inte bra..
414. Klubb Knutby
skojja inte :O!
SunShine Reggae!.
hahah yeah THAT'S DA SHIITE XD, riktig gangster låt ;)Pyes
EmM3 @ BMR | Svensk hiphop har aldrigt vart bättre
AMC är ingen kille... ... ... ^o)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är tjej men får en mörk röst när jag rappar! WHATEVER låten är kass jag vet, men den är till kaggen, så skitsamma sluta skriv nu för det ärcker, orkar inte läsa.. hahaha
nördig
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
haha helt bra :D
Junior SM-GULD 2007 så ät skit och dö!
det är detta som whoa behöver!!!! KÄRLEK!!!!... mina högtalare fungerar inte nu så ja kan inte lyssna.. ska göra det imorgon!".... fett!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
jävligt nice igentligen, alla gå inte på hennes sida å lyssna lite mer där, finns jävliggt chilla låtar därPeys
EmM3 @ BMR | Svensk hiphop har aldrigt vart bättre
Man brukar inte lägga ut låtar på Whoa ifall man inte vill ha kommentarer.
aldrig hört en svensk tjej rappa så bra som dej fortsätt så (Y) ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
förstår inte hur ni kan gilla kaggen, jag hatar seriöst den killen. lägga ner tid på att skriva en sån här text ? wtf ? A-M-C aka FjäskarN ^^ HATA KAGGEN
Make love not war
Du lägger det ganska bra Jag älskar oxå kaggen Därför var denna niiiiice ;)
Hur många har du legat med på whoa A-M-C? j/k. hehe.. Nee men det är la ok liksom, peace.
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
hahaha soooooftigasteee!!! Kaggen får fan göra ett gulligt´svar!!
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
Hon dissade inte ens han !
soundcloud.com/jerrones
bra!! :D
Jag är faran som lurar i natten!
jag dissar inte honom änns jävla särbarn, låten är till honom, till själva johan inte för jag dissar själva "kaggen".. orrar
Fyfan va daawligt!
Highfive anyone, anyone?
aa o ja menar att han ska göra ett snällt svar, asso tröga grabbar whoa.
juggen, vill du smeka din mammas pussy?
Dena tråden kommer snart att tas bort.
Jag är faran som lurar i natten!
Orka att några säger att hon slickar min röv! Detta är en fin låt med mkt humor i den. Det var jag som gjorde beatet och hon ville skoja sej lite =) Denna tjejen är nog bättre än dom flesta som skriver att den är dålig. AMC (L) =P
Kaggen, hahaha du får svara tillbaka ju lillskit! puss baby
haha förväntade mig någon skit oseriös liten unge med dålig mick osv men shiiit va najs flow och härlig text haha.
hah , den var kul ;b gullig text ;b :]
men jag är bättre än dig
Som du te.x??;D
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
hmm Angelica från hässelby gård huh ;) focusera mer på texten, även fast den va snabb skriver. flerstaviga rim o sånt. rappa verkar du redan kunna , men fixa texterna baraLater
ahha, det gillas :D
One in a milli-on.
Låtar som en kille på 14år, var 100% säker på att det va en kille som körde denna söta hamster-gangster rimmar låt.
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
nej, nej, nej..
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
vad ska man säga???????
Biatch
något i stil som att det e skit..
Vilda väst!
min mådder måddar min skåtter
men vafan.. jag var först med kärlekslåtar till Kaggen
http://www.myspace.com/akinonline
HYPE LÅT!!
vääääääääääääärde
trött på allt skitsnack och glappande käftar Det finns inget som är äkta!