wilen - we all
Rap, mix, text: Jag Beat: Broder Länk:http://www.speedyshare.com/234803121.html Text: reff:
We all keep on and just tryin', but some of us fail And all those who fail go thru struggles and pain The sun just will not shine now, tomorrow is grey now And all of us feels all this sorrow and pain
I've been told this world is a happy place But nah, it finds new ways to get me everyday Ain't that stange huh? what am I suppose to do? Don't tell me to try harder, that's old news I want the whole truthf or once I just wanna feel like I did when I was a kid It's was all good then, now I'm dirty all over Dosen't matter if I'm drunk or sober, guess the only difference Is when I'm drunk I don't give a shit Guess this is it, my purpose in life To be hurtin inside, still searchin for light But it's dark everywhere and it's gettin' even darker Gettin' even harder, is the lesson even started? I can't think staright, can't stay in reallity So I drink mayn, get blazed and everything Livin' with pain and agony, and if I'm lucky Life is worse than hell could ever be And if it ain't then I know this fear of dyin' is real But I just hope I have no idea what life is in real reffhttp://www.speedyshare.com/234803121.html
www.myspace.com/kdlwilen
gillar din röst! skön låt! som sagt! dumpa svenskan kör engelska!! jävligt skönt!
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night
Tkr du gör det riktigt bra, bra text, kunde kanske dragit in ÄNNU lite ner kännsla i reffen, men riktigt bra engelska igen, KEEP IT :) pz
- OKAAAAJ
figgedyfett du vet.. som jag sa förut så va reffen lite överdriven
Riktigt skön, bra uttal, skön röst allt sånt du vet.. Big up! pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävligt bra, nice uttal tkr jag ändå.. men en liten jobbig röst i beatet =) men mkt mkt bra låt !
Absolut!
så jävla skön asså fy fan dit utal så jävla nice
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
tackar fan!
www.myspace.com/kdlwilen
najs ...tkr dock du är najsigare på svenska..diggar ditt flow som fan då...men om ett tag kanske detta är fetare..Upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Wilén på engelska? Blev riktigt överaskad, mycket bra jobbat av dig. Forsätt så.... Ciao.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
jag tycker det va bra. Uttalet varierade dock ganska mycket, i reffen låter det inte jätte bra, samtidigt som du hade någon del i versen där det lät kanon! Texten var rätt bra overall, låter snyggare när du kör 4 taker rhyme, 4 rhyme ist för 2 rhyme, 2 rhyme. you get it. Mixningen passar dig, blir rätt dryg i längden dock. SKulle inte funka med denna mix genom en hel platta liksom. Flow great!
www.erikbergstrom.se
den andra engelska låten du gjorde var det bätre uttal på.
work some magic
oh shit.. riktig jävla känsla i denna ! reffen var så fet.. var nog ett av de bästa ja hört dig på eng.. skönt, riktigt skönt
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
tackar!
www.myspace.com/kdlwilen
opp!
www.myspace.com/kdlwilen
Riktigt fet wilen, Låtarna på engelska blir bättre o bättre ditt uttal är mer utvecklat nu! skjysst flow o bra text! UPPPPPPPPPPPPPP
Fan nice. Wille bästa låten på engelska från dig.!
Ciao
tackar!
www.myspace.com/kdlwilen
Diggade fan detta. Tyckte det passade bra med engelska på beatet. Kul att du styrde nåt.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
tackar! afaan!
www.myspace.com/kdlwilen
opp
www.myspace.com/kdlwilen
nice....d bara uttalet som släpper lite ibland!
T.R.A
FETING BÄST! ;D
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
diggar ditt flow i versen till max... reffen diggar jag inte lika mkt.. missförstå mej inte, den suger inte men den var inte lika bra som versen.... din text, nja den var väl helt okej... kunde ha gjorts bättre... men vem är jag att klaga, du gör det så mkt bättre än mej så.... du får ett VG men jag har en känsla av att det kommer bli MVG i framtiden... fortsätt med din grej grabben... Fred Ut!
tackar!
www.myspace.com/kdlwilen
www.myspace.com/kdlwilen
svårt och bestämma mej om jag gillar detta med engelskan.. halvtaskigt uttal, men underbar delivery. tänk på hur du ska uttala "just" för det låter riktigt galet alltså:p Men ah, den var rätt balling
ajty!
www.myspace.com/kdlwilen
www.myspace.com/kdlwilen
sista upp då :)
www.myspace.com/kdlwilen
länken funkar inte för mej, iofs en månad sen den las upp men skulle gärna vilja höra låten, gillade beaten så =)
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
slänger upp imorn då :)
www.myspace.com/kdlwilen