La2niC - Du vet vem Shoo! Jag satt och gjorde ett beat och de blev riktigt fett så jag kickade en morgon session :D:DRapp:La2niCText:La2niCBeat:La2niCMix:La2niCALLT:La2niC =)http://www.speedyshare.com/517988398.htmlJag vet att jag va falsk nån gång på reffen men whatever!
Det var GRYMT la2nic, gillade allt.Du är gryyyyyyyyyyym :)PUSS
Här har ni texten men ni får rättstava den själv ;)Vers1
Ye! M,a,r,c,u,soch jag har en hög posetion som ett hjärter ess//fuck i presentationen , alla vet vem jag ärhan som stavar sitt namn Mr L//Och vare mitt fel att din brud ville ha nåtDe hon behöver som du inte gav hon//men de va bara för namnetså lägg de på minne för alla kan de//Jag har en hög status , som en join i käfftenOch din flickvän va som typ som en hund i rengnet// (Våt)Men vem bryr sig för jag är bara ärligjag säger bara sanningen för ni är värd de//ni försöker va mig men du klara de ejSå ni gör massa dissar men ni slutar utbrännd//ni slutar utskämmd mens jag rockar beatspå ett galet tåg med ett galet beat//
Reff
Du! Du vet vem han är nu!Ni vet vem han är. Han som flippar skitenfrån hiphop med rappen på dom bästa beatsen//Vers2Fan va du är cool när ni droppar stilDu är en äkta gangster , precis som jag vill bli//Jävla wannabe , Jag är hiphop visstMen säg när jag har saggt de ,, mm just de precis//Jävla tönt , ni kan rappa om skitsom att du ska sjuta mig aka vålds ironi//men som sann saggt mycket snack men liten verkstaJag är lika mycket hiphop som du är gangsta//Så halla bara käfftenGrabben de räcker//Folk köper en mik och börja rappa om knarkmen ca 10% av de ni säger är sannt//så lägga bara ner eller sluta rappa helteller skriv om nå vettigt ,än sånt som angår er//än skit samma jag rappar non stopoch de är folket som er ,ah som dödar hiphop//
riktigt fet! =)
okey =)