men 2 tunga verser lyfte upp den. Norbotten upp in this! shuu
Punkt!
Tack som fan Walle , Mikey Och Viktor!
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuungt!!!!1 Mkt nice delivery pelle.. fett skön röst å fett skönt flow å fett skön text! allt nice pelle ! Reffen: Mkt skööön! Knas: Har sagt det förr men du har utvecklats som faan! Härligt skönt lagt.. gillar din röst som faan.. å härligt flow å allt! Härlig session guys! PiiZ
5 fingrar, 4 chanser
Kul att du kör lite olika flow och inte bara tuggar på med det man vant sig med! Det är bra :D Det enda jag tänker mig är att knas borde få sina rader att rulla ihop bättre!2.8/5
facebook.com/idiomatisk - fan page
Tack för kretiken , uppskattas.
Joda fan detta va skönt:P
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
grymt ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack alla som gillar , it´s nice to hear :)
utvekling ! snyggt !! bra jobbat grabbar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
båda var grymt bra diggar detta shiiiit haha pelle sötast av alla :P ses i helgen gräääbbz PZ KEEP it real
chasse dyker upp som döda fiskar
Tack söt hasse , och kekke :)
denna va tung :)
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Tack kekke , Chasse och tomkar =) Peeeyz
PHEETT :] Nice lagt av era båda, kommer finnas på min playlist ett tag nu :) Pelle : Skönt flow och feta rim, tycker ändå refrängen var helt okey fast jag vet att du inte riktigt var nöjd med den ... vem kan skryta, vem kan flyta // diggas meest :Pkn4s : har bara hört låtarna du gjort med pelle men jag tycker du lyckas bäst i den här låten, riktigt skönt lagt :) för övrigt, perfekt live låt! PEYS
Norrland represent
Haha diggar eran dialekt ! :P nemen den va helt ok(Tummen upp) beatet var skönt. Diggar reffen. texten och flowet var också bra! Slutet var dock väldigt skumt :P Peace !
http://Myspace.com/Slukarn
Tacktack ! Skukarn : Norrland rule ;)
Har just hört den. Tkr att den var helt ok! Pelle : inte det bästa jag har hört från dig Men du flowar på iaf och vet hur man skriver en bra text osv. Keep it up! knas : Vet inte riktigt men det var inte din bästa låt eller session eller vad man ska säga :P iaf så har du bra flow skön text skön röst tkr jag :D iaf keep it up! peace!
tycker den var bra nice text:D
Whooo!!! pelle boy skit fint lagt! detta var nice flowade på rå skönt.. texten la du fint.. å reffen med ;) BIG UP! Knas lätt de bästa jag tror jag hört från dig.. .. flowade på finfint ;) faan denna låten vad toppen grabbz ajja big upp smiska vidare ;) peace ;)
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Tack som fan alla som gillar!! :D peyz
BIG UP mufakkas!!!!!!!!!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Pelle fint flow , texten bra , röstläget gillas ;) Knaz Soft genom nästan som min lilla gris pelle Beatet länge sen du kickade på sånt beat pelle ? :O guldvärt du vet min msn va ? :] Ps Norrland FTW . Ds
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
Tack tack alla :P Macy : GrisPelle? jag trodde vi hade nånting seriöst på gång ? :S ( kan din msn )
mkt mkt bra gjort av er båda ! peace and löööve !
tack lidsrtttttttttttttttttttttttttttttttttttt, knark till landet
Bakbänga är ni ju inte, eftersom Knas motsätter sig droger i alla dess former, right? Helt okej av båda, knas blir bättre och bättre.. Pelle har cool röst... yeah
Låter dock lite Hoodrats inspirerat eftersom förut droppade ni bara kärlekslåtar och deppmusik.. Hehe
Ajjt , haha förstår hur du tänker michael men du borde snacka med knas ... Jag eller knas ville inte likna hoodrats , vi ville bara göra nånting annat än lugn shit . Tack för kommentaren!
aha okej, hehe.. its allright no offence
Tack för kritik micke, kul att höra att man blir bättre :) Men angående de andra.. kom förbi å rök en holk nån dag :) å som pelle sa.. lite less på lugnt shit :)
Jo varför inte... blivit mkt röka på senaste hahaha
Haha :) hör av dig nångång mayn!